Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در آیین افتتاح خدمات الکترونیک قضایی به زندانیان گفت: امکان ملاقات زندانیان با خانواده‌های خویش در بستر خدمات الکترونیک قضایی از طریق خدمات الکترونیک قضایی به منظور تسهیل در امر ملاقات زندانیان استان و خدمات رسانی مطلوب به خانواده‌های آنان در ارومیه فراهم گردید. خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در آیین افتتاح خدمات الکترونیک قضایی به زندانیان گفت: امکان ملاقات زندانیان با خانواده‌های خویش در بستر خدمات الکترونیک قضایی از طریق خدمات الکترونیک قضایی به منظور تسهیل در امر ملاقات زندانیان استان و خدمات رسانی مطلوب به خانواده‌های آنان در ارومیه فراهم گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این طرح با ایجاد ارتباط از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سطح استان با زندان‌های آذربایجان غربی امکان ارتباط برخط و غیرحضوری زندانیان با خانواده ایشان راه اندازی و قابل بهره‌برداری شده است.
عتباتی افزود: در این طرح، مسئولین زندان‌های استان پس از در نظر گرفتن وقت ملاقات برای زندانی و اطلاع به خانواده آنها، ایشان را به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سطح استان راهنمایی کرده و با هماهنگی مدیران دفاتر مذکور، در وقت مقرر با ایجاد ارتباط الکترونیک، امکان ملاقات برخط را فراهم می‌آورند.
رئیس شورای قضایی استان در پایان یادآور شد: با استفاده از این طرح زندانیان می‌توانند در فواصل زمانی کوتاه‌تری با خانواده خود ملاقات کرده و همچنین خانواده‌ها نیز با کاهش رفت و آمد و صرف هزینه‌های بسیار کمتر می‌توانند با زندانی خود ملاقات کنند واز وضعیت او مطلع گردند.   بیشتر بخوانید: کسب رتبه برتر زندان‌های استان کرمان در زمینه ملاقات مجازی مددجویان انتهای پیام/ برچسب ها: ملاقات زندانیان ارتباط تصویری آذربایجان غربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ملاقات زندانیان ارتباط تصویری آذربایجان غربی خدمات الکترونیک قضایی ملاقات زندانیان آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ناصر عتباتی رئیس دادگستری استان در راستای پیگیری سیاست‌های ابلاغی و تاکیدات ریاست محترم قوه قضائیه در جلسه‌ای که با حضور مدیران کل منابع طبیعی، صمت و محیط زیست استان برگزار می‌شد به مفاد سند تحول قضایی و تاکیدات اخیر ریاست محترم قوه قضائیه در جلسه ویدئو کنفرانسی اشاره و گفت یکی از مواردی که دستگاه قضایی آن را پیگیری میکند توجه به حقوق عامه و حقوق دولتی است. 
مانند حقوق دولتی معادن یا صنایع دارای آلایندگی که تحت عنوان عوارض سبز پرداخت می‌گردد و می‌باید حقوق دولتی مقرر قانونی به استان تخصیص و هزینه شود. 
عتباتی همچنین به مالیاتی که از استان پرداخت میشود و حجم بزرگی از درآمد دولت است اشاره و گفت وفق قانون بایدبخشی از این درآمد‌ها حقوق دولتی مالیات‌ها هم به استان برگردد تا کمکی به مناطق محروم و نیازمند یهای استان در مسائل مختلف صورت گیرد. 
 عتباتی با اشاره به فعالیت کارخانجات و معادن خاص نظیر معادن طلای زرشوران و آثار آن بر منطقه از مدیران حاضر در جلسه خواست میزان درآمد‌های ملی استان را از صنایع معادنی، منابع طبیعی صنایع آلاینده و ... استخراج و میزان برگشت حقوق دولتی را هم استخراج نمایند تا برای برگشت کامل آن به استان اقدامات قضایی و پیگیری‌های قانونی لازم معمول گردد 
و در ادامه مدیران حاضر هم به بیان مطالبات فراخور موضوع جلسه پرداختند و جلسه با تصویب مصوباتی به کار خود خاتمه داد.

دیگر خبرها

  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • دیدار سفیر اتریش با رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی 
  • رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی پیگیری تخصیص حقوق دولتی استان از محل درآمدی و عایدی‌های استان
  • افزایش ۳۳ درصدی استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان در البرز
  • ایجاد توازن در ارائه خدمات عادلانه بین محلات از اهداف شورای شهر ارومیه
  • ملاقات مردمی مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود