Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام‌ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ چهارم مرداد ماه، در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با عرض سلام و خسته نباشید. به مدت چند ماه است آب و برق شهر قدس (قلعه حسن خان) به مدت طولانی و پی درپی قطع می‌شود و باعث بروز مشکلات فراوان و دلگیری خانواده‌های این شهرستان شده است. ممنون می‌شوم پیگیری کنید.

سلام من چندین دفعه جهت پیگیری اینکه چرا بانک سپه بدون اجازه و اذن من ۳۰ درصد از سهام من را به کارگزاری بانک سپه فروخته وهیچ گونه جوابی نمی‌دهد. ممنونم اگر پیگیری شود.

سلام خسته نباشید از روستا دشت کورون هستم از توابع شهرستان بندرعباس با امروز سه روزه برق و راه ارتباطی در این روستا قطع شده است و هیچ مسئولی از استان پیگیری نمی‌کند حتی جواب تماس هم نمی‌دهند عاجزانه از شما خواهش می‌کنم پیگیری کنید. مردم در این هوای گرم خیلی اذیت می‌شوند. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

با عرض سلام وخسته نباشید بنده از شیراز روستای گردخون مزاحمتان شدم متاسفانه آب شرب روستای ما که لوله کشی هست فقط گچ خالص هست. خواهش می‌کنم به داد ما برسید.

سلام ببخشید اخبار استان اعلام می‌کند خاموشی برق نداریم، ولی ماهیدشت این دو روزه برقش قطع می‌شود. لطفا بررسی شود.

سلام در مورد سهام عدالت خبر رسانی کنید. با تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفره کرم به وسعت ایران زمین / اصفهانی‌ها «روزه اولی» و تهرانی‌ها «سلام فرمانده» را خواندند

امروز در سرتاسر ایران اسلامی، خوان کرم کریم اهل‌بیت(ع) گسترده شده بود و به این بهانه، روزه‌اولی‌ها دور هم جمع شدند تا در این روز بزرگ کنار هم افطار کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اینجا یعنی حرم حضرت زینب اخت‌الرضا (ع) با چادرهای سفید و صورتی دخترک‌های ۹ ساله رنگ بهشت به خود گرفته و پرچم‌های «یاامیرالمومنین» در جای جای صحن به چشم می‌خورد؛ امروز این روزه اولی‌ها به عشق کریم اهل‌بیت (ع) مهمان خوان کرم او شده تا یکصدا فریاد بزنند «قل هو الله احد یعنی تو فقط هستی و هیچکس نیست.»

مریم ۹ ساله که مشخص است با چادر جشن تکلیفش در این جشن حاضر شده و دست در دست مادرش در حال قدم برداشتن است، می‌گوید روزه اولی است و درباره دلیل حضورش توضیح می‌دهد: «دوست داشتم اینجا را ببینم و در جمع همسن و سال‌هایم باشم؛ این چادرم هم چادر جشن تکلیفم است و از اینکه برای دفعه اول روزه می‌گیرم خوشحالم.»

یاسمین زهرا هم که ۹ ساله است و با خواهر کوچک‌ترش به حرم حضرت زینب (س) آمده این‌طور جواب سوالاتم را می‌دهد: «آمدم تا شعر روزه اولی‌ها را بخوانم و از روزه گرفتن حس خوبی دارم، دوست دارم هرسال و همیشه روزه بگیرم.»

حنانه که با مادرش به این جشن آمده می‌گوید: «۱۰ ساله‌ام و سال سومی است که روزه می‌گیرم؛ حس خیلی خوبی دارم که روزه می‌گیرم چون حس نیازمندان را درک می‌کنم؛ اینجا هم آمدم تا زیارت کنم و حس خوبی بگیرم.»

زهرا هم که ۸ ساله است می‌گوید: «با اینکه روزه اولی نیستم و از سال آینده باید روزه بگیرم اما امسال روزه کله گنجشکی گرفتم تا برای سال بعد روزه گرفتن را یاد بگیرم و امروز هم با همکلاسی‌هایم قرار گذاشتیم به اینجا بیاییم.»

قرار است این روزه‌اولی‌ها کنار هم و با حضور محمدحسین پویانفر مداح اهل‌بیت، سرود روزه اولی‌ها را هم‌خوانی کنند و ثانیه به ثانیه چشم به جایگاه بسته‌اند تا به قول خودشان «عمو محمدحسین!» بیاید و در نهایت پویانفر با تشویق و ذوق بچه‌ها به‌ٰروی جایگاه حاضر می‌شود.

مراسم با همخوانی تازه‌ترین اثر پویانفر یعنی روزه اولی‌ها آغاز می‌شود و در ادامه حاضران از او می‌خواهند روزه‌اولی‌های یک را هم بخواند و جمعیت یکصدا شروع به هم‌نوایی می‌کند: «خوشحالی یعنی روزه اولی باشی، عاشق علی باشی، ماه رمضون باشه…» و انگار رقابت میان دختران و پسران داغ است و هر گروه می‌خواهند در مسابقه‌ای از پیش تعیین نشده برنده باشند.

پویانفر در دقایقی که بر جایگاه حضور دارد، تقریباً تمام سرودهایی که برای کودکان و نوجوانان است را می‌خواند اما حاضرانی که با شروع سال جدید، نگران اربعین خود هستند، در لحظات پیش از افطار در پاسخ به این سوال که الآن چه بخوانیم، شروع به خواندن «کربلا اوضاعم چحوریه حسین....» کرده و پیر و جوان، زن و مرد شروع به همخوانی می‌کنند.

البته که این اجتماع به اصفهان محدود نیست و کیلومترها آن‌طرف‌تر و در تهران نیز، محفلی‌ها و روزه‌اولی‌ها دور هم جمع شده‌اند؛ مهمانان امام حسن (ع) نیز در این برنامه با به پرواز در آوردن کبوترهایی، غربت مزار مظلوم امام دوم شیعیان را یادآوری کردند و در ادامه آزادی کبوترها را به یاد مظلومیت مردم غزه و به امید نابودی رژیم جنایتکار اسرائیل صورت دادند.

سپس سرود «سلام فرمانده» با اجرای ابوذر روحی موجب یک‌صدایی جمعیت چند ده هزار نفری ورزشگاه آزادی شد.

در این برنامه، علاوه بر سرود «سلام فرمانده»، سرودهایی توسط حسین طاهری و ابوذر روحی اجرا شد و در پایان، مهمانان کنار سفره افطار کریم اهل بیت (ع) پذیرایی شوند؛ در بخش دیگری از این مراسم، داوران برنامه پرمخاطب «محفل» اعم از داوران عراقی این برنامه با مهمانان محفل قرآنی امام حسنی‌ها به گفت‌وگو پرداختند.

کد خبر 739459

دیگر خبرها

  • حسام نژاد یوسفی؛ گرمایی که جان فوتبالیست نوجوان را گرفت! | آن‌هایی که از دست دادیم
  • وارونگی قضا و غذا در غزه
  • سفره کرم به وسعت ایران زمین / اصفهانی‌ها «روزه اولی» و تهرانی‌ها «سلام فرمانده» را خواندند
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد
  • اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی مرداد ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • هوش مصنوعی کره زمین را شبیه‌سازی کرد؛ به «زمین ۲» سلام کنید
  • گرگیعان، جشن سالروز میلاد اولین نوه‌ی پیامبر اسلام
  • ۲۵ هزار نفر در شب میلاد امام حسن (ع) مهمان سفره بانوی کرامت شدند
  • ۱۵ رمضان؛ سالروز امام حسن مجتبی (ع)