Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@10:59:42 GMT

خانه‌های محله نارمک چند؟

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۴۷۴۴

خانه‌های محله نارمک چند؟

اقتصاد آنلاین – سیده زهرا محمودی؛ نارمک یکی از محله‌های معروف تهران بوده که در شرق این شهر قرار دارد؛ قیمت مسکن در این محله باتوجه به شرایط ملک متفاوت است و هم واحدهای گران‌تر و هم واحدهای ارزان‌تر از متوسط قیمت مسکن در تهران، در این محله دیده می‌شود.

یک کارشناس مشاور املاک در نارمک، درخصوص قیمت مسکن در این محله اظهار داشت: ارزان‌ترین خانه‌های نارمک از یک میلیارد و 500میلیون تومان شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مثلا یکی از واحدهای ارزان قیمتی که در این محله به فروش گذاشته شده است، واحدی 57متری در خیابان مهر است؛ این واحد همه امکانات را دارا بوده و با قیمت 2میلیارد و 200میلیون تومان فروخته خواهد شد.

همچنین واحدی با متراژ مشابه در احدزاده با قیمت 2میلیارد و 250میلیون تومان به فروش می‌رسد؛ این خانه انباری دارد اما پارکینگ خیر.

وی ادامه داد: واحدهای نوساز نیز براساس کوچه و خیابانی که خانه در آن قرار دارد، قیمت‌های متفاوتی دارد؛ اما برای خرید یک خانه نوساز در نارمک باید حداقل بین 30 تا 35میلیون تومان در ازای هر متر مربع سرمایه داشته باشید. مثلا واحدی 110متری در خیابان هنگام متری 40میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

وی در رابطه با آینده قیمت مسکن توضیح داد: قیمت مسکن در حال حاضر کاهشی نداشته و کاهش قیمت نیز دور از انتظار به نظر می‌رسد.

پربیننده ترین ارزان‌ترین خانه‌ های پونک چند؟ چرا سیمان ۱۱۰هزار تومان شد؟ / تلاش واسطه‌ ها برای خروج سیمان از بورس کالا تونل البرز به آزاد راه تهران- شمال اضافه می‌ شود میلیاردی شدن قیمت مسکن ملی شایعه دلالان است / واحدها بر اساس قیمت تمام شده واگذار می‌ شود احتمال تکرار کلاهبرداری‌ های پیش‌ فروش مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت مسکن قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از نحوه قیمت گذاری زمین توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، دکتر محمد صالح جوکار در جمع مردم محله اسدآباد یزد، با انتقاد از قیمت گذاری زمین توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی، گفت: متأسفانه نحوه نرخ گذاری کارشناسان این دستگاه‌ها به گونه‌ای است که در زمان خرید زمین از مردم نرخ را پایین اعلام می‌کنند، ولی در زمان فروش زمین، قیمت آن را بیشتر اعلام می‌کنند، این کار اصلا درست نیست و حق مردم ضایع می‌شود. 
نماینده مردم یزد، اشکذر و زارچ در مجلس با تأکید بر اینکه محله اسدآباد نیازمند مدرسه است، اظهار داشت: در حال حاضر دبستانی با بیش از ۴۰ دانش آموز در هر کلاس در این محله وجود دارد و به هیچ عنوان قابل قبول نیست که سرانه فضای اموزشی در این منطقه کم باشد.
وی اضافه کرد: حتی اگر در محله اسدآباد زمین برای ساخت مدرسه وجود نداشته باشد و یا خیری هم نباشد که زمین برای این منظور اهدا کند، باید زمین با کاربری آموزشی در این منطقه بر اساس طرح خریداری و مدرسه در این محله ساخته شود.
نماینده مردم در ادامه با بیان اینکه پساب یزد همچنان رها است و با شروع فصل تابستان، مشکلاتی برای مردم شاهدیه، زارچ و اشکذر ایجاد خواهد شد، اضافه کرد: بار‌ها نسبت به ایجاد شبکه و تسریع در اجرای ان تأکید کردم؛ ولی اعلام می‌شود که بودجه لازم برای این کار نیست، در حالی که با فروش پساب، می‌توان هزینه مورد نیاز آن را تأمین کرد.
جوکار تأکید کرد: طی مدت یک هفته باید توسط شرکت آب و فاضلاب استان یزد و شرکت آب منطقه‌ای استان، پساب رها شده، تعیین تکلیف شود.
جوکار در پایان به عدم آشنایی مردم با قوانین حمایتی و مشکلات پیش آمده برای شهروندان اشاره کرد و گفت: متأسفانه این عدم آشنایی مردم با قوانین جاری کشور، سبب بروز مشکلات بسیاری برای آنها شده، که لازم است که به دنبال آشنایی با این قوانین باشند. زین پس، طی توافقی که صورت گرفته، سرپرست دیوان عدالت اداری استان یزد در دیدار‌های مردمی حضور خواهند داشت و با توجه به نقش این مجموعه در تظلم خواهی مردم از دستگاه‌ها، پیگیر احقاق حقوق آنها خواهند بود.

دیگر خبرها

  • خانه‌دار شدن کابوس جوانان بیجار/نفس مستاجران به شماره افتاد
  • نرخ رهن مسکن تهران؛ رهن در محله آذری با ۳۵۰ میلیون تومان
  • بازگشت حمید لولایی به محله خانه به دوش بعد از ۲۰ سال؛ خانه‌ای وجود ندارد + ویدئو
  • در خرید مسکن بی گدار به آب نزنید / پشت پرده آگهی های خانه ارزان
  • قیمت خرید مسکن در منطقه ۱۷ تهران +جدول
  • تورم‏‏‌سنجی در فایل‏‏‌های آپارتمانی
  • رژیم صهیونیستی اردوگاه «نور شمس» را به شکل کامل ویران کرد
  • انتقاد جوکار از نحوه قیمت گذاری توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • انتقاد از نحوه قیمت گذاری زمین توسط کارشناسان دستگاه‌های دولتی وعمومی
  • فروش دلاری، تخلفی محرض در صنعت ساختمان