Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@11:47:15 GMT

منچستر دست‌بردار نیست؛ مذاکره برای ستاره سویا

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۴۸۴۰

منچستر دست‌بردار نیست؛ مذاکره برای ستاره سویا

منچستریونایتد برای تقویت خط میانی خود علاوه بر رافا واران روی مدافع سویا نیز تمرکز کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد این روزها سخت در تلاش برای تقویت خود است. یونایتد می خواهد پس از سال 2013 یک بار دیگر فاتح لیگ برتر شود و به همین منظور اخیرا 85 میلیون یورو برای جیدون سانچو هزینه کرد. 

رافائل واران مدافع رئال نیز احتمالا با 50 میلیون یورو جذب خواهد شد ولی سوای اینکه واران به یونایتد ملحق شود یا خیر، این باشگاه برای جذب جولز کُنده نیز اقدام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

 

مدافع میانی فرانسوی جوان سویا که تا 2024 با این باشگاه قرارداد دارد، در دو سال گذشته یک پدیده در میان مدافعان میانی دنیا بوده و سال گذشته سیتی حاضر بود برایش 50 میلیون یورو پرداخت کند که با مخالفت سویا روبرو شد. کُنده اخیرا گفته بود که دوست دارد راهی تیم بزرگتر شود و همین حالا از تاتنهام و چلسی نیز پیشنهاد دارد.

 

 

 

 

طبق ادعای دیلی میل، منچستری ها هنوز پیشنهادی رسمی برای کُنده ارائه نداده اند ولی در حال بررسی همه جوانب هستند تا بهترین پیشنهاد ممکن را به باشگاه اسپانیایی بدهند. 

یونایتد در قلب خط دفاعی خود هری مگوایر را دارد و با انتقال رافا واران و جولز کنده برای سال ها این منطقه را بیمه خواهد کرد.

 

رئال مادرید منچستر یونایتد سویا رافائل وارانه

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید منچستر یونایتد سویا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی با این دانه خوراکی

مصرف محصولات سویا به طور قابل توجهی سبب کاهش تری گلیسرید و کلسترول تام در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ می‌شود.

به گزارش ایسنا، دیابت نوع ۲ کنترل نشده با هیپرگلیسمی، التهاب مزمن و دیس‌لیپیدمی همراه است و با گذر زمان می‌تواند منجر به عوارض میکروواسکولار مانند نفروپاتی، نوروپاتی و رتینوپاتی شود. همچنین دیابت نوع ۲ دارای عوارض ماکروواسکولار مانند تصلب شرایین و بیماری‌های قلبی و عروقی دارد.

«خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی» و «مرگ و میر ناشی از علل قلبی و عروقی» در میان افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ نسبت به سایر افراد حدود ۲ برابر است. به طور قطع، اصلاح سبک زندگی مانند رژیم غذایی سالم، فعالیت بدنی و پرهیز از سیگار می‌تواند از دیابت نوع ۲ و بیماری‌های قلبی‌عروقی جلوگیری کند.

بنابر اعلام دفتر بهبود تغذیه وزارت بهداشت، سویا سرشار از پروتئین گیاهی، فیبر و فیتواستروژن است. نتایج برخی از مطالعات بیانگر این است که افزایش محصولات سویا بر افزایش مصرف سویا به منظور پیشگیری و مدیریت دیابت نوع ۲ تأکید می‌کند.

مصرف محصولات سویا مانند پروتئین سویا، لوبیای سویا و شیر سویا به طور قابل توجهی سبب کاهش تری گلیسرید، کلسترول تام، لیپوپروتئین کم‌کالری و پروتیئن واکنشی C در افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ می‌شود. همچنین مصرف مقادیر بالای سویا (بیش از ۳۰ گرم در روز) می‌تواند قند خون ناشتا را در بیماران مبتلا به دیابت نوع ۲ به طور قابل توجهی کاهش دهد.

دیگر خبرها

  • ساوت‌گیت نمی‌خواهد مربی منچستریونایتد شود
  • ساوت‌گیت نمی‌خواند مربی منچستریونایتد شود
  • حتی فکر اخراج تن‌هاخ هم اشتباه است
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • آقای مطهری! نوروز تعطیل‌بردار نیست نه به خاطر جنگ ۸ ساله نه غزه
  • تاثیر مصرف محصولات سویا بر ریسک فاکتور‌های قلبی و عروقی دیابت نوع ۲
  • کاهش ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی با این دانه خوراکی
  • تاثیر مصرف محصولات سویا بر ریسک فاکتورهای قلبی و عروقی دیابت نوع ۲