Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین ، حمیدرضا جانباز در جلسه بررسی مشکلات آب و فاضلاب خوزستان که با حضور مدیران آبفای استان برگزار شد، با اشاره به اهمیت اطلاع‌رسانی شفاف از اقدامات آبفا افزود: در کنار حجم مشکلات ناشی از تنش آبی و بحران‌های دیگر در استان خوزستان می‌بایست خدمات و تلاش‌های صورت گرفته و در حال انجام پرسنل آبفای خوزستان نیز با نگاه منصفانه دیده شود و در عین حال مطالبات مردم نیز با تلاش جهادی پاسخ داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفای کشور با تاکید بر ضرورت کاهش بحران‌های ناشی از کمبود آب و کاهش کیفی آن، در خصوص افزایش شوری آب در شرایط پر تنش افزود: توسعه تأسیسات آب شیرین‌کن در شهرهای جنوبی استان خوزستان باید در اولویت شرکت آبفای خوزستان قرار گیرد.

جانباز توانمندی فنی و مهندسی و دانش تخصصی مجموعه آبفای خوزستان را بسیار بالا دانست و گفت: با حفظ و ارتقای انسجام سازمانی و افزایش بهره‌وری در اجرای طرح‌ها می‌توان مشکلات صنعت آب و فاضلاب خوزستان را با تکیه بر توان و دانش پرسنل آبفای استان به حداقل رساند و رضایتمندی مردم را افزایش داد.

پربیننده ترین آب ورودی به هورالعظیم به حالت عادی بازگشت ۹۰هزار هکتار از زمین‌ های خوزستان زیر کشت برنج / سد کرخه بیش از ۲میلیارد مترمکعب آب دارد بحران آب خوزستان؛ مقصر کیست؟ نقش سد گتوند در بحران خوزستان تاکید رییسی بر حل فوری ناترازی صنعت برق

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: آبفا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۴۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان

به گزارش "ورزش‌سه"، دو بازی گروه چهارم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به صورت همزمان میان ایران و کویت و افغانستان و بحرین آغاز شد. جایی که بحرین با توجه به دو شکست پیاپی برابر کویت و ایران شانس صعود را از دست داده بود، اما کویت با توجه پیروزی برابر بحرین و تساوی برابر افغانستان 4 امتیازی بود. در سوی دیگر افغانستان با مجید مرتضایی سرمربی ایرانی خود، با یک امتیاز به مصاف سوم دور گروهی رسیده بود و امیدوار بود با شکست بحرین که امیدی برای صعود نداشت، بتواند به مرحله بعدی صعود کند.
البته افغانستانی‌ها برای صعود حتی در صورت پیروزی برابر بحرین به کمک ایران نیاز داشتند و برای رقم خوردن این صعود تاریخی برای کشور همسایه شاگردان شمسایی باید کویت را از پیش رو برمی‌داشتند.

پیش از برگزاری آخرین بازی مرحله گروهی این گمانه‌زنی در میان علاقمندان به فوتسال در افغانستان ایجاد شده بود که شاید ایران با توجه به قطعی شدن صعودش، خیلی بازی برابر کویت را جدی نگیرد و مسیر مرحله حذفی را مطابق انتظارش به شکلی ساده‌تر انتخاب کند.
با این حال شمسایی و شاگردانش با قدرت و جدیت بیشتری نسبت به بازی اول گام به دیدار سوم گذاشتند و کویت را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشتند. در بازی همزمان هم شاگردان مجید مرتضایی سرمربی ایرانی افغانستان موفق شدند با رقم زدن یک پیروزی دشوار و نفس‌گیر که با نتیجه 3 بر 2 رقم خورد، گام اصلی را برای صعود تاریخی خودشان بردارند.
این اولین حضور افغانستان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود که با اولین صعود آنها به مرحله گروهی هم همراه شده است.
گفتنی است علاوه بر مجید مرتضایی سرمربی افغانستان که ایرانی است، بسیاری از بازیکنان تیم ملی این کشور در لیگ برتر فوتسال ایران به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • شورای جوان سازی روستا‌ها تشکیل می‌شود
  • اینچه درگاهی: کسب سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اینچه درگاهی: سهمیه المپیک حاصل یک کار گروهی بود
  • اعضای دولت به صورت شبانه‌روزی برای حل مشکلات و توسعه کشور می‌کوشند
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • تاکید بر بهره گیری از توان نخبگان دانشگاهی در حل مشکلات استان کرمانشاه