Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@08:08:29 GMT

ساعت اداری در خوزستان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۵۰۸۸

ساعت اداری در خوزستان کاهش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب صدیقی عصر امروز دوشنبه در این باره گفت: با توجه به هشدار هواشناسی خوزستان در خصوص وقوع دمای بالا در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و بررسی موضوع در جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و پیشنهادهای ارائه شده و بنا بر موافقت استاندار خوزستان، زمان اتمام فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خوزستان (به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، بخش‌های دارای نوبت‌کاری و تولیدی و عملیاتی، خدمات شهری شهرداری‌ها، اورژانس ۱۱۵، آتش‌نشانی و بیمارستان‌ها) در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ساعت ۱۲ اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاهش ساعت اداری در دو روز آینده به منظور صرفه‌جویی در مصرف برق، پایداری شبکه و پیشگیری از قطعی احتمالی برق اعمال می‌شود.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خوزستان ساعت اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی گفت: تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال کارکنان بانک‌ها، مراکز نظامی و امنیتی و سایر دستگاه‌های خدمات رسان نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی یزدان‌پناه در گفت‌وگویی پیرامون تعطیلی مراکز اداری و دولتی در روزهای پنجشنبه اظهار کرد: تمامی کارمندان مراکز خدمات رسان اداری از جمله بانک‌ها، مراکز نظامی، امنیتی و نیروهای مسلح، مراکز مرتبط با حوادث غیرمترقبه با توجه به نوع شغل مربوطه در روزهای پنجشنبه باز هستند و تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل حال آنها نخواهد شد.

وی افزود: اگر بانک‌ها و دستگاه‌های خدمات رسان نیز در روزهای پنجشنبه تعطیل شوند، این روز را به لحاظ فعالیت جاری کشور از دست خواهیم داد.

معاون حقوقی مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی خاطرنشان کرد: اما تقویم آموزشی مدارس تغییر می‌کند؛ در برخی نقاط کشور آغاز مدارس از ۱۰ شهریور می‌شود.

کد خبر 746514

دیگر خبرها

  • چراتعطیلی پنجشنبه‌ها بهتر از ‌شنبه‌هاست؟
  • کاهش حقوق کارگران در صورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است
  • کاهش محسوس دما طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در گلستان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • تکلیف تعطیلی پنج‌شنبه‌ بانک‌ها مشخص شد / مصوبه کاهش ساعت اداری شامل چه افرادی نمی‌شود؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • چرایی تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها
  • اعلام هشدار زرد بارندگی در استان سمنان
  • پیش‌بینی بارش باران در کرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد