Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@23:42:06 GMT

خبری خوب برای تیم ملی و اسکوچیچ

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۵۰۹۶

خبری خوب برای تیم ملی و اسکوچیچ

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ همان طور که پیش تر بدان اشاره کرده بودیم فدراسیون فوتبال آسیا با توجه به تاکید اسپانسرها و هم چنین چراغ سبز فیفا به دنبال برگزاری دور نهایی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲  به صورت غیر متمرکز است و به همین بهانه از فدراسیون های ملی خواست استادیوم های میزبان را معرفی کنند که فدراسیون فوتبال ایران استادیوم آزادی تهران را به عنوان میزبان بازی های تیم ملی به AFC معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خبر خوشی که در این زمینه رسیده این است که فدراسیون فوتبال آسیا با برگزاری دیدارهای تیم ملی در استادیوم آزادی موافقت کرده است و همانند دوره های قبلی دیدارهای خانگی تیم ملی در مسیر صعود به جام جهانی در استادیوم آزادی تهران برگزار می شود.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، مازیار ناظمی در دیدار با حسین نبوی و شروین پوشین استوارت بین المللی رشته اتومبیلرانی گفت : سال گذشته با بررسی و مشورت هایی که صورت دادیم آقایان حسین نبوی و شروین پوشین از مجموعه فدراسیون به فدراسیون جهانی اتومبیلرانی برای طی دوره آنلاین استوارت معرفی شدند

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی ایران گفت : خوشبختانه با دانش و زحمت زیاد ، هر دو نفر توانستند با نمرات عالی دوره را بگذرانند و درجه بین المللی استوارت را برای اولین بار در تاریخ این رشته بدست بیاورند.

ناظمی ادامه داد : این بالاترین مدرک جهانی در رشته اتومبیلرانی ایران است که تاکنون بدست آمده است و امیدوارم بتوانیم با شناسایی و معرفی بیشتر افراد شایسته و توانمند فرصت های بزرگتری را برای ایران در مسابقات جهانی و بین المللی بدست بیاوریم.

رئیس فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی همچنین از موفقیت فرشاد اباذری در آکادمی فدراسیون جهانی موتورسواری یاد کرد و گفت : ایشان هم با معرفی فدراسیون در دوره مالزی شرکت کرد و خوشبختانه با پشتکار و تلاش فراوان توانست با بهترین امتیاز دوره بین المللی فدراسیون جهانی را طی کند

مازیار ناظمی گفت : برای موفقیت های مربیان و ورزشکاران ایرانی در مجامع جهانی از هیچ تلاشی فروگذار نیستیم و بطور حتم از دانش و جایگاه علمی و بین المللی آنها در آموزش و ارتقا سطح مربیان و ورزشکاران داخل ایران بهره مند خواهیم شد.

کد خبر 6086675

دیگر خبرها

  • چرا ساخت استادیوم‌های فوتبال این قدر گران تمام می‌شود؟ (زیرنویس فارسی)
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • اوسمار قید استادیوم استادیوم آزادی را زد
  • استقلال به لیگ قهرمانان نزدیک شد/ معرفی مالک جدید به کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • ۹ گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال مشخص شدند/ هاکان دمیر از گزینه‌های فدراسیون خارج نشد
  • اختصاصی: واکاوی جنجالی‌ترین اتفاق روز فوتبال ایران