Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارگردان فیلم کوتاه طوسی گفت: اینکه هنرمندان و بازیگران چهره گذشته هیچگاه همانند دوران اوج خود در تیتر اخبار نیستند و هر از گاهی در یکی از مراسمات شاید دیده شوند، مرا به این وا داشت تا این طوسی را بسازم.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ فتاح مینوبخش کارگردان فیلم کوتاه طوسی در گفتگویی با برنا با بیان اینکه طوسی در رابطه با یک بازیگر فراموش شده دهه هفتاد است؛ گفت: این بازیگر همانند بسیاری از هنرمندانی که امروزه در عرصه بازیگری فعالیت می‌کنند اما با بی مهری همکاران خود مواجه شده‌اند، است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ما هنرمندان بسیاری داریم که در گذشته در نقش‌های متفاوتی ایفای نقش کرده و امروز به واسطه همان اتفاقات مردم آن‌هارا می‌شناسند اما امروز متاسفانه یا نقشی به آن‌ها نمی‌دهند یا حضور آن‌ها در یک یا دو سکانس خلاصه می‌شود و این موضوع باعث شده است تا خونه نشین شوند و کم کم از یاد مردم بروند.

کارگردان فیلم کوتاه 11:40 خاطرنشان کرد: طوسی روایتی از یک بازیگر این چنینی است که از این موضوع بسیار ناراحت است و به همین دلیل میخواهد خودش را در یک روز خاص بکشد تا به صدر اخبار باز گردد اما با اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد این خودکشی هر روز عقب می‌افتد. او به دنبال یک تاریخ خاص برای خودکشی است که نمی‌تواند آن را پیدا کند و از این موضوع بسیار می‌ترسد که در بی خبری و فراموشی بمیرد و کسی متوجه نشود.

او افزود: به عنوان کسی که در این رشته مشغول به فعالیت هستم، همیشه از این عاقبت ترس دارم و فکر می‌کنم بسیاری از همکاران ما نیز شبیه به من باشند؛ اما بواسطه دستیار کارگردانی بازیگران بسیاری را دیدم که فراموش شده‌اند و تلاش زیادی می‌کنند تا در فیلم و سریال‌های جدید بازی کنند اما متاسفانه این اتفاق رخ نمی دهد.

مینوبخش ادامه داد: فکر می‌کنم انسانی که مسیر چند ساعته را می‌پیماید تا در یک پلان سریال بازی کند و پول بسیار اندکی را دریافت نماید درد پول آزارش نمی دهد و بیشتر از همه چیز موضوع فراموش شدن است که در ذهن و روحش قرار دارد. این موضوع تبدیل به ترس بزرگی در خودم شد، چراکه حس کردم ممکن است عاقبت من با تمام اهداف، رزومه و تلاش‌هایم همین باشد.

دستیار کارگردان سریال خوب، بد، جلف با بیان اینکه بسیاری از افراد پشت صحنه سینما، امروز فراموش شده کامل هستند؛ عنوان کرد: عوامل پشت صحنه به دلیل آنکه شناخته شده نیستند به راحتی فراموش می‌شوند و من عده‌ی بسیاری را می‌شناسم که به دلیل فقر یا فوت می‌کنند یا در کارهای دیگری از جمله اسنپ مشغول به کار هستند تا بتوانند روزمره زندگی خودرا بگذرانند.

او ادامه داد: اینکه این افراد هیچگاه همانند دوران اوج خود در تیتر اخبار نیستند و هر از گاهی در یکی از مراسمات شاید دیده شوند، مرا به این وا داشت تا این طوسی را بسازم؛ چراکه فراموش شدن بسیار دردناک تر از مرگ است و من حتی در ابتدای فیلم نیز به این موضوع اشاره کردم و نوشته‌ام «فراموش می‌شوی جوری که انگار هیچوقت نبودی» و این اتفاق نه تنها دردناک و تلخ که بسیار ترسناک است.

فتاح مینوبخش در پایان تاکید کرد: من سعی کردم تا در فیلمم علاوه بر مسئولین و تهیه کننده‌ها با کارگردان و عوامل تصمیم گیرنده صحبت کنم تا شاید بتوانم تاثیری در رویه انتخاب بازیگران و استفاده از این بازیگران بگذارم. فکر می‌کنم این رویه در اکثر شغل‌ها وجود داشته باشد و بسیاری از مردم این مشکل را داشته باشند، بنابراین نیاز است تا همه آن را تماشا کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فراموش شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود

پیانیچ از دیبالا به عنوان یکی از بهترین بازیکنانی که در کنارش بازی کرده، نام برد

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی و سابق باشگاه‌های رم و یوونتوس که این روزها برای الشارجه در لیگ امارات توپ می‌زند، در گفتگو با کوریره دلو اسپورت راجع به موضوعات مختلفی از جمله دوران حضورش در رم، افزایش انتقادات از مکس الگری، درخشش دنیله ده روسی روی نیمکت جالوروسی و همچنین اهمیت پائولو دیبالا برای گرگ‌ها صحبت کرد:

دوران حضور تو در رم

من پنج سال در رم بودم و در این مدت، پیشنهادهای زیادی را رد کردم. در سومین سال حضورم در رم، پیشنهاد یوونتوس از راه رسید اما تصمیم گرفتم به آن پاسخ منفی بدهم، چرا که فکر می کردم هنوز وقت جدایی از رم نیست و دلم می‌خواست با این تیم جام ببرم. با این حال، ما موفق به انجام این کار نشدیم و تصمیم گرفتم به تیمی دیگر (یوونتوس) ملحق شوم. جدایی از رم دردناک بود اما می دانستم که تصمیم درستی است. در حالی که پاری سن ژرمن هم من را می‌خواست، به یوونتوس رفتم و به هیچ وجه پشیمان نیستم. با این حال، رم همیشه در قلب من باقی خواهد ماند.

درخشش ده روسی روی نیمکت رم

دنیله در حال توسعه دادن سبک فوتبال خود است. او از اسپالتی و دیگر مربیانش الهام می‌گیرد و در حالی که دوست دارد تیمش تهاجمی بازی کند، طوری بازیکنانش را در زمین قرار می‌دهد که گل‌های کمی نیز دریافت کند. او کپی‌کار نیست و سبک خودش را دارد. خیلی دوست داشتم که مربی‌ای شبیه او داشته باشم.

افزایش انتقادات از مکس الگری

الگری در حالی به یوونتوس بازگشت که فاصله چندانی تا امضای قرارداد با رئال مادرید نداشت. یووه برای او بسیار مهم است. به نظر من، منصفانه نیست که بخواهیم الگری را مقصر نتایج یوونتوس و سبک بازی کسالت بار این تیم بدانیم. عوامل دیگری نیز در این مورد تأثیرگذارند. الگری هنوز همان الگری است، یکی از موفق ترین مربیان دنیا که باشگاه‌های مطرح بسیاری خواهان او هستند. مکس تا اینجای فصل تمام تلاش خود را کرده و نباید او را مقصر عملکرد یوونتوس دانست. در کنار همه این‌ها، یوونتوس در سال‌های اخیر بازیکنان مهم و خوبی را از دست داده است که قطعا در نتایج این تیم اثر منفی گذاشته است.

پائولو دیبالا

یووه رونالدو، کیه لینی، مانژوکیچ، بونوچی، بوفون و دیبالا را از دست داد. دیبالا را خیلی دوست داشتم، او یکی از بهترین بازیکنانی بود که در کنارش بازی کرده‌ام. فوتبال در خون او است و ما چشم‌بسته همدیگر را در زمین پیدا می‌کردیم. رم با و بدون دیبالا دو تیم کاملا متفاوت است، درست شبیه زمانی که توتی هنوز بازی می‌کرد. امیدوارم مالکان رم هر طور که شده پائولو را حفظ کنند. تا جایی که خبر دارم، خود دیبالا نیز در رم خوشحال است و می‌خواهد در این تیم بماند.

از دست ندهید ????????????????????????

چرا دیوید تیلور باخت؟  خداحافظی دیوید تیلور از کشتی و ورود به MMA پیش‌بینی سیمپسون‌ها؛ رونالدو در فینال جام جهانی 2026 فان؛ اگر شغل نیکولا جکسون رانندگی بود!

دیگر خبرها

  • لحظه دردناک مواجهه مادر با پیکر فرزندش در غزه | ببینید
  • عکس| دردناک‌ترین سلفی جهان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • جزییات جدید از پرونده مرگ مشکوک زهره فکورصبور
  • جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • آخرین خبر از پرونده مرگ زهره فکور صبور
  • پرونده مرگ خانم بازیگر بار دیگر بسته شد
  • وضعیت تلخ و دردناک مچ پای فرنکی دی یونگ پس از برخورد با فده والورده + عکس
  • عکس‌های مدلینگ بازیگر نقش باوان در سریال نون خ! / تصاویر زیبای مهرنوش طوسی را ببینید!
  • پیانیچ: الگری مقصر نتایج و عملکرد یوونتوس نیست؛ جدایی از رم برایم دردناک بود