Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سیروس شهبازی مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت : برنامه شرکت گاز استان در امسال، گازرسانی به ۲۰۰ واحد صنعتی شامل ۱۵۰ واحد مشمول مصوبه شورای اقتصاد و ۵۰ واحد خارج از مصوبه با حجم جایگزینی ۸۰ هزار مترمکعب گاز طبیعی با سوخت مایع است.

او گفت : از این تعداد تا کنون ۵۶ واحد تولیدی و صنعتی که ۲۷ واحد آن جزء مصوبه شورای اقتصاد است، گاز دار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به منظور گازرسانی به این تعداد از واحد‌های صنعتی در سال جاری، ۱۴۹ کیلومتر شبکه گذاری اجرا و تعداد ۱۰۸ انشعاب نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: در حال حاضر ۲۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی و ۱۸ شهرک صنعتی در سطح استان گازدار هستند که حدود ۳۰ درصد گاز مصرفی استان سالانه در بخش صنایع مصرف می‌شود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز واحد تولیدی واحدهای تولیدی گازرسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی

ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از تعیین مسئول و کمیته ویژه برای پیگیری و حل مشکلات سرمایه گذاران و واحدهای تولیدی خبر داد.

هاشم علایی ۷ فروردین با اشاره به نامگذاری سال جدید به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم و تأکید مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بر حل مشکلات سرمایه‌گذاران، اظهار کرد: طی چند سال اخیر، شعار سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان حمایت از تولید و اشتغال نامگذاری می شود که موضوع نشان از اهمیت توجه به تولید و سرمایه گذاری در کشور دارد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق شعار سال، این شرکت مبادرت به تشکیل کمیته تسهیل و رفع موانع تولید و تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و رفع مشکلات واحدهای تولیدی کرده است.

علایی، کارآفرینان و صنعتگران را ولی نعتمان کشور برشمرد و افزود: واحدهای تولیدی به عنوان جهادگران اقتصادی، نقشی بسیار مهم و اساسی در خودکفایی و تامین نیازهای کشور برعهده دارند که باید تلاش شود زمینه‌های حل مشکلات آنان و در نتیجه رونق و جهش تولید در کشور برآورده شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با اشاره به بازدیدهای مستمر از واحدهای تولیدی، اظهار کرد: در سال گذشته، بیش از ۱۳۰ بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان انجام شد تا مشکلات واحدهای تولیدی به صورت میدانی مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته، قدم‌های بسیار مناسبی برای جهش تولید در صنعت استان برداشته شده است که تلاش خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های ممکن، برای حمایت از سرمایه گذاران استفاده کنیم.

علایی ادامه داد: مطمئناً با عمل به شعار سال، این شرکت با برنامه ریزی‌های خود در ابتدای سال و با همراهی واحدهای صنعتی، مدل‌های حمایتی مختلف را در سرلوحه برنامه‌های خود قرار خواهد داد تا موجبات افزایش رضایتمندی صنعتگران و کارآفرینان و رشد و توسعه همه جانبه استان، مهیا شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۴۱ واحد تولیدی و صنعتی سیستان و بلوچستان به مدار تولید بازگشت
  • نام گذاری سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، هوشمندانه بود
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران
  • حل مشکلات ثبتی بیش از هزار واحد صنعتی در استان تهران با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی