Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-20@01:32:56 GMT

آغاز توزیع خوراک دام رایگان در خوزستان

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۵۷۹۱

آغاز توزیع خوراک دام رایگان در خوزستان

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، خدارحم امیری زاده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان خوزستان با اشاره به آغاز فاز اول توزیع علوفه رایگان در شهرهای پایین دست کرخه که دچار تنش آبی شده‌اند، اظهار کرد: ۵۰ میلیارد تومان جهت تامین علوفه دامی توسط هیئت دولت به تصویب رسیده است.

وی افزود: عملیات توزیع یکهزار و ۵۰۰ تن کنستانتره در شهرستان‌های حمیدیه، دشت آزادگان و هویزه که بیشترین تنش آبی را متحمل شده‌اند و دارای دام‌های سنگین بیشتری از جمله گاومیش هستند آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جهاد کشاورزی استان خوزستان گفت: پس از فاز اول بلافاصله توزیع خوراک دام در شهرهای دیگر تا پایان تنش آبی ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه دام های سبک و سنگین شامل این طرح می‌شوند ادامه داد: کنستانتره، جو، ذرت و سبوس برای تغذیه دام‌ها در نظر گرفته شده ضمن اینکه با شرکت توسعه نیشکر برای استفاده رایگان دامداران از ۱۰ هزار تن سرشاخه نیشکر هماهنگی لازم صورت گرفته است.

خدارحم امیری زاده تصریح کرد: ‌در حال حاضر ۵۰ هزار تن علوفه دامی در این مرحله در نظر گرفته شده همچنین با هماهنگی شرکت توسعه نیشکر پیتوباگاس نیز بزودی توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: در بین محصولات توزیع شده جو و ذرت با نرخ تعاونی و پیتو باگاس و سرشاخه نیشکر رایگان هستند.

امیری زاده با بیان اینکه در شهرستان‌های هویزه، دشت آزادگان و حمیدیه ۳۰ هزار راس دام سنگین از جمله گاومیش و ۳۴۰ هزار راس دام سبک وجود دارد، اذعان کرد: خوراک دام در شهرستان‌ها با نظارت مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده فرمانداری و اکیپ دامپزشکی توزیع می‌شود.

پربیننده ترین تشکیل کمیته ساماندهی زنجیره مرغ در مجلس / واردات مرغ منجمد برای مقابله با گرانی قیمت گوجه فرنگی به بیش از ۱۰ هزارتومان رسید قیمت بیسکوییت و شکلات افزایش یافت دستور قضایی برای ترخیص فوری ۱۰۰۰تن مرغ وارداتی علت افزایش قیمت گوجه فرنگی چیست؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خوراک دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  علیرضا یورد خانی مدیر عامل تعاونی عشایری گرمسار و آرادان گفت: این کارخانه با ظرفیت تولید ۴۰ هزار تن در دو بخش کنستانتره به روش مش و سوپر پخت و پلیت با زیر مجموعه ۲۵۰ هزار راس دام مولد و ۱۰۰ هزار راس بره پروار و متعلق به ۷۵۰ خانوار است که با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریالی به بهره برداری رسید.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین از سیلوی ۱۰۰ هزار تنی گرمسار  که ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد بازدید کرد.
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی  گفت : این سیلو یکی از مهم‌ترین پروژه های بخش کشاورزی است  که با تکمیل تاسیسات جانبی و برقی آماده ک تا سه ماه آینده   به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • مربی گل‌گهر و رقم زدن یک لحظه عجیب دیگر!
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • افتتاح کارخانه تولید خوراک دام در گرمسار
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی؛ ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی
  • آغاز توزیع آسیایی سهمیه المپیک قایقرانی/ایران به دنبال تاریخ سازی
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • توزیع شیر رایگان در مدارس تا چه وقت ادامه دارد؟