Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین روز از سی و دومین دوره بازی‌های المپیک در توکیوی ژاپن فردا سه شنبه پنجم مردادماه در حالی برگزار می‌شود که ایرانی‌ها تنها در رشته تیراندازی و در دو ماده میکس آن حضور خواهند داشت.

به این ترتیب تیم تیراندازی ایران با ترکیب جواد فروغی و هانیه رستیمان از ساعت ۴:۳۰ صبح به وقت تهران مسابقه خود را در مرحله مقدماتی میسک تپانچه بادی ۱۰ متر آغاز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقه ۲۰ تیم به رقابت می‌پردازند.

فروغی روز شنبه در بخش انفرادی تپانچه بادی ۱۰ متر اولین مدال تاریخ تیراندازی ایران در بازی‌های المپیک و اولین طلای کاروان ایران در توکیو را به دست آورد. از آن سو هانیه رستمیان نیز یکی از بهترین‌های تیراندازی ایران در بخش بانوان است و باید دید آن این دو نفر در بخش میکس می‌توانند طلسم کسب مدال را بعد از دو روز بشکنند یا خیر.

در ادامه رقابت‌های تیراندازی المپیک، نجمه خدمتی و مهیار صداقت هم از ساعت ۸:۳۵ صبح به وقت تهران در مسابقه میکس تفنگ بادی ۱۰ متر شرکت می‌کنند. در این ماده هم ۲۹ تیم حاضر هستند.

سی ودومین دوره بازی‌های المپیک از اول تا هفدهم مردادماه در توکیو برگزار می‌شود. کاروان ایران تاکنون صاحب یک مدال طلا در رشته تیراندازی شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیراندازی توکیو المپیک 2020 توکیو توکیو تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، با وجود گذشت ۱۹۹ روز از آغاز عملیات طوفان الاقصی و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات‌های مقاومت فلسطین علیه نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) اعلام کرد که تک‌تیراندازان این گردان‌ها موفق شده‌اند یک نظامی صهیونیست را در «بیت حانون» واقع در شمال نوار غزه از پای در بیاورند.

همچنین بر اساس اعلام گردان‌های قسام، مبارزان این گردان‌ها یک دستگاه بولدوزر نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را در بیت حانون با گلوله «یاسین ۱۰۵» هدف قرار دادند.

علاوه بر این نظامیان ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی در همین منطقه با حمله‌های خمپاره‌ای گردان‌های قسام مواجه شدند.

گردان‌های شهدا الاقصی نیز اعلام کرد که تجمع نظامیان و جنگ‌افزارهای ارتش رژیم صهیونیستی در شرق شهر بیت حانون را با خمپاره سنگین هدف قرار داده است.

کد خبر 6085910

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی نیرو‌های مسلح در کرمان
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • چهارم اردیبهشت سالروز تأسیس رادیو
  • برای رشته ژیمناستیک هنری و ترامپولین برنامه ریزی داریم
  • تک‌تیراندازان قسام یک نظامی صهیونیست را هدف قرار دادند