Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از مرکز وب سایت آماری ورلد میترز (worldometers) که آخرین آمار مبتلایان به همه‌گیری کرونا را به صورت لحظه‌ای گزارش می‌کند، شمار مرگ و میر جهانی کرونا به ۴ میلیون و ۱۷۹ هزار و ۱۴ نفر رسیده است.

براساس این گزارش در اندونزی که در یک ماه گذشته شاهد افزایش تلفات کرونا بوده است، در ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ هزار و ۶۷۹ نفر به کووید ۱۹مبتلا  شده و یک هزار و ۲۶۶ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخرین آمار نشان می‌هد، شمار مبتلایان به این بیماری در اندونزی به ۳ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۵۰۵ نفر و مرگ و میر ناشی از آن نیز به ۸۳ هزار و ۲۷۹ نفر رسیده است.

همچنین شمار بهبود یافتگان کووید ۱۹ در اندونزی ۲ میلیون و ۵۰۹ هزار نفر گزارش شده است.

در کنار اندونزی، روسیه و برزیل دیگر کشورهای حوزه اروپا و امریکای لاتین هستند که شاهد افزایش مبتلایان کرونا در هفته های اخیر هستند، بطوریکه تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷۹ نفر در روسیه و ۴۹۹ نفر در برزیل به علت ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

براساس آمارهای ارائه شده توسط وب سایت ورلد میترز، پس از آمریکا، هند، برزیل، روسیه، فرانسه و انگلیس به ترتیب دارای بیشترین مورد ابتلا به بیماری کرونا در جهان هستند.

برچسب‌ها کرونا انگلیس روسیه ایالات متحده آمریکا اندونزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا انگلیس روسیه کرونا انگلیس روسیه ایالات متحده آمریکا اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار صندوق بین‌المللی‌ پول نسبت به مصادره دارایی‌های روسیه

مدیر بخش اروپایی صندوق بین‌المللی پول طی اظهاراتی هشدار داد که هرگونه اقدام در جهت مصادره دارایی‌های بلوکه شده روسیه باید با پشتوانه قانون انجام شود تا از خطر تضعیف سیستم مالی جهانی جلوگیری شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از راشاتودی، آلفرد کامر، مدیر بخش اروپایی صندوق بین‌المللی پول طی اظهاراتی هشدار داد که هرگونه اقدام در جهت مصادره دارایی‌های بلوکه شده روسیه باید با پشتوانه قانون انجام شود تا از خطر تضعیف سیستم مالی جهانی جلوگیری شود.

اتحادیه اروپا و سایر کشورهای گروه 7 حدود 300 میلیارد دلار از دارایی‌های بانک مرکزی روسیه را از زمان شروع جنگ اوکراین در سال 2022 بلوکه یا مسدود کرده‌اند.

از این مبلغ، 196.6 میلیارد یورو (211 میلیارد دلار) در اختیار اتاق تهاتر یوروکلیر مستقر در بلژیک است. از سال گذشته میلادی، این وجوه نزدیک به 4.4 میلیارد یورو سود به همراه داشته است.

تردید صندوق بین‌المللی پول درباره مصادره دارایی‌های روسیهفشار آمریکا به دیگر اعضای گروه 7 برای تصاحب دارایی‌های روسیه

کامر روز جمعه در یک نشست مطبوعاتی با تکرار اظهارات قبلی صندوق بین‌المللی پول در مورد این موضوع گفت: در رابطه با مصادره دارایی‌های روسیه... نظر ما این است که حوزه‌های قضایی و دادگاه‌های مربوطه باید تصمیم گیری کنند.

وی افزود: از طرف ما آنچه مهم است این است که هر اقدامی انجام شود، پیامدهای عملکرد سیستم پولی بین‌المللی در نظر گرفته شود.

کامر سخنان کریستالینا جورجیوا، مدیر عامل صندوق بین المللی پول را به یاد آورد که "باید مراقب پیامدهای ناخواسته" چنین اقداماتی بود.

کامر گفت: دوباره، این مسئله یک سیستم چندجانبه مبتنی بر قوانین و یک سیستم پولی و مالی بین‌المللی است که به خوبی کار می‌کند، که همه ما باید به آن احترام بگذاریم، زیرا در دهه‌های گذشته رفاه را به ارمغان آورده است.

صندوق بین‌المللی پول قبلاً هشدار داده بود که برنامه‌های غرب برای توقیف دارایی‌های مسدود شده روسیه می‌تواند تهدیدی برای سیستم پولی جهانی باشد و خطرات غیرقابل پیش‌بینی را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • شمار پیکرهای شهدای کشف شده در بیمارستان ناصر در غزه به 310 پیکر رسید
  • انگلیس؛ شمار مرگ افراد ناشی از مصرف الکل به بالاترین میزان رسید
  • کوچ ملی‌پوش والیبال ایران به اندونزی!
  • بیماری سالک در دامغان کنترل شد
  • هشدار صندوق بین‌المللی‌ پول نسبت به مصادره دارایی‌های روسیه
  • افزایش مبتلایان به سرطان در بلخ
  • افزایش شمار اسیران کرانه باختری
  • هر ۱۰ دقیقه یک کودک در غزه به شهادت می‌رسد