Web Analytics Made Easy - Statcounter

دختر پناهجوی ایرانی در سفر به یونان ناپدید شد.قایق دختر پناهجوی ایرانی در آب های یونان غرق شد.دختر پناهجوی ایرانی قصد به صورت غیرقانونی خود را به یونان برساند.این دختر پناهجوی ایرانی بعد از غرق شدن قایق ناپدید شد.هنوز اثری از جسد دختر پناهجوی ایرانی پیدا نشده است.

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، کوله بارش را بست و لبخندی به مادرش زد و برای همیشه رهسپار راهی شد که انتهایی نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منیره حیدری 35 سال در این آب و خاک و در شهر دوستداشتنی کرمانشاه، زندگی کرده بود و حالا خاطره هایش را در یک چمدان جای داده بود و می خواست روزی دیگر،در جایی دیگر،زندگی تازه ای را تجربه کند.

از روزی که رهسپار غربت شد،قدم به قدم خانواده اش را در جریان سفرش قرار می داد.نهم خرداد ماه بود که کشور را به سمت ترکیه کرد کرد.از همان روز عکس های منیره پشت سر هم در دست خانواده اش قرار می گرفت.

یک بار با قایق به همراه چند پناهجوی دیگر راهی یونان شد اما در مرز یونان مانع ورود آنها شده و به آنها را ترکیه بازگرداندند.

اما انگار منیره نمی خواست باور کند که نباید بیش از این پیش رود.باز هم ناامید نشد و بار دیگر به کمک یک قاچاقچی دیگر سوار قایق شد تا از مرز آبی خود را از ترکیه به یونان برساند.

31 تیرماه امسال بود که آخرین تصویر و صدای منیره به دست خانواده اش رسید.منیره گفته بود که روز بعد یا نهایتا دو روز بعد از یونان با خانواده اش تماس خواهد گرفت.

اما خانواده منیره از او بی خبر مانده بودند و لحظه های بی خبری را در دلهره و اضطراب سپری می کردند.تا اینکه از طریق همان فرد قاچاق بر،متوجه شدند قایقی که منیره در آن بود غرق شده است.

غرق شدن قایق دختر پناهجوی ایرانی

موتور قایقی که منیره حیدری مسافر آن بود دچار مشکل شد.یک کشتی دیگر در حالی که هوا تاریک و طوفانی بود،برای کمک به قایق در حال نزدیک شدن بود اما با قایق برخورد کرد و موجب واژگون شدن آن شد.

قایق پناهجوها 55 مسافر داشت که 18 نفر آنها هنوز پیدا نشدند.تعدادی از آنها نجات یافتند و اجساد عده ای یگر کشف شده است.

منیره حیدری جزو مسافران مفقود شده است که اثری از جسد او هم در دست نیست.او لیسانس مدیریت و بازاریابی داشت و یک برادر سی ساله دارد.

 

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا اخبار حوادث دختر پناهجوی ایرانی پناهجوی ایرانی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ریحانه پارسا سحر قریشی سردار آزمون مهدی قائدی و همسرش مهدی قائدی سردار آزمون و نامزدش قیمت روناک یونسی کشف حجاب دختر پناهجوی ایرانی خانواده اش غرق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند

فرماندار عنبرآباد گفت: سه دختر نوجوان در این شهرستان در جنوب کرمان در جریان سیل مفقود شده بودند که یک نفر آنان زنده پیدا شدند و جست و جو برای سایرین جریان دارد.

یزدان افشاری‌پور روز چهارشنبه در گفتگو با ما اظهار کرد: از سوی اداره کل عشایری جنوب کرمان و فرمانداری به خانواده‌های عشایری اطلاع داده شده بود که محل را هنگام سیلاب ترک کنند، اما این خانواده‌ها حاضر به جابه جایی نشده بودند.

به گفته افشاری پور، این نوجوانان ۱۲، ۱۷ و ۲۰ ساله بودند.

وی همچنین اظهارداشت که ۴۰ راس دام هم در این منطقه مفقود شده است.

 بارش شدید باران از روز گذشته (سه‌شنبه) در برخی از مناطق استان کرمان آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه دارد. سازمان هواشناسی با اعلام هشدار قرمز بر سیل و آبکرفتگی طی این سامانه تاکید کرد.

منبع: ایرنا

tags # سیل سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • واکنش پربیننده دختر ایرانی در دبی وقتی خودروی غرق‌ شده‌اش را دید! | فیلم
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • گریه های دختر ایرانی در سیل دوبی (فیلم)
  • سیل جان ۳ دختر را در کرمان گرفت / آخرین خبر از سرنوشت دختران
  • ماجرا مفقودی ۳ دختر چوپان در کرمان
  • حکم مرگ برای مادر و ۲ فرزندش در محکمه خانوادگی
  • ۲ دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • مفقودی ۳ دختر نوجوان در سیل عنبرآباد
  • سه دختر نوجوان در سیلاب عنبرآباد مفقود شدند
  • پادشاه خیانتکار اردن کیست؟ | با همسر و فرزندان این عرب اسرائیل‌دوست آشنا شوید ؛ از همسر فلسطینی تا دختر خلبان | تصاویر