Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، به‌مناسبت  پنجم مردادماه سالروز غرور آفرین عملیات مرصاد و سالروز شهادت مدافعان آسمان در سایت رادار سوباشی، ارتش جمهوری اسلامی ایران بیانیه ای صادر  کرد.

متن کامل این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 پنجم مرداد ماه سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد،  یاد آور  شکست توطئه دشمنان  و منافقان کوردلی است که  به تصور ضعف قدرت نظامی ایران پس از پایان جنگ تحمیلی و پذیرش قطعنامه 598 اقدام به انجام عملیات مذبوحانه علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کردند و در نهایت  بنا به تفسیر آیه «انک لبالمرصاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..» با سیلی محکم مدافعان کشور و گرفتار شدن در کمینگاه الهی، طومارشان در هم پیچیده شد.

این عملیات غرور آفرین  و درس آموز که با فرماندهی و هدایت شهید سپهبد علی صیاد شیرازی و شجاعت و ایثار خلبانان غیور هوانیروز و نیروی هوایی در پشتیبانی از رزمندگان ارتش، سپاه و بسیج مردمی اجرا شد، محاسبات دشمنان را در تحلیل و تفسیر آمادگی، همدلی و انسجام مردم و نیروهای مسلح در مواجهه با هرگونه تهدیدی به هم ریخت.

همچنین بجاست یاد و خاطره رزمندگان غیور نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سایت رادار سوباشی را که در طول 8 سال دفاع مقدس با رصد شبانه روزی آسمان و مرزهای هوایی کشور و مقابله با حملات هواپیماهای رژیم بعثی جایگاه والایی در پیروزی های نیروهای مسلح داشتند و نهایتا در روزپنجم مرداد سال 67 و پس از پذیرش قطعنامه 598 در حمله ناجوانمردانه دشمن به شهادت رسیدند گرامی داشت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران یاد و خاطره شهدای عزیز عملیات مرصاد و همچنین 20 شهید  والامقام سایت پدافند هوایی سوباشی را گرامی داشته و یادآور می شود ملت بزرگ ایران به تاسی از آموزه های اسلام و راهبردها و اندیشه ژرف مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) و انسجام و یکپارچگی نیروهای مسلح مقتدر اجازه سوء استفاده دشمنان را نخواهد داد و به یاری خدا و به برکت خون شهدا محکم تر از همیشه، سربلندی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: عملیاد مرصاد شهید صیاد شیرازی جمهوری اسلامی ایران نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکزمهاباد؛ ماموستا عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد در آئین تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی ایران از مدتها قبل انتقام خود را از رژیم صهیونیستی گرفته بود اما با عملیات وعده صادق، صهیونیستها و حامیان آنها را سرجای خود نشاند.

سرهنگ اکبر نوروزی، فرمانده قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد هم عملیات وعده صادق را نتیجه انسجام نیروهای مسلح، امنیتی، لشکری و کشوری دانست و گفت: پشتیبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران از این عملیات، بازتاب جهانی و پیامی روشن به دشمنان داشت که هنوز با توان کامل نیروهای مسلح مواجه نشده اند.

دراین آیین، ضمن اعلام آمادگی و اتحاد نیروهای مسلح درمقابل دشمنان، از جانشین قرارگاه منطقه ای شمالغرب نزاجا و فرمانده تیپ 364 شهید نصیرزاده ارتش در مهاباد با اهدای لوح تجلیل شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از فرماندهان نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در مهاباد
  • عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود
  • قدرت نیروهای مسلح کشور ، اجازه جولان به دشمن نمی دهد
  • پرچم عدالت‌خواهی به واسطه نیروهای مسلح برافراشته شده است
  • برگزاری مراسم روز ارتش در کرمان
  • امیر موسوی: قدرت ایران گزینه نظامی دشمن را کنار زد
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فروریخت/ امروز دنیا به اقتدار جمهوری اسلامی ایران معترف است
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز متدین‌تر و کارآمدتر از همیشه است
  • رئیسی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را فرو ریخت
  • نیروهای مسلح محبوب‌ترین قشر در بین مردم هستند