Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی شهرداری همدان گفت: نمی‌دانم تبانی در فوتبال وجود دارد یا نه، اما امیدوارم فوتبال ما به سمت فوتبال پاک برود و شایسته سالاری وجود داشته باشد.

رضا طلایی منش در گفت‌وگو با ایسنا، پس از شکست تیمش مقابل مس شهر بابک در دیدار پایانی لیگ دسته دوم اظهار کرد: ابتدا به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. من از نوع بازی بازیکنانم راضی هستم، چون می‌توانستیم به گل برسیم و حریف را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما دوری از شرایط مسابقه باعث شد تا موقعیت‌های‌مان تبدیل به گل نشود، همچنین 10 نفره شدن تیم، به ما ضربه زد.

او اضافه کرد: بازی خیلی خوبی بود و از بازیکنانم خیلی راضی هستم. اکثر مواقع مالکیت توپ با ما بود و چند موقعیت خوب داشتیم. به تیم شهر بابک تبریک و خسته نباشید می‌گویم. همین که دو تیم سالم از زمین بیرون آمدند تا برای فصل آینده آماده شوند و با قدرت شروع کنند، راضی کننده است.

سرمربی شهرداری همدان درباره برنامه‌ریزی برای لیگ یک گفت: هنوز کار خاصی انجام ندادیم و بعد از این رقابت‌ها برنامه ریزی‌مان را شروع می‌کنیم.

او در خصوص تبانی‌های صورت گرفته در لیگ دو عنوان کرد: نمی‌دانم این مسائل وجود دارد یا نه، اما امیدوارم فوتبال ما به سمت فوتبال پاک برود و شایسته سالاری وجود داشته باشد. کسانی که زحمت می‌کشند موفق شوند و به حق‌شان برسند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجتمع مس شهربابک فوتبال شهرداری همدان لیگ دسته دوم فوتبال ایران استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است...

طرفداری| پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند.

حسن روشن در خصوص پیروزی استقلال مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت:

خدا را شکر بازیکنان خیلی خوب کار می‌کنند و خیلی خوشحالم که توانستیم در خارج از خانه به ۳ امتیاز حساس برسیم. فقط یک دلیل دارد که استقلال خیلی خوب بازی می‌کند و آن هم نداشتن ستاره است. استقلال بازیکنانی دارد که فقط به خاطره هواداران بازی می‌کنند و امیدوارم در آخر فصل بتوانند دل هواداران را خوشحال کنند.

وی در مورد نقاط قوت استقلال گفت:

نقاط قوت استقلال دویدن و کاور کردن یکدیگر است که در طول فصل در همه بازی‌ها شاهد آن هستیم. تنها ضعف استقلال هم عدم هماهنگی بین دفاع و هافبک‌های دفاعی تیم است که امیدوارم در بازی‌های آینده این موضوع برطرف شود.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه می‌گویند تیم دفاعی بازی می‌کند، یادآور شد:

این مسئله شخصی دیگران است. طبق آمار ما الان جزو سه تیم برتر گل‌زن لیگ هستیم و این موضوع خیلی شفاف است ولی متاسفانه در لیگ ایران کسی دنبال فوتبال زیبا نیست و همه دنبال نتیجه‌گیری هستند. امیدوارم در پایان فصل قهرمانی استقلال را شاهد باشیم.

روشن در خصوص کلین شیت‌های سید حسین حسینی در طول فصل، خاطرنشان کرد:

خوشبختانه حسینی این فصل عملکرد خوبی داشته است. قطعا این کلین‌شیت‌هایی که داشته فقط به خاطر تمرکزهای کافی قبل بازی است. امیدوارم او در آینده بتواند دروازه استقلال را بیمه کند.

وی در مورد اینکه آیا استقلال می‌تواند قهرمان لیگ شود، تصریح کرد:

شک نکنید می‌توانیم به قهرمانی برسیم چون بازیکنان باغیرت بازی می‌کنند. خیلی افراد قبل از فصل می‌گفتند تیم‌های تراکتور و سپاهان جزو مدعیان قهرمانی هستند ولی قهرمانی فقط به در اختیار داشتن بازیکنان گرانقیمت بستگی ندارد. در حال‌حاضر هم پرسپولیس و استقلال برای قهرمانی می‌جنگنند و این مسئله به زیبایی لیگ کمک کرده است.

پیشکسوت استقلال درباره گلزنی گوستاوو بلانکو به ایرنا گفت:

بلانکو خیلی خوب بازی می‌کند. خیلی‌ها هم در ۴ بازی گذشته استقلال به عملکرد این بازیکنان اعتراض می‌کردند ولی خیلی خوشحالم که در این بازی او گل زد. بلانکو در حال‌حاضر در اختیار تیم است و گل هم می‌زند و امیدوارم این روند برای او ادامه‌دار باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • مورایس: ناکامی هم بخشی از تئاتر فوتبالی است
  • تعجب مورایس از هجوم انتقادات/ شاید چون موهایم بلندتر شده، انتقاد می‌کنند!
  • مورایس: نتایج بد سپاهان؟ شاید چون موهایم بلند است!
  • کیفیت فوتبالی‌مان در نیم‌فصل دوم بهتر شد
  • سرمربی پورتو روی این چهار اسم خط کشید!
  • کنایه مدیرعامل آلومینیوم به سرمربی استقلال
  • روشن: استقلال ستاره ندارد ولی تیم واقعی است؛ کسی دنبال فوتبال زیبا نیست
  • گودرزی: رؤیای من بازی در لیگ قهرمانان اروپاست
  • گوگل جایگزین «یورگن کلوپ» می‌شود؟
  • هوش مصنوعی عنان فوتبال را به دست می‌گیرد