Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،دکتر محمدحسین صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سی و هشتمین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، با بیان این‌که بروز و شیوع بیماری در کشور و استان رو به افزایش است گفت:تعداد بیماران کرونایی بستری در استان اکنون ۸۵۰ نفر هستند و در سه هفته گذشته نیز تعداد فوتی‌ها تقریبا ثابت و روزانه بین پنج تا شش نفر بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا بیان این‌که به تمام بیمارستان‌های استان ابلاغ شده است که بیماران کرونایی را با اولویت پذیرش کنند افزود: خوشبختانه از نظر داروی مورد نیاز این بیماران، مشکلی نداریم و در خصوص تزریق واکسن نیز جزو سه استان برتر هستیم.

او با بیان این‌که آماده هستیم تا تزریق واکسن را با سه برابر ظرفیت فعلی انجام دهیم افزود: از مردم به صورت جدی تقاضا داریم به مدت دو هفته شیوه‌نامه‌ها را به طور کامل رعایت کنند تا بتوانیم روند واکسیناسیون را تسریع کنیم.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی تبریز پیگیری‌های لازم برای آغاز واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال استان را انجام دهد.

استقرار بیمارستان صحرایی در مجاورت یکی از بیمارستان‌های شهر میانه، با توجه به وضعیت شیوع کرونا در این شهرستان، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری

 شیدایی در جلسه کمیته فناوری ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی اظهار کرد: در مرحله اول انتخابات ۴ هزار و ۸۶۶ نقطه اخذ رای در آذربایجان شرقی کار انتخابات را انجام دادند که ۵/۵ درصد کل نقاط اخذ رای کشور را شامل می‌شدند.

وی گفت: آذربایجان‌شرقی در روند برگزاری مرحله اول انتخابات مجلس شورای اسلامی جزو استان‌های برتر در پایداری شبکه و احراز هویت در کشور بود.

شیدایی افزود: پس از ۱۵ سال و در عرض ۴ ماه ۲۸ بخشداری استان آذربایجان شرقی و فرمانداری لیلان به فیبر نوری مجهز شدند.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری آذربایجان‌شرقی ادامه داد: مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه تبریز، اسکو و آذرشهر به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی متذکر شد: در کنار دستگاه احراز هویت آنلاین کار انتخابات و انتخاب نامزد‌ها توسط دستگاه تمام الکترونیک انجام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • گشایش نمایشگاه شیرینی و شکلات در تبریز
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • تجهیز ۲۸ بخشداری آذربایجان‌شرقی به فیبرنوری
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری تبریز
  • راه اندازی کامل بخش دیالیز بیمارستان کودکان زهرا مردانی آذری
  • جزئیات انجام نخستین پرواز حج تمتع از فرودگاه تبریز
  • اخذ مجوز تاسیس نیروگاه‌های خورشیدی و تجدیدپذیر در آذربایجان شرقی
  • ضرورت جبران عقب‌ماندگی های صنعت برق با اقدامات جهشی