Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، حجت الاسلام تحریری،نماینده دادستان قم گفت: به مناسبت دهه ولایت ۸۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند زندانیان استان قم توزیع شد.

او با بیان این که ارزش هر بسته معیشتی یک میلیون تومان است ،افزود: هم زمان با این طرح هشت نفر از زندانیان با هماهنگی دادستان و رئیس کل دادگستری استان قم آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحریری ادامه داد: این سومین مرحله از طرح مواسات، همدلی و کمک مومنانه است که با مشارکت انجمن حقوقدانان استان، کنگره شهدا، دادگستری و انجمن حمایت زندانیان استان، کانون شمش الشموس خادم یاران آستان قدس رضوی و شورای سیاست گذاری ائمه جماعات استان قم انجام می‌شود.

نماینده دادستان قم تاکید کرد: خیران می‌توانند برای حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۰۴۴۶ و ۰۱۰۶۶۴۲۱۵۹۰۰۲ به نام انجمن حمایت از زندانیان استان واریز کنند.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته معیشتی کمک خیران دادستانی قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت۴۰ میلیارد تومان از سوی نیکوکاران برای آزادی زندانیان نیازمند

در ماه رمضان با واریز چهل میلیارد تومان از سوی نیکوکاران استان تهران رکوردی برای آزادی زندانیان نیازمند ثبت شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی ستاد مردمی دیه استان تهران، با پیگیری مددکاران اجتماعی این مرکز، نیکوکاران و خیرین همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن، چهل میلیارد تومان به حساب این ستاد واریز کردند.

 رقم واریزی نبکوکاران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته که هشت میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بوده، رشد ۳۶۴ درصدی داشته و رکورد بی سابقه ای ثبت شده است. 

خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۶۷۵۹۱۶ در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی ۵، پلاک ۱۹، طبقه اول، شماره تلفن ۸۸۸۶۱۹۹۲با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان دزفول
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند
  • جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان
  • یک‌هزار و ۶۸۲ زندانی در قم مشغول کار هستند
  • نمازگزاران مسجد امام صادق (ع) منطقه فرهنگیان قم به کمک نیازمندان شتافتند
  • اهدا بسته‌های معیشتی به نیازمندان
  • مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز منصوب شد
  • منوچهر رحمانی مدیرعامل انجمن حمایت زندان مرکز شد
  • اهدای بسته‌های معیشتی به خانواده‌های زندانیان شوش
  • پرداخت۴۰ میلیارد تومان از سوی نیکوکاران برای آزادی زندانیان نیازمند