Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@22:03:26 GMT

مدیر ایرانی شاکی از بی‌نظمی ژاپنی‌ها!

تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۶۶۳۶

مدیر ایرانی شاکی از بی‌نظمی ژاپنی‌ها!

خبرورزشی – سید رضا صالحی امیری در حاشیه افتتاح نمایشگاه ایران زیبا در محل سفارت ایران درباره محور مذاکرات با وزیر علوم و فرهنگ و ورزش ژاپن گفت: این دیدار با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار و توافق شد تا همکاری تداوم یابد. این همکاری ها در تبادل تیم ها، برپایی اردوهای مشترک و آنچه که به افزایش این روابط کمک می کند صورت می گیرد که با استقبال هیوگیدا روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته ملی المپیک اضافه کرد: در آینده نزدیک تلاش داریم روابط ورزشی و دیپلماسی ورزشی را تقویت کنیم البته در این دیدار قرار بود رییس المپیک ژاپن حضور یابد که به دلیل درگیری های پیرامون المپیک نتوانست بیاید و عذرخواهی کرد قرار است دیدار در چند روز آینده برگزار شود.

وی تاکید کرد: در این دیدار و دو خلال مذاکره ٢ بار اعتراض خود را در پذیرش کاروان در فرودگاه توکیو به وزیر ورزش ژاپن اعلام کردم که رسما عذرخواهی کرد و آن را ناشی از بحث پروتکل بهداشتی در شرایط کرونا بیان کرد.

صالحی امیری ادامه داد: البته ما قانع نشدیم و گفتیم نظمی که ما از ژاپن سراغ داشتیم در فرودگاه نارینا ندیدم و مجدد عذرخواهی کرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک المپیک 2020 توکیو رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 علی هیبتی مبارز ایرانی هنرهای رزمی ترکیبی MMA، در جریان یک مبارزه در قفس روسیه، حرکت غیرورزشی را برای زودتر بیرون رفتن سوپرمدل روس در حال اعلام مسابقه بود، انجام داد و با پایان مسابقه و خروج از رینگ مورد حمله گروهی روس‌ها قرار گرفت و توسط تماشاگران روس به قصد کشت ضرب و شتم شد. حالا هیبتی در کنار این سوپرمدل روس ایستاده و به زبان روسی بابت رفتارش از روس‌ها عذرخواهی کرد. این ویدیو را در تابناک می‌بینید.

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر ورزش درباره سربازی ورزشکاران
  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • جای خالی صالحی امیری در کمیته ملی المپیک
  • برخورد صمیمانه شمسایی با خبرنگار ژاپنی
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • حضور یک ایرانی در تیم ملی والیبال ژاپن!
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس
  • یوزهای ایرانی یک‌قدم نزدیک‌تر به جام سیزدهم / خداحافظی ژاپن با قهرمانی آسیا و جام‌جهانی