Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری برنامه «صبح به‌خیر آلمان» به‌دلیل پخش ویدیویی مبنی بر گِل‌مالی کردن خود پیش از گزارش خبری سیل، مجبور به عذرخواهی شد.

به گزارش برنا؛ اوهلن ۳۹ ساله در این‌باره گفته است که پس از احساس شرمساری از گزارش کردن با لباس‌های تمیز، اقدام به گِلی کردن لباس‌هایشان کرده بود.

شبکه آرتی‌ال هم اعلام کرده است که این مجری به علت نقض قوانین این شبکه از کار موقتا معلق شده است، اما این شبکه تلویزیونی نگفت که آیا اقدامات تنبیهی دیگری را برای این مجری در نظر خواهد گرفت یا خیر.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوزانا اوهلن در بیانیه‌ای گفت که او مرتکب یک اشتباه بسیار بد شده است.

او در حال تهیه گزارش از منطقه باد مونسترایفل در شمال نوردراین-وستفالن بود، که هفته گذشته بارندگی‌های بی‌سابقه موجب تخریب خانه‌های زیادی شد و ده‌ها کشته بر جای گذاشت.

اوهلن گفته است که همیشه پیش از فیلمبرداری‌ برنامه «صبح‌ به‌خیر آلمان» شبکه آر‌تی‌ال در منطقه در حال کمک به سیل‌زدگان بوده است. اما قبل از اینکه برنامه‌اش روی آنتن برود احساس شرمساری می‌کند که با لباس‌ تمیز مقابل دوربین برودو درنتیجه بدون اینکه فکر کند روی لباس‌هایش گِل و لای می‌مالد. در همان لحظه که او خم شده بود تا لباس‌هایش را کثیف کند، یک تماشاچی از این موضوع فیلمبرداری کرده و آن را در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کند. این مجری تلویزیون آلمان در ادامه بیانیه عذرخواهی‌اش می‌نویسد که این اتفاق هرگز نباید رخ می‌داد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شبکه تلویزیونی دوربین آلمان خبرنگار آلمان سیل تعلیق گل مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو، مدیرکل دفتر هوشمندسازی و فن آوری‌های نوین توانیر گفت: مدیریت بار شبکه از طریق نصب کنتور هوشمند، طی تابستان گذشته به بیش از١٠هزار مگاوات بالغ شد که ٧ هزار مگاوات آن مربوط به بخش توزیع نیرو و ٣ هزار مگاوات مربوط به بخش انتقال است.

حامد احمدی با اشاره به تخصیص بیش از ٦٠ هزار میلیارد‌ریال اعتبار در زمینه هوشمندسازی مصرف برق، اعتبار لازم برای هوشمندسازی کل مشترکان را بالغ بر ٥٠٠ هزار میلیارد ریال عنوان و ابراز امیدواری کرد با تخصیص اعتبارات مورد نیاز، اهداف تعریف شده طرح هوشمندسازی صنعت برق به طور کامل در برنامه هفتم توسعه محقق شود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع هوشمندسازی و نقش تأمین منابع مالی برای تأمین تجهیزات از جمله کنتور‌های هوشمند، خاطرنشان کرد: با تصویب طرح مانع‌زدایی از توسعه صنعت برق و عملیاتی شدن این طرح که منجر به تأمین منابع مالی لازم برای ساخت تجهیزات و کنتور‌های هوشمند در داخل کشور می‌شود، نصب کنتور هوشمند شتاب بیشتری خواهد یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آلمان سفیر روسیه را احضار کرد
  • بورکینافاسو ۳ دیپلمات فرانسوی را اخراج کرد
  • عکس جدید احسان علیخانی در کنار مه‌لقا باقری
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • ماجرای جنجالی اعلام خبر فوت مجری مشهور
  • «در لباس سربازی» در قاب شبکه امید
  • ١٠ هزار مگاوات از بار شبکه برق در تابستان ١٤٠٢ با کنتور‌های هوشمند مدیریت شد
  • شناسایی پتانسیل‌های گردشگری آبی و توسعه آن در استان یزد 
  • «در لباس سربازی» از شبکه امید