Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام امین کشاورزی امام جمعه خرامه در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر فارس، گفت: امر به معروف و نهی از منکر مقوله‌ای است که هر انسانی اگر ذره‌ای دغدغه و غیرت دینی داشته باشد نسبت به آن بی تفاوت نخواهد بود.

او افزود: امر به معروف و نهی از منکر در بین تکالیف الهی سخت‌ترین تکلیفی است که انسان انجام می‌دهد و به همین دلیل مورد استقبال همگان قرار نگرفته است چرا که ممکن است به دلیل فرهنگ غلط و حاکم بر جامعه کسی که آمر و ناهی باشد، مورد نقد برخی افراد قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان خرامه، افزود: بحمد الهی شهرستان خرامه از لحاظ شیوع برخی منکرات در سطح شهرستان مانند پدیده بی حجابی در اقلیت قرار دارد و اکثر مردم مشوق همدیگر جهت تعظیم شعائر الهی هستند.

او با اشاره به مشکل کم آبی در سطح این شهرستان، ادامه داد: مشکل کم آبی در سطح شهرستان باعث شده است که مردم به ویژه کشاورزان در تنگنا قرار بگیرند که بحمد الهی با کمک خود مردم و نیرو‌های جهادی بسیج، سپاه و ادارات تا حدودی مسائل برطرف شده که امیدواریم کم آبی در سطح شهرستان به طور جد پیگیری شود چرا که اکثر مشاغل افراد در این شهرستان کشاورزی است.

کشاورزی در پایان اظهار کرد: در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر تمام تلاش خود و مجموعه به کارگیری می‌شود چرا که اگر از ارزش‌ها مراقبت نکنیم، یقینا ارزش‌ها هم دچار آسیب خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کرم عباسی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر فارس نیز در این دیدار گفت: طبق فرمایشات امام باقر (ع) به وسیله امر به معروف و نهی از منکر تمامی امور سامان می‌گیرد.

او ابراز امیدواری کرد: با تشکیل شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر ادارات، راه‌اندازی گروه‌های جهادی در سطح شهرستان، انتخاب اعضای معاونت‌های ستاد شهرستان و استفاده از ظرفیت آنان گام‌های موثری بیش از گذشته جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی) در راستای احیای فریضتین برداشته شود.

عباسی تأکید کرد: اگر آمر و ناهی در سطح شهرستان به مشکل برخورد کرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر طبق قوانین از آمر و ناهی حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امر به معروف و نهی از منکر امام جمعه خرامه امر به معروف و نهی از منکر سطح شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۶۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان

مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان در دومین جلسه شورای مسکن شهرستان کرمان گفت: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است.

نشست شورای مسکن شهرستان کرمان با حضور رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، علی بابایی فرماندار شهرستان کرمان، بخشدار‌ها، شهردار‌های شهر‌های شهرستان کرمان و دیگر اعضای جلسه در راستای طرح‌های نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت این شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از فرماندار شهرستان کرمان گفت: متقاضیان شهرستان کرمان نزدیک به چهل درصد از طرح نهضت ملی مسکن در شمال استان کرمان را در بر می‌گیرند که به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: شروع ساخت طرح نهضت ملی مسکن شهر کرمان در گرو تعیین و تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات است و بانک‌های عامل هرچه سریعتر به کمک این مهم بشتابند.

حافظی با اشاره به اینکه آمار ثبت نامی‌های شهر‌های مختلف این شهرستان ادامه داد، تصریح کرد: ما فقط در چهار شهرستان اندوهجرد، شهداد، راین و گلباف به دلیل شرایط خاص منطقه‌ای و پهنه سیلابی موفق به تامین زمین نشده ایم که در حال بررسی اراضی دیگر هستیم.

در ادامه این جلسه به مسائل این طرح‌ها در شهر‌هایی همچون ماهان، اختیارآباد، باغین، کاظم آباد و زنگی آباد رسیدگی، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • هرگونه کمک برای پیروزی سریعتر محور مقاومت وبازسازی غزه پس از جنگ، یک ضرورت و تکلیف همگانی است
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!
  • لزوم تعیین تکلیف بانک عامل برای پرداخت تسهیلات نهضت مسکن در کرمان
  • بودجه ستاد امر به معروف در سال گذشته چقدر بود؟
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • یک زن، دبیر ستاد امر به معروف قدس شد
  • لزوم حمایت مقامات قضایی از اهداف مجمع امر به معروف و نهی از منکر
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف: رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد