Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@00:08:15 GMT

ناپولی و لاتزیو به دنبال جذب شقیری

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۷۰۵۶

بال سوئیسی سرخپوشان مرسی‌ساید مورد توجه دو باشگاه ایتالیایی قرار گرفته است.

خبرگزاری میزان - ژردان شقیری که از وضعیتش در لیورپول راضی نیست، به دنبال جدایی از این تیم است و حالا خبر می‌رسد که ممکن است او بار دیگر به سری A ایتالیا بازگردد.

بر اساس گزارش سایت «گل» دو باشگاه ناپولی و لاتزیو نسب به خدمت گرفتن بال سوئیسی سرخپوشان مرسی‌ساید علاقه‌مند هستند و در این راه با یکدیگر رقابت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شقیری که تا سال ۲۰۲۳ تحت‌قرارداد باشگاه لیورپول است، به خاطر اینکه فرصت زیادی برای بازی در تیم یورگن کلوپ پیدا نمی‌کند، قصد ترک آنفیلد را دارد.

لاتزیو و ناپولی، اما تنها مشتریان این بازیکن که سابقه بازی در اینتر را هم در کارنامه‌اش دارد، نیستند و دو باشگاه سویا و ویارئال هم وضعیت او را زیرنظر دارند.

شقیری ۲۹ ساله که سابقه بازی در تیم‌های بازل، بایرن مونیخ و استوک‌سیتی را هم دارد، از ایده بازگشت به فوتبال باشگاهی ایتالیا استقبال می‌کند.

او که از سال ۲۰۱۸ در عضویت باشگاه لیورپول است، تاکنون در ۶۳ بازی برای این تیم به میدان رفته و هشت گل نیز به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: تلاش بی‌نتیجه لیورپول برای خرید کیه‌زا از یوونتوس

انتهای پیام/

برچسب ها: ژردان شقیری لیورپول ناپولی لاتزیو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیورپول ژردان شقیری لیورپول ناپولی لاتزیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم

در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، تیم لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم میزبان یوونتوس بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید، اما با توجه به پیروزی دو بر صفر بانوی پیر در بازی رفت، این تیم به دیدار پایانی راه یافت.

والنتین کاستیانوس در دقایق ۱۲ و ۴۹ دو گل برای لاتزیو در این مسابقه به ثمر رساند تا همه چیز را در مجموع دو بازی مساوی کند، اما آرکادیوش میلیک مهاجم لهستانی یوونتوس تنها دو دقیقه بعد از ورودش به زمین در دقیقه ۸۳ برای بیانکونری گلزنی کرد تا ایگور تودور سرمربی لاتزیو در مقابل تیم سابقش ناکام بماند.

یوونتوس در فینال به مصاف برنده دیدار فرداشب آتالانتا و فیورنتینا خواهد رفت. دیدار رفت این دو تیم با یک گل به سود فیورنتینا به پایان رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • یوونتوس به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • یوونتوس باخت، اما به فینال جام حذفی ایتالیا رسید
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!