Web Analytics Made Easy - Statcounter

وین رونی که اخیرا دوباره در زندگی شخصی خود درگیر حواشی شده است، در حرفه خود به عنوان سرمربی دربی کانتی نیز خبرساز می شود. رونی به دلیل تکل خشن روی پای یکی از بازیکنان دربی کانتی باعث مصدومیت شدید بازیکن تیمش شده است.

به نقل از تلگراف؛ جیسون نایت در تمرینات دربی کانتی مصدوم شده و حدود 3 ماه از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن به دلیل تکل وین رونی، سرمربی دربی کانتی مصدوم شده است. در یک موقعیت 50-50، نایت و رونی به سمت توپ تکل زده اند که پای رونی به جای توپ به مچ پای هافبک دربی کانتی برخورد کرده است. مچ پای نایت دچار پیچ خوردگی شدید شده و نیاز به عمل جراحی دارد. به همین دلیل این بازیکن 3 ماه از میادین دور خواهد بود.

گفتنی است وین رونی در زندگی شخصی خود نیز حواشی جدیدی را سپری می کند. تصاویری از او با دو دختر در هتلی لو رفته که بسیار جنجال ساز شده است.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دربی کانتی وین رونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار

به گزارش ورزش سه، زوج دفاعی تیم سپاهان در دربی اصفهان عملکرد مطلوبی داشت و نگرانی‌هایی که بابت مصدومیت محمد دانشگر وجود داشت را تا حدود زیادی برطرف کرد تا کادرفنی سپاهان در مسابقات آینده به این دو بازیکن اعتماد کند.

سیاوش یزدانی و هادی محمدی در بازی با ذوب آهن در قلب خط دفاعی این تیم قرار گرفتند و فرصت خلق موقعیت به بازیکنان ذوب آهن ندادند و با یارگیری خوب و دفع توپ‌های اول فضای امنی را درون محوطه سپاهان ایجاد کردند.

ارسال‌های بازیکنان ذوب آهن هم با خروج های مناسب میرزازاد و پاکسازی محوطه جریمه توسط مدافعان سپاهان به خوبی انجام شد تا پلن B ذوبی ها هم راه به جایی نبرد و دروازه سپاهان از هر خطری دور بماند.

جدای نیلسون در نیم فصل اول، پیوستن محمد قربانی به لیگ روسیه و مصدومیت محمد دانشگر باعث شد تا این تیم علاوه بر اینکه ضعف دفاعی داشت با کمبود مهره در این پست هم رو به رو شود اما در بازی با ذوب آهن عملکرد خوب دو بازیکن با تجربه باعث شد تا سپاهانی ها امیدوار شوند و روی زوج خط دفاعی خود حساب ویژه ای باز کنند.

سپاهان در این هفته مقابل ملوان قرار خواهد گرفت و پس از برگزاری این دیدار سخت و دشوار آماده مصاف حساس و سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس می‌شود و دیدار با ملوان آزمونی جدی برای خط دفاعی سپاهان پیش از دیدار فینال‌گونه هفته بیست و پنجم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • خاص‌ترین خوش و بش هفته در دربی کوچک (عکس)
  • هافبک سابق بارسا: دوست داشتم برای رئال بازی کنم!
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • بازیکن محوری استقلال نقش جدیدش را مرور می‌کند!
  • نصف پرسپولیس غایب مقابل صنعت نفت!
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • سپاهان با سندروم همیشگی در دربی اصفهان