Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@18:54:55 GMT

پرسپولیسی‌ها دلیل تعویض آقای گل

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۷۲۸۶

پرسپولیسی‌ها دلیل تعویض آقای گل

پرسپولیسی‌ها با مهار ستاره خط حمله حریف، کادر فنی تبریزی‌ها را مجاب کردند او را تعویض کنند.

به گزارش برنا؛ تلاش یک نیمه ای محمد عباس زاده مهاجم تراکتور در محاصره مدافعان پرسپولیس راه به جایی نبرد تا فیروز کریمی سرمربی تراکتور در بین دو نیمه بازی برابر سرخ های تهرانی این ستاره 12 گله تیمش را تعویض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عباس زاده که با 12 گل بهترین گلزن تراکتور محسوب می شود در پایان هفته بیست و نهم به طور مشترک با گادوین منشا در رده دوم گلزنان لیگ برتر قرار دارد در حالی حضور یک نیمه ای را برابر تیم سابقش تجربه کرد که در 45 دقیقه اول این دیدار در محاصره مدافعان پرسپولیس قرار داشت و نتوانست تحرکی را در خط حمله تیمش داشته باشد تا سرمربی تراکتور در بین نیمه او را از ترکیب تیمش خارج کند تا بدین ترتیب پرسپولیسی ها دلیل تعویض ستاره پرسپولیسی تراکتور شوند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس فیروز کریمی بازی لیگ برتر پرسپولیس فیروز کریمی محمد عباس زاده تعویض

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!

آفتاب‌‌نیوز :

شهاب زاهدی بهترین گلزن پرسپولیس در نیم فصل نخست بود و چند گل ۳ امتیازی را هم برای تیمش به ثمر رساند. شهاب که بعد از سال‌ها بازی در بیرون از ایران دوباره به پرسپولیس برگشت، از طرف هواداران فشار زیادی را تحمل می‌کرد و به گفته خودش همین فشار زیاد باعث شده بود تا او نتواند آنطور که دلش می‌خواهد کار کند. وقتی پیشنهاد از ژاپن برای این بازیکن رسید، زاهدی برای جدایی اصرار کرد و بالاخره برای جدایی از پرسپولیس با مدیران این باشگاه به توافق رسید.

شهاب طلبش را بخشید و مبلغی را هم به حساب پرسپولیسی‌ها واریز، کرد تا بتواند از این تیم جدا شود. نکته جالب توجه در خصوص جدایی زاهدی این بود که اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس کاملا با جدایی زاهدی مخالف بود و حتی این موضوع را به خود این بازیکن و مدیران پرسپولیس اعلام کرد. اوسمار از سبک بازی زاهدی خوشش می‌آمد و دوست داشت این بازیکن را در تیمش داشته باشد.

با این حال مرغ شهاب یک پا داشت و مدیران پرسپولیس هم وقتی اصرار زاهدی را برای جدایی دیدند، با این موضوع موافقت کردند. زاهدی این روز‌ها ستاره لیگ ژاپن است و در همان بدو ورودش به این لیگ حسابی درخشیده و گل‌های مهمی را برای تیم جدیدش به ثمر رسانده است. درخششی که باعث حسرت پرسپولیسی‌ها شده و آن‌ها از داشتن چنین مهاجم گلزنی محروم هستند. گفتنی است اوسمار در مصاحبه‌ای که دوشنبه شب در برنامه فوتبال برتر داشت، ضمن تعریف از زاهدی ماجرای مخالفت خودش را با جدایی او تایید کرد و اعلام کرد که دوست داشت زاهدی در نیم فصل دوم هم در پرسپولیس می‌ماند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • ستاره یونایتد: عذرخواهی چرا، جواب کاونتری را دادم!‏
  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • شکست مطلق؛ در خصوص ستاره خاموش،‌حق با نکونام بود!
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن
  • مهاجم سابق و یک لژیونر خواستار پرسپولیسی شدن | اوسمار یکی را نمی خواهد
  • ستاره استقلال، مهندس تراکتور را تهدید کرد!
  • ملوان برای شکست سپاهان، ستاره کم داشت!
  • یک پرسپولیسی دیگر در آستانه محرومیت از بازی با گربه سیاه