Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی آلومینیوم اراک و تراکتور را محروم کرد. به گزارش ایسنا، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای انضباطی دیدار تراکتور و آلومینیوم اراک را اعلام کرد که به این شرح است:

یک جلسه محرومیت و جریمه نقدی برای فیروز کریمی

«درخصوص تخلف فیروز کریمی سرمربی تیم تراکتور تبریز مبنی بر عدم حضور در جلسه مطبوعاتی در بازی آلومینیوم اراک و نظر به گزارش مقام رسمی اعضای کمیته انضباطی حسب مقررات انضباطی و مقررات برگزاری مسابقات و بخشنامه های صادره وفق مواد ۵۱ و ۱۱۷ مقررات انضباطی فیروز کریمی را باتوجه به صحبت های ایشان در جلسه مطبوعاتی بعد از مسابقه با تیم پرسپولیس که در آن با کلمات و جملات غیر اخلاقی و موهن موجبات تکدر خاطر جامعه فوتبال را فراهم آورده است مستحق تخفیف و تعلیق مجازات شناخته نشده و بر این اساس به یک جلسه محرومیت قطعی و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه تراکتور نیز بابت این تخلف مستند به ماده ۵۰ مقررات انضباطی ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی می گردد . این رای قابل اجرا و در مورد محرومیت قطعی و نسبت به جریمه نقدی ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است .

ضمناً یادآوری می گردد وفق بند ۴ ماده ۳۱ مقررات انضباطی باشگاه تراکتور در پرداخت جریمه فیروز کریمی مسئولیت تضامنی دارد.»

چهار جلسه محرومیت و جریمه نقدی برای علی منصوریان

«درخصوص گزارشهای ارسالی از مقامات رسمی مبنی بر تخلفات متعدد علیرضا منصوریان سرمربی تیم آلومینیوم اراک مبنی بر بدرفتاری در قبال مقام رسمی مسابقه و غیر رسمی (داور و مربی تیم تراکتور) در مسابقه تیم آلومینیوم اراک با گل گهر سیرجان در جام حذفی مورخ ۲۴ تیرماه و در هفته ۲۸ لیگ برتر مقابل تیم تراکتور مورخ ۲۹ تیرماه و ابلاغ تخلفات به مشارالیه و عدم ارائه لایحه دفاعیه اعضای کمیته انضباطی بدین شرح اعلام رای میکند : باتوجه به سابقه  علیرضا منصوریان مبنی بر انجام تخلفات متعدد، اعضای کمیته انضباطی پس از ملاحظه مستندات مستند به مواد ۵۴ و ۵۵ و به لحاظ ماده ۹۲ مقررات علیرضا منصوریان را به سه جلسه محرومیت قطعی از حضور در مسابقات رسمی فوتبال و مبلغ یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم می نماید .

همچنین یک جلسه محرومیت تعلیقی قبلی ایشان نیز به محرومیت قطعی تبدیل می گردد این رای ظرف مدت ۷ روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در کمیته استیناف است . ضمناً در مورد جریمه نقدی باتوجه به مقررات انضباطی باشگاه آلومینیوم اراک متضامناً با متخلف مسئول پرداخت جریمه می باشد.»

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عليرضا منصوريان فيروز كريمي کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آلومینیوم اراک مقررات انضباطی کمیته انضباطی جلسه محرومیت محرومیت قطعی فیروز کریمی جریمه نقدی یک جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران توانست به لطف گل ثانیه‌های پایانی مهدی قایدی، نیمه اول را با پیروزی یک بر صفر به رختکن برود تا بالاخره قفل دروازه میزبان روی یک موقعیت باز شود.

پیش از به ثمر رسیدن گل قایدی و در دقیقه ۳۹ بود که ترکمنستان به روی دروازه ایران خطرساز شد. بازیکن میزبان در پشت محوطه جریمه یک توپ را دریافت کرد و سپس به سمت دروازه ایران پیش رفت که با خطای کنعانی زگان روی زمین افتاد.

پس از این صحنه نیز داور بلافاصله دست به جیب شد و مدافع تیم ملی را با کارت زرد جریمه کرد. در شرایطی که کنعانی زادگان به این تصمیم داور تایلندی به شدت معترض بود، اعتقاد داشت که خطایی مرتکب نشده اما همین صحنه و کارت زردی که قاضی میدان از جیب خارج کرد، منجر به محرومیت او شد.

کنعانی زادگان پیش از این و در دیدار برابر تیم ملی ازبکستان یک کارت زرد گرفته بود، بدین ترتیب دو اخطاره شد و بازی پنجم از مرحله گروهی که قرار است در تاریخ هفدهم خرداد مقابل هنگ کنگ برگزار شود را از دست داد.

دیگر خبرها

  • جنگ مجازی سپاهان و تراکتور!/ حواس کمیته های انضباطی و اخلاق کجاست؟
  • مبلغ جرایم رانندگی به طور میانگین ۵ برابر شد
  • علی دایی را محروم کردم، شیشه ماشینم را شکستند!
  • توزیع ۲۸۰۰ متخصص در مناطق محروم و کم‌برخوردار
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت دو جلسه‌ای ژاوی
  • درخواست استیناف بارسا رد شد: محرومیت 2 جلسه‌ای ژاوی
  • رای انضباطی دیدار تیم‌های فوتبال فرا ایساتیس فارس و کانی کردستان
  • مدافع پرسپولیسی، از بازی بعد محروم شد
  • اعلام حکم پرونده جنجالی: ستاره اینتر محروم نشد!
  • رد شکایت پرسپولیس از مهاجم سرشناس استقلال از سوی کمیته استیناف