Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس درخصوص وضعیت بازداشت شدگان درایذه در پی ناآرامی های اخیر گفت: تعدادی از افراد بازداشت شده آزاد شده اند و پرونده برخی دیگر نیاز به بررسی دارد.

«عبدالله ایزد پناه»، نماینده مردم ایذه و باغملک در مجلس، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی برنا در رابطه با نا آرامی های اخیر در حوزه انتخابیه خود گفت: در راستای برخی ناآرامی هایی که در استان خوزستان به علت تنش آبی رخ داد، در شهرستان ایذه هم عده ای به تبعیت از شهرستان های دیگر دست به اعتراض زدند و در کنار مردم معترض عده ای سودجو هم بی نظمی و ناآرامی هایی را به وجود اوردند و تیراندازی هایی از سوی افراد ناشناس انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: در پی این نا آرامی ها و درگیری ها در شهرستان ایذه عده ای مجروح شدند و یک نفر هم جان باخت که این حادثه و نوع کشته شدن این فرد در دست بررسی است. 

ایزدپناه بیان کرد: با تدبیر نیروهای امنیتی و شورای تامین و استاندار و با حضور بنده جلساتی را با بزرگان و سران قبائل برگزار کردیم و سرکشی به خانواده مقتول داشتم و از نزدیک با خانواده فرد کشته شده گفت و گو کردم. اکنون شهر اوضاع آرامی را سپری می کند. 

نماینده مردم ایذه مطرح کرد: مردم در روز گذشته (یک شنبه سوم مرداد) به حمایت از نظام و در راستای محکوم کردن فتنه گران راهپیمایی را ایذه برگزار کردند. 

او درخصوص وضعیت بازداشت شده ها درایذه گفت: تعدادی از افراد بازداشت شده آزاد شده اند و پرونده برخی دیگر نیاز به بررسی دارد. 

ایزدپناه در خصوص وضعیت اینترنت شهرستان ایذه گفت: تا جایی که من اطلاع داشتم اینترنت ایذه همچنان قطع است.  7

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماینده مردم برنا استان خوزستان تیراندازی نیروهای امنیتی خانواده اینترنت تیراندازی نیروهای امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری

مرتضی بلالی اظهار داشت: در ماه‌های آینده خانوار‌های شهر سفیددشت با استفاده از بستر فیبر نوری از سرعت‌هایی تا صد برابر میانگین سرعت اینترنت ثابت بهره مند می‌شوند.

وی افزود: یکی از اقدامات مهم و اثر بخش دولت سیزدهم توجه به توسعه شبکه فیبر نوری کشور است که با اجرای آن زیرساخت‌های ارتباطی ارتقا یافته و سرعت‌هایی تا صد برابر میانگین سرعت اینترنت ثابت به مشترکین تحویل داده می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای ۲۱۶ کیلومتر شبکه فیبر نوری در چهارمحال و بختیاری

بلالی اضافه کرد: عملیات شوت فیبر در شهر سفیددشت به اتمام رسیده و بعد از تایید نهایی کارشناسان، اینترنت بر پایه فیبر نوری تحویل مشترکین می‌شود.

وی ادامه داد: مشترکین متقاضی دریافت فیبر نوری می‌توانند با مراجعه به سامانه https://iranfttx.ir نسبت به ثبت تقاضای فیبر نیز اقدام و همچنین از گستره اجرای پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در سطح استان مطلع شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • راه‌اندازی رشته اینترنت اشیاء در قوچان
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • برخورداری مردم روستای گناوه لری گچساران از اینترنت پرسرعت
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • فرمانداری نائین به فرمانداری ویژه ارتقا یافت
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • مطالبات مردم را تا نتیجه نهایی پیگیری می‌کنیم
  • نسل چهارم تلفن همراه در ۲ روستای نیکشهر راه‌اندازی شد