Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کمیته روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس برنامه‌های این باشگاه برای میزبانی مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را بیان کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امیرعلی حسینی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه‌های این باشگاه درباره میزبانی مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کمیته روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: طبق پیشنهاد کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا، کشورهای حاضر در مراحل حذفی می‌توانند درخواست میزبانی خود را ارائه کنند. در همین راستا، درخواست میزبانی باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال شد تا به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع داده شود.

وی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس، برنامه‌های کامل خود از جمله انتخاب هتل برای حضور تیم‌ها، شرایط میزبانی، ورزشگاه‌ها و امکانات تمرینی، تشریفات و... را ارائه کرده است. ما برای اسکان مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا یک هتل و برای تیم‌ها، پنج هتل را معرفی کرده‌ایم. همچنین پنج استادیوم برای تمرین و یک استادیوم برای انجام بازی‌ها در برنامه گنجانده شده است.

مدیر کمیته روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس همچنین اضافه کرد: ما می‌توانیم خواسته‌های کنفدراسیون فوتبال را برآورده کنیم و برای رسیدن به استاندارد میزبانی از مراحل یک چهارم‌ نهایی، نیمه نهایی و دیدار پایانی آماده شویم. از جمله این استانداردها، استفاده از نور 1400 لوکس در زمان برگزاری بازی‌ها و همچنین وجود چهار رختکن در ورز‌شگاه است که باشگاه می‌تواند تضمین رعایت این استانداردها را بدهد.

حسینی در نهایت گفت: ما همچنین برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز برنامه‌ خاصی تدارک دیده‌ایم و این برنامه را در اختیار کنفدراسیون قرار می‌دهیم تا در زمان انتخاب میزبان مراحل بعدی، در بین کاندیداها بمانیم. به هر حال، باشگاه پرسپولیس کاملاً آماده میزبانی از رقابت‌ها به صورت متمرکز است و باید دید مسئولان کمیته اجرایی بازی‌ها در این مورد چه تصمیمی می‌‎گیرند.

تمرین و ریکاوری پرسپولیس با 2 غایب

 

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس مراحل بعدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد

به گزارش ورزش سه، ملی‌پوشان فوتسال ایران و بخت اول قهرمانی جام ملت‌های آسیا با سه پیروزی برابر افغانستان، بحرین و کویت به مرحله حذفی راه یافتند و برای صعود به جام جهانی و حضور در جمع چهار تیم پایانی، جدال جذاب و سرنوشت سازی را مقابل قرقیزستان خواهند داشت.

تیم ملی قرقیزستان که از شگفتی سازهای هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا به شمار می‌رود با پیروزی برابر ژاپن مدافع عنوان قهرمانی و کسب دو تساوی برابر تاجیکستان و کره جنوبی، با پنج امتیاز به عنوان تیم دوم گروه سه موفقیت تاریخی را برای خود رقم زد، اما برای صعود به جام جهانی فوتسال نیاز به معجزه و پیروزی در رویارویی با ایران دارد.

برنامه مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا به سرخ ذیل است؛

چهارشنبه؛ پنج اردیبهشت ۱۴۰۳

تاجیکستان – افغانستان ؛ ساعت ۱۰:۳۰
ایران – قرقیزستان ؛ ساعت ۱۲:۳۰
تایلند – عراق ؛ ساعت۱۴:۳۰
ازبکستان – ویتنام ؛ ساعت ۱۷:۳۰

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس
  • رد پای پرسپولیس در شکست پروژه بزرگ فوتبالی عربستان!
  • وزیر ورزش: همه تیم‌ها در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا می‌کنند
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • کوتاه‌تر شدن مراحل درخواست خودرو در تپسی
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • گرجستان به دنبال میزبانی فینال لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۸
  • حریف بعدی تیم ملی در جام ملت‌ها مشخص شد