Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم تپانچه ایران گفت: فروغی در نیمه نهایی خودش را مدیریت کرد اما رستمیان از لحاظ روحی دچار مشکل شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا به توکیو، محسن نصراصفهانی درباره عملکرد تیم میکس تپانچه بادی ١٠ متر ایران متشکل از جواد فروغی و هانیه رستمیان گفت: این دو عملکرد خوبی داشتند و در مرحله مقدماتی با غیرت تیر زدند و به مرحله نیمه ‌نهایی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فشار روانی در مرحله نیمه نهایی بالا است و رقبای ما در این مرحله تجربه دو دوره حضور در المپیک را داشتند و بسیار با تجربه بودند.

نصراصفهانی خاطرنشان کرد: فروغی در مرحله نیمه نهایی از نظر روحی و روانی خودش را مدیریت کرد و عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت اما رستمیان از نظر روحی دچار مشکل شد.

سرمربی تیم تپانچه ایران ضمن تاکید بر این نکته که از عملکرد تیم راضی است، گفت: ما در جایگاه پنجم قرار گرفتیم که جایگاه ارزنده و خوبی است و برای اولین بار این اتفاق رخ داده است.

وی افزود: فروغی در روز اول مدال طلای تپانچه را گرفت و رستمیان فقط با اختلاف یک نمره از راهیابی به فینال بازماند. در مجموع عملکرد تیم تپانچه بسیار عالی بود.
 
نصراصفهانی با اشاره به نقش تجربه در موفقیت در المپیک عنوان کرد: در چنین مسابقاتی سطح فنی و مدیریت ذهن بالا است و تجربه می‌تواند تکمیل کننده این دو و سبب موفقیت ورزشکار شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: المپیک ۲۰۲۰ توکیو هانیه رستمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر گلف 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در بازی رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ برتر گلف باشگاه‌های کشور، تیم ملی حفاری اهواز با حساب ۵ بر صفر از سد میهمان خود تیم آیلند تهران عبور کرد.

بازی تیم‌های نفت مسجدسلیمان و سورتمه تهران نیز با تساوی ۲ بر ۲ در مسجدسلیمان به پایان رسید.

بازی برگشت مرحله نیمه نهایی نیز ۶ اردیبهشت امسال در تهران برگزار خواهد شد.

تیم‌های برنده مرحله نیمه نهایی در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت راهی فینال لیگ برتر گلف می‌شوند و تیم‌های بازنده برگزار کننده بازی رده بندی خواهند بود.

در مرحله نخست لیگ برتر گلف باشگاه‌های کشور ۹ تیم به رقابت پرداختند.

تیم معراج درفصل گذشته مسابقات لیگ برتر گلف باشگاه‌های کشور شد.

دیگر خبرها

  • طبیعت حریف ذوب آهن در مرحله نیمه نهایی شد
  • دومین برد شهرداری گرگان برابر مهرام
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • امین کاویانی‌نژاد سهمیه المپیک را کسب کرد/ گره کور بالاخره باز شد
  • مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال
  • مهمدی و کاویانی‌نژاد به مرحله نیمه نهایی راه یافتند
  • مهمدی و مختاری راهی نیمه نهایی شدند
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با کاونتری سیتی
  • غیبت روملو لوکاکو در بازی رم مقابل بولونیا به دلیل مصدومیت
  • پیروزی تیم ملی حفاری اهواز در لیگ برتر گلف