Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پیش از اعزام به بازی‌های المپیک اظهار کرد: خدا را شکر با شرایطی که فدراسیون کشتی فراهم کرده است ما هیچ مشکلی برای آماده سازی کشتی گیران نداشتیم و هر مسابقه‌ای که در برنامه‌هایمان داشتیم با استقبال و حمایت فدراسیون مواجه شدیم و تمام مسابقات مورد نظرمان را شرکت کردیم شرایط بسیار خوبی داشتیم و در حال حاضر نیز بچه‌ها آماده و سرحال برای روز مسابقه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره شناخت از حریفان گفت: در هر وزن با کشتی گیران خودمان ۱۶ کشتی گیر حضور دارند که همه از برترین‌های دنیا هستند البته تمام مربیان مرتب با بچه‌ها حریفان را بررسی و آنالیز می‌کنند. صحبت‌های لازم انجام شده، هرچند بچه‌ها جوانند، در عین حال باتجربه هم هستند. با بیشتر حریفان کشتی گرفتند و تقریباً همه را می‌شناسند و از نظر آمادگی جسمانی و در شرایط عالی قرار دارند و امیدوارم اتفاقات خوبی در توکیو رخ دهد.

سرمربی کشتی فرنگی خاطرنشان کرد: شرایط فرنگی کاران کشورمان عالی است و با وجودی که نخستین حضور بچه‌های ما در المپیک است، اما به آنان بسیار امیدوارم البته کشتی ورزش قابل پیش بینی نیست، اما در مجموع همه را شانس مدال می‌دانم.

بیشتر بخوانید

حضور شهردار تهران، نماینده مجلس و معاون وزیر در فدراسیون کشتی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، این رقابت‌ها روز گذشته (جمعه) در کردستان به پایان رسید که در وزن ۵۵ کیلوگرم پیام احمدی، در وزن ۶۰ کیلوگرم محمد عشیری، در وزن ۷۷ کیلوگرم ابوالفضل مهمدی و در وزن ۸۲ کیلوگرم محمدامین حسینی به مدال طلا رسیدند.

همچنین در وزن ۵۵ کیلوگرم سعید اسماعیلی، در وزن ۶۰ کیلوگرم کامران عبدولی، در وزن ۷۲ کیلوگرم امیررضا عیسوند، در وزن ۸۲ کیلوگرم امیررضا آریا مقدم، در وزن ۹۷ کیلوگرم علی جلالی عبدالوند و در وزن ۱۳۰ کیلوگرم امیرحسین عبدولی صاحب گردن آویز نقره شدند.

در وزن ۶۰ کیلوگرم ابوالفضل دادمرز، در وزن ۶۳ کیلوگرم رامین بخشی، در وزن ۶۷ کیلوگرم غلام رضا عبدولی و در وزن ۷۲ کیلوگرم احمدرضا محمدیان نیز صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • فرنگی کاران خوزستان سهمیه المپیک پاریس فرانسه را کسب کردند
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • شاگردان رنگرز کار نیمه‌تمام را تمام می‌کنند/در انتظار ۲ سهمیه
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جوانان
  • درخشش فرنگی کاران خوزستان در مسابقات بین المللی