Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@12:51:24 GMT

انتظار ۲۳ هزار فرهنگی برای واکسینه شدن در همدان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۷۵۳۵

انتظار ۲۳ هزار فرهنگی برای واکسینه شدن در همدان

ایسنا/همدان دبیر ستاد مدیریت کرونا اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان، گفت: ۲۳ هزار فرهنگی منتظر دریافت واکسن کرونا هستند.

عبدالله جعفری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس سند ملی واکسیناسیون، زمان واکسینه شدن فرهنگیان در مردادماه است.

جعفری با بیان اینکه اقدامات مقدماتی در این زمینه انجام شده، تصریح کرد: کدهای ملی فرهنگیان در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته تا فرهنگیان در روند واکسیناسیون قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به جمعیت ۲۳ هزار نفری فرهنگیان استان همدان، مطرح کرد: با توجه به جمعیت بالای فرهنگیان در استان و به دلیل اینکه فشاری به دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا، وارد نشود ما به صورت رسمی به دانشگاه اعلام کردیم که می‌توانیم از نظر تامین فضا، تجهیزات و نیروی انسانی به آن‌ها کمک کنیم.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش‌وپرورش استان همدان با بیان اینکه به دنبال برگزاری جلسه مشترکی با دانشگاه علوم پزشکی هستیم، ادامه داد: آنچه به صورت رسمی به ما اعلام شده این است که روند واکسیناسیون فرهنگیان نیز مانند سایر اقشار جامعه خواهد بود و ما منتظر اعلام جزئیات از طریق دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی واکسیناسیون فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ، سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، شعار امسال هفته ملی سلامت است.
 احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان صبح امروز در نشست خبری از پرداخت بدهی‌های دانشگاه در حوزه‌های مختلف خبر داد و گفت: خوابگاه دختران دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و بزودی به بهره‌برداری می‌رسد.

 اسدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز از تلاش دانشگاه برای تامین امنیت غذایی، دارویی و بهداشتی مردم خبر داد و گفت: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی ۳۴۱۱۰۰۰۲۱۰۵۶۲۰ با معاونت غذا و دارو در ارتباط باشند.
اول تا هفتم اردیبهشت ماه هفته ملی سلامت است شعار امسال این هفته است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان همچنین در نشست خبری بمناسبت هفته ملی سلامت با قدردانی از خیرین گفت دانشکده مدیریت و پیراپزشکی و خوابگاه دختران با پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصد بزودی

فعال می شود .

 

دیگر خبرها

  • اغازواکسیناسیون پنوموکوک (سینه پهلو)در مجموعۀ زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه
  • ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان بجنورد تکمیل شود
  • برگزاری جشنواره غذای سالم در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت زنده یاد «نعمت الله سلطانی» در همدان 
  • افتتاح چند طرح به مناسبت هفته سلامت در استان همدان
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • آغاز واکسیناسیون ۳۰۰ هزار راس دام در استان همدان
  • ۵۸۴ هزار دز واکسن فلج اطفال در خراسان رضوی خورانده و تزریق شد
  • به زودی، واکسیناسیون پنوموکوک و روتاویروس کودکان هرمزگانی
  • قدر دانی از خیرین سلامت در کرمان