Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، نیم صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه شنبه پنجم مرداد ماه را با تیتر و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

 

بحران در خلیج فارس در روزنامه صبح ساحل و  خمیر آغشته با نوشابه در نانوایی ها در روزنامه خراسان شمالی عناوین تیترهای روزنامه هایی هستند که می توانید امروز در سایت استان های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

در حال تکمیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه استانی مطبوعات استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این مراسم که به معرفی برترین ورزشکاران سال ۱۴۰۲ اختصاص دارد، همزمان از شبکه سه سیما نیز پخش می‌شود.
آقای عمادالدین اعرابی مدیر روابط عمومی شبکه ورزش سیما با حضور در استدیوی شبکه خبر گفت: امشب مراسم اختتامیه قهرمان ایران­ در سالن همایش‌های صدا و سیما برگزار می‌شود، جشنواره انتخاب برترین ورزشکار سال که شبکه ورزش بانی برگزاری این جشنواره است.
وی افزود: یک فرایندی در انتخاب نامزدهاست که باعث شده که تمام ارگان‌ها و نهاد‌های ورزشی کشور همراه این جشنواره باشند و یک اتفاق خوب را از نظر اعتباری رقم زنند و باید گفت که مشارکت بالای ۵ میلیونی مردم، برای انتخاب برترین ورزشکار سال در عناوین مختلف ستودنی بود.
وی ادامه داد: این مراسم را شبکه ورزش به صورت زنده پوشش می‌دهد، همچنین شبکه سه سیما بخش‌هایی از این مراسم را پخش می‌کند و شبکه خبر ۲ این مراسم را به صورت زنده پخش می‌کند.
امشب در مراسم اختتامیه، همه عزیزان هستند، رسانه ملی که بانی است، شبکه ورزش، وزیر ورزش، ریاست کمیته ملی المپیک، روسای فدراسیون‌ها، قهرمان‌ها و نامزد‌ها چه کسانی که رای آوردند و برنده شدند قطعا تقدیر می‌شوند و جوایزشان اهدا می‌شود و­ سایرنامزد‌ها هم هستند، اصحاب رسانه­ و خانواده ورزش که یک اجماع بسیار بزرگی دارد در این جشنواره­ که بانی آن شبکه ورزش است.
اعرابی در خصوص برگزاری جشنواره که در روز‌های پایانی سال قبل برگزار شد، گفت: این جشنواره در چند روز پایانی سال آغاز شد و تا ایام نوروز و همین چند روز گذشته هم­ ادامه داشت و تمام نامزد‌ها کسانی که امکان حضور داشتند (بالای ۹۰ درصد) در برنامه حضور پیدا کردند، مربیان، مسئولان فدراسیون‌ها حضور داشتند و یک تعاملی با بیننده‌ها ایجاد شد­ و شرکت کنندگان کد خود را اعلام کردند و­ از مردم رای گرفتند و این باعث شد که برترین ورزشکار سال مشخص شود.
اعرابی افزود: ما یک سری عناوین داریم که عناوین مردمی است و حتی یک رای هم جابجا نمی‌شود و بر اساس آرای مردم و تعداد آرایی که ثبت شده برترین ورزشکار مرد و زن و. انتخاب و­ اعلام می‌شود، یک سری عناوین داریم که اعلام ­شده عناوینی هست که انتخاب جشنواره هست و از آنها تقدیر می‌شود مثل برترین فدراسیون، ­ آنها هم انتخاب جشنواره هست یعنی تحریریه جشنواره و دبیر جشنواره بانی شده، اما خود همین به واسطه خواص ورزش هست که مشارکت کردند و آنها را انتخاب کردند؛ اما عناوین مردمی که عناوین اصلی نامیده می‌شوند، تمام این عناوین به صورت کاملا شفاف با آرای مردم و بدون هیچ دخل و تصرفی اعلام می‌شوند و امشب در این مراسم هم حضور دارند مراسمی که بخش‌های متنوعی دارد و یکی از محور‌ها و بخش‌های اصلی این جشنواره همین انتخاب نامزدها­ است.
وی در پایان گفت: مراسم­ حدود سه ساعت است یعنی از­ ساعت ۱۹ آغاز می‌شود و تا ساعت ۲۲ ادامه خواهد داشت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - سه شنبه ۴ اردیبهشت
  • ایران هلث ۱۴۰۳؛ سکوی پرتاب شرکت‌های دانش‌بنیان به سوی صادرات
  • صفحه نخست روزنامه خراسان جنوبی - دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - دوشنبه ۳ اردیبهشت