Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا رجبی خمسه، روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته از سوی این هیات، قرار بود یک‌دوره مسابقات استانی پرش با اسب، یک هفته مانده به عید قربان در محل باشگاه سوارکاری کالسکه برگزار شود اما با توجه به شرایط کرونایی و نگرانی از ابتلای ورزشکاران به این بیماری منحوس، کنسل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با قرمز شدن وضعیت کرونایی زنجان، مجوز برگزاری مسابقات کشوری و استانی به هیچ وجه داده نمی شود، اظهار داشت: مسابقات بین المللی "سی اس آی" سوارکاری نیز قرار بود از ۱۶ تا ۲۰ تیر ماه برگزار شود که به منظور پیشگیری از این بیماری مهلک، لغو شد.

رجبی خمسه با بیان اینکه چهار سوارکار زنجانی برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده بودند، افزود: در حال حاضر نیز طبق دستورالعمل ابلاغی از سوی فدراسیون این رشته ورزشی ایران، باشگاه های سوارکاری هرچند در گروه یک قرار داشته و حق فعالیت در شرایط قرمز کرونایی را هم دارند اما به صورت محدود و با حداقل نفرات می توانند فعال باشند.

وی با بیان اینکه سوارکاری در فضایی روباز برگزار و به خودی خود نیز فاصله گذاری در آن رعایت می شود چراکه اسب ها نمی توانند به یکدیگر نزدیک شوند، اظهار داشت: تمرینات ورزشکاران در باشگاه ها با حداقل نفرات برگزار می شود تا سوارکاران این استان از آمادگی کافی و لازم بازنمانند.

رجبی خمسه تعداد باشگاه‌های سوارکاری زنجان را ۱۶ باب اعلام کرد و با اشاره به اینکه زنجان از وجود ۲ باشگاه بزرگ برخوردار است که در هر کدام از آنها ۸۰ راس اسب نگهداری می‌شود، افزود: در حال حاضر اسب‌های ‌این استان از نژادهای مختلفی چون کرد، عرب، ترکمن، دوخون، پونی، آلمانی، سوئیسی، بلژیکی و هلندی، هستند.

وی با بیان اینکه ۱۰ باشگاه سوارکاری در شهرستان زنجان، ۲ باشگاه در شهرستان ابهر، سه باشگاه در شهرستان خرمدره و یک باشگاه نیز در شهرستان سلطانیه قرار دارد تصریح کرد: این باشگاه‌ها شامل اسواران، المپیک، دانشگاه زنجان، میثم، جوادیان، چاپار، رادمان، کالسکه طلایی، مینا و آسپا در شهرستان زنجان، باشگاه آرمادا و بهار در ابهر و الهام،  سام خرمدره و ستاره خرم در شهرستان خرمدره و فارهه در سلطانیه، است.

برچسب‌ها سوارکاری زنجان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوارکاری زنجان محدودیت های کرونا سوارکاری زنجان محدودیت های کرونا باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی گفت: جشنواره فرهنگی و ورزشی نشاط اجتماعی در راستای ترویج ورزش همگانی بین خانواده‌ها با محوریت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ویژه ساکنان محلات کم برخوردار در حال اجراست.

وی افزود: این جشنواره از روز گذشته در محله کوی وحدت از جمله مناطق کم برخوردار زنجان آغاز شده است و در ۲ منطقه دیگر شهر زنجان نیز اجرا خواهد شد.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان ادامه داد: طبق برنامه ریزی‌ها جشنواره نشاط اجتماعی آخر این هفته در  ارمغانخانه و هفته آینده نیز در شهرستان‌های خدابنده، ابهر و سلطانیه برگزار خواهد شد.

بهرامی با بیان اینکه با برگزاری اولین جشنواره در یکی از مناطق شهر زنجان، استقبال گروه‌های هدف را شاهد بودیم، گفت: جشنواره در قالب اجرای بازی‌های بومی و محلی در سه رشته دوزپا، طناب کشی، طناب زنی، چوب کشی و هفت سنگ برگزار می‌شود.

نایب رئیس هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی و محلی زنجان افزود: برگزاری و اتمام جشنواره و آسیب شناسی آن می‌تواند در برگزاری بهتر رویداد‌های مشابه در طول سال کمک کند.

دیگر خبرها

  • مسابقات مرحله استانی قرآن، عترت و نماز در دیلم برگزار شد
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رقابت قرآنی دانش آموزان شمال فارس در سرچهان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور