Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید جمال‌الدین نجم‌الهدی روز سه‌شنبه به مناسب هفته احیای نمازجمعه ( اول تا هفتم مرداد ) در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به تعداد سری جهیزیه تهیه شده افزود: این جهیزیه‌ها بر حسب ضرورت شامل اقلام اولیه ضروری زندگی است که به نحو مناسبی در یزد و ۱۰ شهرستان‌ دیگر استان توزیع شد.

وی ادامه داد: ستادهای نمازجمعه که از نیروهای دلسوز مردمی و ولایی تشکیل شد علاوه بر انجام امور مرتبط با اقامه نمازهای‌جمعه در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در مناطق با همکاری و همیاری سایر بخش‌ها وظایف دینی، ملی و انقلابی به خصوص در دوران کرونا را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول به سایر اقدامات به خصوص همکاری و برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در این مدت در استان اشاره کرد و یادآور شد: تهیه و توزیع بیش از ۳۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال و مشارکت در برخی امور اجتماعی به خصوص تجهیز بیمارستان‌ها با ۴۰ میلیارد ربال صورت گرفت . 

نجم‌الهدی تصریح کرد: همکاری اعضای ستادهای نمازجمعه در ساخت ۴۰ واحد مسکونی و چند درمانگاه نیمه‌تمام از سوی تیم‌های جهادی زیرپوشش و مشارکت در امور فرهنگی و سایر موارد بر حسب نیاز به دلیل وجود کرونا انجام شد و این امور مهم با همکاری خیران و مردم ادامه دارد .

نمازجمعه در ۲۸ پایگاه عبادی و سیاسی یزد اقامه می‌شود، این استان با ۱۱ شهرستان و ۲۴ شهر یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد که ۱۳ درصد در روستاها و آبادی ها و ۸۷ درصد در شهرها زندگی می‌کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا جهیزیه عروسی یزد ستاد اقامه نماز کشور کمک های مردمی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا جهیزیه عروسی یزد ویروس کرونا جهیزیه عروسی یزد ستاد اقامه نماز کشور کمک های مردمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از هشت میلیارد ریال فطریه توسط بهزیستی البرز از مراکز دولتی و غیر دولتی و مؤسسات خیریه، با نظارت و پیگیری ادارات بهزیستی در شهرستان‌های استان جمع‌آوری شده و اولویت به اختصاص دادن فطریه به نیازمندان همان منطقه و محله بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان و در قالب پویش سراسری مثبت ماه و اجرای برنامه‌های افطاری با کمک خیران و نیکوکاران و مؤسسات خیریه مبلغ ۶ میلیارد ریال جذب نقدی و ۴۲ میلیارد ریال مشارکت غیر نقدی که در مجموع ۴۸ میلیارد ریال می‌شود، جمع آوری شد.

وی با تاکید بر اینکه فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌شود، عنوان کرد: مبالغ نقدی جمع آوری شده برای تأمین مایحتایج معلولان، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی هزینه شده است.

محمدی فلاح در پایان ضمن قدردانی از همه مردم شریف استان البرز و نیکوکاران که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه‌ای از نیازهای جامعه هدف گرفته‌اند، مطرح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تنگناهای معیشتی خانواده‌های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیران استان هستیم.

کد خبر 6086841

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • عشایر نقش پررنگی در تحقق شعار سال دارند
  • نماز جمعه ‌به هیچ عنوان نباید وارد فضای ‌جناحی و گروهی شود
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • مددخواهی بیش از هزار نفر در سفر رییس‌جمهور به استان سمنان از کمیته امداد
  • افزایش تلفات جانی در سیلاب های اخیر افغانستان
  • اعلام همبستگی کامل صربستان با ایران
  • ۱۲۰۰ پنل خورشیدی بین عشایر کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد