Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری فرماندار شهرستان اندیمشک گفت: از شروع سراسری واکسیناسیون بر علیه کرونا تاکنون بیش از ۳۲ هزار نفر از شهروندان واکسن دریافت کرده اند که در این زمینه عملکرد مدیریت، پرسنل و کادر شبکه بهداشت و درمان شهرستان قابل تقدیر است.

او افزود: در جهت رفاه حال شهروندان و همچنین تسریع در امر واکسیناسیون ۲ مرکز تجمیعی تزریق واکسن راه اندازی شده که در کنار ۱۱ پایگاه سلامت در کار تزریق واکسن به شهروندان را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری تصریح کرد: روزانه و به طور متوسط ۲ هزار و ۵۰۰ واکسن به گر‌وه‌های سنی هدف در این شهرستان تزریق می‌شود که از نظر تعداد تزریق این شهرستان رتبه سوم را در بین شهر‌های استان خوزستان داراست.

رئیس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای اندیمشک با تقدیر از عملکرد مناسب و قابل قبول مجموعه شبکه بهداشت و درمان اعم از مدیریت، پرسنل و کادر درمانی و بهداشتی تصریح کرد: تلاش شبانه روزی و کار جهادی این مجموعه در کنار همکاری و همراهی خوب شهروندان موجب شده که روند تزریق واکسن به گروه‌های هدف بر اساس برنامه زمان بندی از سرعت بسیار خوبی برخوردار باشد.

این مقام مسئول ادامه داد: از ابتدای همه گیری این ویروس و با برنامه ریزی دقیق و هم افزایی همه اعضای ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا اقدامات مناسبی در جهت قطع زنجیره این ویروس در شهرستان صورت گرفته است.

رئیس شورای سلامت اندیمشک گفت: گروه‌های سنی که براساس اعلام وزارت بهداشت و درمان مشمول دریافت واکسن اعلام می‌شوند هر چه سریعتر با مراجعه به سامانه ثبت نام واکسن کرونا به نشانی https://salamat.gov.ir و نسبت تکمیل اطلاعات خواسته شده و دریافت نوبت تزریق واکسن اقدام نماید.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسن کرونا بهداشت و درمان تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از وی توسط فردی سودجو، ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس متوجه شدند مالباخته از طریق فضای مجازی و سایت‌های واسطه گر با فردی که آگهی شرکت در طرح اقتصادی تولید و فروش لباس با پرداخت سود مناسب وعده داده آشنا که در ادامه شاکی با اعتماد بیجا مبلغ ۱۲ میلیارد ریال به حساب وی واریز، اما متهم پس از دریافت مبلغ جوابگوی تماس‌ها نبود.

سرهنگ حسین احمدی افزود: ماموران انتظامی در حین تحقیقات، شکایت‌های دیگری مبنی بر کلاهبرداری در مبالغ مختلف با روش  پرداخت سود پس از مشارکت در فعالیت‌ها و طرح‌های اقتصادی دریافت کردند.

وی گفت: ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ با رد زنی‌های فنی متهم را که زنی ۴۱ ساله است شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی دستگیر که متهم در بازجویی‌های فنی یلیس تاکنون به ۷۱ فقره کلاهبرداری به مبلغ تقریبی ۱۲۵ میلیارد ریال از شهروندان اعتراف کرد.

ویبه شهروندان توصیه کرد ضعف آگاهی، طمع و اعتماد بی جا می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را در همه زمینه‌ها به دنبال داشته باشد، بنابراین با رعایت توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس، مجرمان را در رسیدن به خواسته هایشان ناکام و خطرات متوجه خود را از بین ببرند.

دیگر خبرها

  • ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان آرادان افتتاح شد
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • مانع‌زدایی از شرکت‌های تولید و توزیع‌کننده واکسن، دارو و مکمل‌ها در راستای تحقق شعار سال
  • جذب ۲۶ هزار نیروی ‌جدید در ‌وزارت بهداشت
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • کلاهبرداری از شهروندان نیشابوری با ترفند مشارکت در فعالیت اقتصادی
  • مجوز دانشکده علوم پزشکی ملایر در آستانه صدور قرار دارد ‌
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم