Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ امیر طالبی شامگاه دوشنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به پایان تعطیلات استان‌های تهران و البرز و بازگشت مسافران، اظهار کرد: با آغاز محدودیت‌ها از تاریخ ۲۸ تیر ماه تاکنون شش هزار و ۸۰۷ خودرو اعمال قانون شدند.

وی با بیان اینکه نقض محدودیت‌های کرونایی عامل اصلی اعمال قانون این تعداد خودرو بوده است، گفت: این خودروهای محدودیت‌های تعیین شده برای شهرهای قرمز و نارنجی را رعایت نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور گیلان با اشاره به اینکه به جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهرهای نارنجی، افزود: این جریمه برای شهرهای قرمز یک میلیون تومان تعیین شده است.

وی با تأکید بر اینکه علاوه بر اعمال قانون ماکلان خودرو الزام به برگشت به شهرهای مبدأ بودند، ادامه داد: توصیه ما به هموطنان عدم مسافرت به استان گیلان با توجه به وضعیت قرمز کرونایی است.

کد خبر 5266456

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر طالبی پلیس راهور گیلان محدودیت های کرونایی ویروس کرونا واکسن کرونا آمار کرونا کرمانشاه بوشهر گرگان اردبیل عید غدیر خم خطبه های نماز جمعه ایلام شیوع کرونا خشکسالی مجلس شورای اسلامی واکسیناسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج

رضا همتی‌زاده اظهار کرد: همزمان با روز ارتش، در حد فاصل میدان لشکر تا میدان کوهنورد از ساعت شش صبح روز چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین در دو لاین رفت و برگشت بلوار آزادگان به صورت کامل ممنوعیت تردد برقرار است.

وی افزود: از ساعت ۱۲ شب قبل اجرای مراسم توقف هرگونه وسائط نقلیه در مسیر برگزاری رژه ممنوع بوده و در صورت توقف با جرثقیل جابجا می‌شوند که از شهروندان درخواست می‌شود از پارک خودرو در مسیر‌های اعلامی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهور کردستان ادامه داد: رانندگانی که از سمت میدان گاز و میدان شورا و شهرک پنج آذر قصد عزیمت به سمت مرکز شهر را دارند، می‌توانند از کمربندی آبیدر، بلوار آزادگان، خیابان غفور، خیابان آبیدر و میدان مولوی کرد استفاده کنند.

همتی‌زاده با بیان اینکه محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش تا پایان مراسم اعمال می‌شود، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می‌شود در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی همراهی خوبی را با پلیس داشته و رانندگان در زمان برگزاری مراسم از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت های خودرویی به مناسبت روز ارتش
  • محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در رشت اعمال می شود
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت روز ارتش در ساری
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی رژه روز ارتش در شیراز
  • اعمال قانون ۴۰ هزار خودرو توسط دوربین‌های کنترل سرعت
  • محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در سنندج