Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسینی در گفت‌وگو با رسانه باشگاه پرسپولیس، برنامه‌های این باشگاه درخصوص میزبانی مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را عنوان کرد.

به گزارش برنا، امیرعلی حسینی در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، برنامه‌های این باشگاه در خصوص میزبانی مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا 2021 را عنوان کرد.

مدیر کمیته روابط بین‌الملل اظهار داشت: طبق پیشنهاد کمیته اجرایی لیگ قهرمانان آسیا، کشورهای حاضر در مراحل حذفی می‌توانند درخواست میزبانی خود را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا، درخواست میزبانی باشگاه پرسپولیس به فدراسیون فوتبال کشورمان ارسال شد تا به مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا ارجاع داده شود.

حسینی ادامه داد: باشگاه پرسپولیس، برنامه‌های کامل خود از جمله انتخاب هتل برای حضور تیم‌ها، شرایط میزبانی، ورزشگاه‌ها و امکانات تمرینی، تشریفات و... را ارائه کرده است. برای اسکان مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا یک هتل و برای تیم‌ها، پنج هتل را معرفی کرده‌ایم. همچنین پنج استادیوم برای تمرین و یک استادیوم برای انجام بازی‌ها در برنامه گنجانده شده است.

مدیر کمیته روابط بین‌الملل باشگاه پرسپولیس همچنین اضافه کرد: ما می‌توانیم خواسته‌های کنفدراسیون فوتبال را برآورده کنیم و برای رسیدن به استاندارد میزبانی از مراحل یک چهارم‌ نهایی، نیمه نهایی و دیدار پایانی آماده شویم. از جمله این استانداردها، استفاده از نور 1400 لوکس در زمان برگزاری بازی‌ها و همچنین وجود چهار رختکن در ورز‌شگاه است که باشگاه می‌تواند تضمین رعایت این استانداردها را بدهد.

حسینی در نهایت گفت: ما همچنین برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان نیز برنامه‌ خاصی تدارک دیده‌ایم و این برنامه را در اختیار کنفدراسیون قرار می‌دهیم تا در زمان انتخاب میزبان مراحل بعدی، در بین کاندیداها بمانیم. به هر حال، باشگاه پرسپولیس کاملا آماده میزبانی از رقابت‌ها به صورت متمرکز است و باید دید مسئولان کمیته اجرایی بازی‌ها در این مورد چه تصمیمی می‌‎گیرند.  

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا امیرعلی حسینی لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک سهیل مهدی به پرسپولیس؛ فینال احتمالی بدون گولسیانی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سازمان لیگ برای برگزاری هفته‌های پایانی لیگ بیست‌وسوم و مراحل آخر مسابقات جام حذفی با یک چالش بزرگ مواجه شده و نمی‌تواند مسابقات را پیش از فیفادی خردادماه به پایان برساند.

به گزارش فوتبال 360، سهیل مهدی، مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران دیروز (شنبه) در گفت‌گویی برنامه پایان مسابقات فصل 03-1402 را مشخص کرد.

فینال جام حذفی بعد از فیفادی

سهیل مهدی، در خصوص برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر و مراحل پایانی جام حذفی گفت: «در صورتی که برنامه نهایی ما مورد تایید سرمربی تیم ملی قرار بگیرد، قبل از ۱۴ خرداد ماه لیگ برتر به پایان خواهد رسید و بعد از روزهای فیفا هم بازی‌های باقیمانده جام حذفی در مرحله نیمه‌نهایی و فینال برگزار می‌شود که پیش‌بینی می‌کنم فینال جام حذفی هم حداکثر تا اول تیرماه برگزار خواهد شدتا رقابت‌های باشگاهی فصل ۰۳-۱۴۰۲ به پایان برسد».
تصمیم سازمان لیگ برای برگزاری مسابقات نیمه‌نهایی و فینال جام حذفی بعد از فیفادی خردادماه، یک چالش جدی برای پرسپولیس به‌وجود می‌آورد. در آن زمان مسابقات یورو 2024 آغاز خواهد شد و باتوجه به صعود گرجستان به این رقابت‌ها، گیورگی گولسیانی مدافع پرسپولیس احتمالا در دسترس سرخپوشان نخواهد بود. غیبت گولسیانی باتوجه به مصدومیت پورعلی‌گنجی، یک چالش بزرگ در خط دفاعی پرسپولیس به‌وجود می‌آورد و در صورت صعود این تیم به مراحل پایانی جام حذفی، با اعتراض سرخ‌ها همراه خواهد شد.

از طرفی تیم‌های حاضر در مراحل پایانی جام حذفی دیرتر از سایر تیم‌ها راهی تعطیلات بین دو فصل خواهند شد و آغاز تمرینات پیش‌فصل آن‌ها برای شروع لیگ بیست‌وچهارم هم به تاخیر می‌افتد. این موضوع می‌تواند سازمان لیگ را برای تعیین زمان شروع فصل بعدی هم وارد یک چالش جدید کند.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895128

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • شوک بزرگ به پرسپولیس؛ ستاره قرمز‌ها چند بازی را از دست می‌دهد؟
  • ما در سرزمین شعریم از حافظ تا فیض!
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در فصل آینده لیگ نخبگان آسیا مشخص شد
  • ارسال ۳ لایحه دولت به مجلس
  • شوک سهیل مهدی به پرسپولیس؛ فینال احتمالی بدون گولسیانی!
  • دولت بر ایجاد بازار گسترده ای برای نفت خام ایران به ویژه در شرق آسیا متمرکز شده است
  • یک‌هزار پیشنهاد در فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» ثبت شد