Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین باقری فرماندار ریگان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: گردوغبار شدید از بامداد امروز در شهرستان ریگان آغاز شده است و هر لحظه بر شدت آن افزوده می شود.

او افزود: این گردوغبار به همراه طوفان شن راه ارتباطی ۱۹روستای ریگان را مسدود کرده است.

باقری با اشاره به اینکه برق ۱۱روستای ریگان قطع شده است، بیان داشت :تلاش به منظور برق رسانی به این روستاها با تلاش نیروهای برق رسانی ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: گردوغبار شدید سبب کندی عبورومرور در جاده ترانزیتی ریگان ـ چابهار شده است.

فرماندار ریگان گفت ادارات شهرستان با دو ساعت تاخیر فعالیت خود را در شهرستان آغاز خواهند کرد.

باقری از شهروندان خواست: تا فروکش کردن طوفان در منازل خود بمانند تا کمتر شاهد مشکلات تنفسی در این شهرستان باشیم.

او تصریح کرد: بیشترین شدت گردوغبار در نیمی از روستاهای ریگان است که این روستاها در محاصره گردوغبار شدید قرار دارند.

باقری بیان کرد: گردوغبار همچنان در ریگان ادامه دارد.

ریگان بعد از خوزستان دومین کانون بحران فرسایش بادی در کشور است که تا مرکز استان کرمان، ۲۸۵ کیلومتر فاصله دارد.

انتهای پیام/ب

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی هوا طوفان شن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق

کیفیت هوا در کلان‌شهر تهران امروز با قرار گرفتن روی شاخص ۷۷ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سنجش کیفیت هوا امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در دستگاه سنجش کیفیت هوای ایستگاه‌های پیشوا با شاخص ۱۵۲ ناسالم (قرمز)، پاسداران با شاخص ۱۰۴، پاکدشت با شاخص ۱۱۹، تهران پارک شکوفه با شاخص ۱۰۲، سلامت با شاخص ۱۲۵، شهرری منطقه ۲۰ با شاخص ۱۲۴، فرمانداری شهرری با شاخص ۱۳۳، منطقه ۱۵ با شاخص ۱۰۳، میدان فتح منطقه ۹ با شاخص ۱۲۰ و ورامین با شاخص ۱۱۱ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بر این اساس سنجش کیفیت هوا امروز در ایستگاه‌های اسلام‌شهر با شاخص ۸۱، باغستان شهریار با شاخص ۶۶، پارک رازی با شاخص ۶۱، پیروزی منطقه ۱۳ با شاخص ۶۵، دانشگاه تهران با شاخص ۷۱، دانشگاه شهید بهشتی با شاخص ۵۸، دماوند با شاخص ۵۳، رباط‌کریم با شاخص ۷۲، ژئوفیزیک با شاخص ۷۴، در موقعیت هوای سالم (زرد) ثبت شدند.

همچنین ایستگاه‌های شادآباد منطقه ۱۸ با شاخص ۹۸، شریف منطقه دو با شاخص ۹۲، شهرداری منطقه ۱۹ با شاخص ۱۰۰، شهرداری منطقه ۲۲ با شاخص ۵۹، علم و صنعت با شاخص ۶۸، مسعودیه منطقه ۱۵ با شاخص ۶۰، ملارد با شاخص ۷۱، وردآورد منطقه ۲۲ با شاخص ۷۱، در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

به این ترتیب، دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های آتی‌ساز با شاخص ۳۰، اتوبان محلاتی منطقه ۱۴ با شاخص ۳۹، امام خمینی با شاخص ۴۳، پردیس با شاخص ۴۵، پونک با شاخص ۳۱، چشمه با شاخص ۳۲، سرخه حصار با شاخص ۲۴، شهرداری منطقه دو با شاخص ۳۸، شهرداری منطقه ۱۱ با شاخص ۳۹، شهریار با شاخص ۵۰، قدس با شاخص ۳۶، لواسانات با شاخص ۳۴ در موقعیت هوای پاک (سبز) ثبت شدند.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

کد خبر 746468

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای کلانشهر مشهد در شرایط سالم قرار دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت کیفیت هوای تهران چگونه است؟
  • هوای آبادان و خرمشهر و یک شهر دیگر خوزستان در وضع بسیار خطرناک
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق