Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مراسم تجلیل از مازیار هوشمند مربی گیلانی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال کشورمان و سینا شوکتی بازیکن گیلانی تیم ملی والیبال ساحلی گفت: والیبال ساحلی می تواند جایگاه خوبی در استان گیلان داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛مریم بخشی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در مراسم تجلیل از مازیار هوشمند مربی گیلانی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 19 سال کشورمان و سینا شوکتی بازیکن گیلانی تیم ملی والیبال ساحلی که در مسابقات آسیایی تایلند موفق به کسب عنوان قهرمانی این رقابتها شدند ، گفت : کسب عناوین قهرمانی در رده های پایه بیانگر این است که پشتوانه استان گیلان بسیار قوی است و این مایه سرافرازی ما خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد که اعتقاد من بر این است که والیبال ساحلی می تواند جایگاه خوبی در استانمان داشته باشد و  ابراز خرسندی کرد که جامعه والیبال ما بسیار بهم نزدیک شده و بخوبی از تمام ظرفیتها استفاده می کند .

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : باید با همکاری شهرداری های مناطق ساحلی در  نوارهای ساحلی  سرمایه گذاری کرده و ورزشکاران ساحلی قدرتمندی را  در این مناطق استعدادیابی کرده و پرورش دهیم . وی اظهار امیدواری کرد که انشالله در آینده شاهد حضور نمایندگان استانمان در ورزشهای گروهی در المپیک باشیم .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: والیبال ساحلی مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گیلانی تیم ملی والیبال ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در روز‌هایی که تیم‌های فوتبال ساحلی کشور مهیای حضوری پرقدرت در رقابت‌های فصل آینده می‌شوند تنها نماینده گیلان در این رقابت‌ها این روز‌ها شرایط مناسبی ندارد.
شاهین خزر رودسر پس از ۱۳ سال حضور مداوم در لیگ برتر و معرفی استعداد‌های زیاد این رشته مهیج به فوتبال ساحلی کشور، حالا مشکلات مالی این تیم را به انتهای خط رسانده و به مانعی برای ادامه فعالیتش شده و علیرغم پیگیری‌های متعدد مسولان این تیم، تاکنون نتیجه‌ای را در بر نداشته است.
باشگاهی که با حضور در رقابت‌های لیگ برتر و تورنمنت‌های خارجی افتخارات زیادی را هم برای کشور و استان کسب کرده و هواداران پرشور این تیم هم به شدت نگران هستند.

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی بانوان در قشم
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی