Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-18@01:03:14 GMT

ورود ناگهانی عابر پیاده به خط ویژه

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۸۷۷۸

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت از وقوع یک فقره تصادف جرحی بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس بی آرتی با یک نفر عابر پیاده در مسیر شرق به غرب رسالت – دردشت خبر داد. خبرگزاری میزان- احسان مومنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور پایتخت اظهار داشت: برابر اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در مسیر شرق به غرب رسالت – دردشت، بلافاصله کارشناسان پلیس راهور پایتخت به همراه تیم اورژانس در محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که این تصادف بین یک دستگاه اتوبوس و عابر پیاده به وقوع پیوسته که علت اصلی این حادثه حضور و آمدن ناگهانی عابر پیاده در خط ویژه این مسیر بوده است.
وی تصریح کرد: با حضور عوامل اورژانس این عابر پیاده بی توجه به نزدیکترین مرکز درمانی منتقل گردید.   بیشتر بخوانید: حرکت بین خطوط باعث کاهش تصادفات می‌شود
وی از عابرین پیاده خواست با توجه به طول و وزن بالای وسایل نقلیه عمومی و به جهت اینکه در حین ترمز کردن نیاز به فاصله بیشتری نسبت به وسایل نقلیه سبک‌تر دارند تا ترمز کرده و باستند، از پریدن و دویدن و حضور ناگهانی در خطوط ویژه جدا خودداری نمایند تا شاهد اینگونه حوادث نباشیم.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس راهور تصادف

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس راهور تصادف عابر پیاده پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۸۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد

 سرهنگ احسان مومنی اظهار کرد: همزمان با آغاز نیمه دوم سال ترافیک بیشتری را در سطح معابر شهر تهران شاهد هستیم و در سال ۱۴۰۲ بحث برخورد با تخلفات ساکن در اولویت کاری تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ قرار گرفت. 

او گفت: تمام همکاران بنده مکلف شده اند که در هر کجا که تخلف ساکنی را مشاهده کردند با آن به صورت جد برخورد نمایند چرا که در نیمه دوم سال ترافیک سنگین تری را در سطح معابر شهر تهران شاهد هستیم. همچنین به خاطر نظم بخشی هر چه بیشتر به معابر وروان سازی ترافیک و نیز کاهش تصادفات برخورد با تخلفات ساکن در اولویت کاری همکاران بنده قرار گرفته است. 

سرهنگ مومنی افزود: در سال گذشته حدود ۱۲ میلیون تخلف ساکن در شهر تهران مورد اعمال قانون قرار گرفت یعنی به طور میانگین روزی ۳۳ هزار وسیله نقلیه که مرتکب تخلف ساکن شده بودند اعمال قانون گردیدند. 

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد : اعمال قانون تخلف توقف در پیاده رو در سال ۱۴۰۲ حدود ۵۰۳ هزار مورد بوده است که روزی ۱۴۰۰ وسیله نقلیه‌ای که در پیاده رو‌های سطح شهر تهران پارک کرده بودند توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ اعمال قانون شدند. 
سرهنگ مومنی افزود: این اعمال قانون‌ها و برخورد‌ها درخواست شهروندان است که از پلیس مطالبه گری داشتند که چرا این وسابل نقلیه در پیاده رو‌ها پارک کرده اند. 

او گفت: اعمال قانون‌ها به این صورت است که تیم‌های گشتی پلیس راهور تهران بزرگ در صورت مشاهده تخلف پارک در پیاده رو با این تخلف برخورد می‌نمایند و همچنین تیم‌های پیاده در همان تقاطع و یا محلی که مستقر می‌باشند باید این اعمال قانون‌ها را انجام و تقاطع و محل را پاکسازی نمایند. همچنین همکاران بنده در مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ و یا همان مرکز مانیتورینگ از طریق دوربین‌های سطح شهر هر کجا که تخلف ساکن و یا پارک در پیاده رو را مشاهده نمایند خودرو را اعمال قانون و برای آن جریمه صادر می‌نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • نداشتن رانندگی قابل پیش‌بینی، زمینه‌ساز تصادفات است
  • ۱۲ میلیون تخلف ساکن اعمال قانون شد
  • فیلم/ آمار عجیب پلیس راهور در خصوص عابرین پیاده!
  • کاهش آمار تصادف امسال در محورهای ارتباطی شهرستان مهاباد
  • تشکری هاشمی: پلیس راهور از ورود موتور به پیاده رو ممانعت جدی کند | موانع فلزی در پیاده روها بازدارنده نیستند
  • هشدار پلیس راهور پایتخت: عابران پیاده شب‌ها لباس تیره نپوشند
  • افزایش تصادفات منجر به فوت موتورسواران در تهران
  • سهم عجیب ۹۶ درصدی رانندگان با تجربه در تصادفات! / رانندگان تازه کار سهم صفر درصدی در تصادفات نوروزی داشتند!
  • سهم افراد در تصادفات رانندگی مشخص شد
  • پلیس راهور : ۹۶ درصد از تصادفات توسط کسانی بوده که بیش از ۲ سال از دریافت گواهینامه رانندگی‌شان گذشته