Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، نیم صفحه نخست روزنامه‌های امروز سه شنبه ۵ مرداد ۱۴۰۰ استان کرمان را همراه با تیتر و عناوین متنوع به شرح زیر مشاهده کنید.

پای گرانی و کمبود مرغ در کرمان امروز به روزنامه کاغذ وطن باز شد. این روزنامه همچنین چرخه باطل کمپ‌های ماده ۱۶ را این گونه تیتر زد: «پنج میلیارد هزینه برای هیچ»

۳۰ استان در معرض فرو نشست زمین، ترزیق واکس کرونا، افتتاح پروژه‌های عمرانی و محرومیت زدایی به همت سپاه از دیگر اخبار و مطالب منتشر شده در روزنامه امروز کاغذ وطن بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش قابل توجه کرمان امروز به موضوع ترزیق واکسن کرونا نیز حکایت جالبی دارد از ضعف فرهنگی که باعث می‌شود بعضی افراد واکسن نزنند.

چگونگی برگزاری جشن‌های عید غدیر نیز از دیگر اخبار منتشر شده در روزنامه کرمان امروز بود.

روزنامه واقعه امروز از دستور فوری وزیر بهداشت برای واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال در کرمان خبر داد.

افزایش ۷ درصدی تولید محصولات فولادی، کارگران معادن زغال سنگ در صدر فوتی‌های حوادث کار در کشور  و هماهنگی بین  تیم اقتصادی دولت مطالبه جدی است از دیگر مطالب منتشر شده امروز  روزنامه واقعه بود.

شما می‌توانید تصویر نخست این روزنامه‌ها را با تیتر‌های متنوع دیگر در ادامه مشاهده کنید:

انتهای پیام/ م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روزنامه های استان نیم صفحه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند

ایتنا - اگرچه ممکن است این به‌روزرسانی یک تغییر ساده به نظر برسد، اما بر اساس آنچه این روزنامه بریتانیایی منتشر کرده، بسیاری از کاربران از آن ناراضی هستند.
در حالی که اپلیکیشن واتس‌اپ قصد دارد بسیاری از ویژگی‌های جدید طراحی شده برای بهبود تجربه و تعامل کاربر را معرفی کند و پیش‌بینی می‌شود که به زودی راه‌اندازی شوند، یک روزنامه انگلیسی، به‌روزرسانی جدیدی را فاش کرد که بسیاری از کاربران را ناراضی کرده است. 

به گزارش ایتنا، روزنامه انگلیسی «دیلی میل» نوشت واتس‌اپ آپدیت جدیدی منتشر کرده است که باعث می‌شود فردی که به اینترنت متصل است با حرف بزرگ «O» (متصل) ظاهر شود و هنگام تایپ فقط حرف «T» را نشان دهد. در حالی که برنامه قبلاً عبارت "Typing" یا "Online" را نشان می داد.

اگرچه ممکن است این به‌روزرسانی یک تغییر ساده به نظر برسد، اما بر اساس آنچه این روزنامه بریتانیایی منتشر کرده، بسیاری از کاربران از آن ناراضی هستند.

این به‌روزرسانی که باعث عصبانیت کاربران برنامه شد، بدون هیچ گزینه‌ای در تنظیمات واتس‌اپ برای بازگشت به نسخه قبلی، نصب می‌شود.

اگرچه واتس‌اپ به طور رسمی این موضوع را اعلام نکرد، اما در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه زیادی قرار گرفت.

این روزنامه به نقل از یکی از کاربران پلتفرم ایکس (توییتر سابق) نوشت: «هر کس دیگری به طور غیرمنطقی از آخرین به‌روزرسانی سیستم عامل iOS واتس‌اپ آزار می‌دهد، جایی که اگر شخصی آنلاین باشد، با حرف بزرگ «O» (Online)  و وقتی تایپ می کند با حرف بزرگ "T" (Typing) ظاهر می‌شود.

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌ - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - پنجشنبه ۳۰ فروردین
  • به روز رسانی جدید واتس‌اپ کاربران را عصبانی می‌کند
  • تیتر برخی روزنامه‌های فارس ؛چهارشنبه ۲۹ فروردین‌
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • صفحه نخست روزنامه‌های امروز استان کرمان ـ چهارشنبه  ۲۹ فروردین ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۲۹ فروردین
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۲۹ فروردین