Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@20:44:50 GMT

پلیس راهور: مراکز تعویض پلاک همدان تعطیل است

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۹۱۶۵

پلیس راهور: مراکز تعویض پلاک همدان تعطیل است

سرهنگ علی فکری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به اینکه مراکز و دفاتر تعویض پلاک از اماکن پر ازدحام به شمار می رود برای پیشگیری از سرایت بیماری به مراجعه کنندگان، این مراکز و خدمات خودروی تا اطلاع بعدی تعطیل شدند.

وی اضافه کرد: همچنین در این شرایط قرمز کرونایی آزمون کتبی و آیین نامه به علت نیاز به حضور جمعی افراد در محل آزمون، با هدف پیشگیری از تجمع، از متقاضیان دریافت گواهینامه دریافت نمی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان اظهار داشت: آزمون عملی به صورت انفرادی توسط پلیس صورت می گیرد همچنین در آموزشگاه های رانندگی کلاس آیین نامه تعطیل شده اما آموزش عملی انجام می شود.

سرهنگ فکری ادامه داد: نیروهای مستقر در مرکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی این استان در سطح شهر حضور دارند و از توان آنها برای اجرای طرح محدودیت های کرونایی استفاده شده است.

وی گفت: با توجه به تعطیلی مراکز تعویض پلاک و برگزاری آزمون آیین نامه و افزایش متقاضیان در نوبت دریافت این خدمات، به طور حتم با پایان یافتن وضعیت قرمز کرونایی پلیس در ۲ شیفت کاری صبح و بعد از ظهر به مراجعه کنندگان خدمات می دهد.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان افزود: افرادی که اعتبار قولنامه خودرو آنها در زمان تعطیلی مرکز شماره گذاری به اتمام برسد این قولنامه تا زمان بازگشایی مرکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی اعتبار دارد.

سرهنگ فکری اظهار داشت: همدان دارای یک مرکز تعویض پلاک در مرکز استان و هفت دفتر خدمات خودرویی در شهرستان ها بوده که محدوده اختیارات و خدمات دفاتر، محدود به تعویض پلاک خودروهای شخصی ساکنان در شهرستان است.

به گزارش ایرنا، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان پنج شهرستان همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند و کبودراهنگ در وضعیت قرمز، شهرستان های تویسرکان، بهار، درگزین و رزن در وضعیت نارنجی و شهرستان های فامنین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها تعویض پلاک ویروس کرونا همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعویض پلاک ویروس کرونا همدان تعویض پلاک ویروس کرونا همدان پلیس راهنمایی و رانندگی همدان تعویض پلاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ 

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 

وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی به سمت غرب  تا مقطع نیروی زمینی، زین الدین– صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – صیاد شیرازی و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون ترافیک است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص ترافیک در محور‌های غربی پایتخت افزود: انتهای بار ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار و در حال حرکت، آبشناسان – سردار جنگل، همت – بعد از جنت آباد، چمران - نهج البلاغ، یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی تا شیخ فضل الله و بعد از مرزداران و حکیم – شقایق است. 

سرهنگ شریفی بیان کرد: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت می‌باشد. 

وی همچنین گفت: تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور اجرای طرح جناغی‌ها در معابر بزرگراهی حضور دارند تا از حرکت و تغییر مسیر‌های ناگهانی خودرو‌ها جهت ورود به رمپ‌ها و خروجی بزرگراه‌ها خودداری کرده و با این کار نظم خاصی را به معابر شهری می‌دهند. 

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: هم اکنون ترافیک امروز در مسیر‌های ورودی شهر تهران در مسیر‌های غربی و شرقی به سمت مرکز شهر تهران سنگین می‌باشد که می‌طلبد شهروندان گرامی ضمن مدیریت سفر‌های خود از تردد‌های غیر ضرور در سطح معابر پایتخت خودداری نمایند. 

وی به ماده ۲۰ قانون رسیدگی به تخلفات اشاره داشت و گفت: راکبین موتورسیکلت نیز می‌بایست همچون دیگر وسایل نقلیه قوانین و مقررات را رعایت نمایند و حتما قبل از روشن کردن موتورسیکلت خود کلاه ایمنی را بر سر بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • مراجعه بیش از ۸۰ هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان 
  • مراجعه بیش از 80 هزار دستگاه خودروی سنگین به مراکز معاینه فنی استان همدان
  • ضابطه مندی معاینه فنی تهران برای خودروهای پلاک شهرستان در پایتخت
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان در آلودگی هوای تهران
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • سهم خودروهای پلاک شهرستان از آلودگی هوای تهران
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنجشنبه‌ها / بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • جزئیات جدید از تعطیلی پنج‌شنبه‌ها/ بانک‌ها و مدارس هم تعطیل می‌شوند؟
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران در دومین روز از اردیبهشت ماه ۱۴۰۳