Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-25@17:57:26 GMT

غرق شدن مرد ۶۰ در لنجان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۳۹۴۹۱

غرق شدن مرد ۶۰ در لنجان

یک مرد ۶۰ ساله در سده لنجان غرق شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: پس از اعلام حادثه به اتاق فرمان اورژانس یک واحد امدادی به محل در سده لنجان اعزام شد.

غفور راستین افزود: این مرد ۶۰ ساله در پارک ساحلی سده لنجان غرق و جان خود را از دست داده بود.
علت وقوع این حوادث در دست بررسی است.
شهرستان لنجان یکی از شهرستان‌های استان اصفهان در جنوب غرب این استان واقع شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از ابتدای سال تاکنون ۲۶ مورد حادثه در سد‌ها، رودخانه ها، کانال و استخر‌های کشاورزی استان اصفهان رخ داده و ۱۵ نفر تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.صدا وسیما 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی

استاندار در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان بر هم‌افزایی مدیران دستگاه‌های اجرایی برای حل مشکلات شهر و استان اصفهان تاکید کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، سیدرضا مرتضوی در شورای اداری مشترک استان و شهرستان اصفهان گفت: دست عنایت الهی به صورت مستمر به امداد مردم این سرزمین آمده و بی‌توجهی به پیشینه تاریخی این امداد الهی ما را دچار غفلت خواهد کرد.

وی با یادآوری شکست آمریکایی‌ها در طبس، خاطرنشان کرد: رژیم جنایتکار آمریکا به واسطه حمله به طبس قصد انجام جنایت‌های متعددی داشت و برای بمباران برخی از مناطق تهران برنامه‌ریزی کرده بود اما به مدد الهی این رژیم جنایتکار شکست خورد و این واقعه، سوره فیل را در ذهن یادآور می‌کند و خداوند متعال با امدادهای غیبی، تصویر و ترسیم دیگری از اراده خدا را در این سرزمین رقم زد و امیدواریم که خداوند باز هم ما را در مسیر حرکت به سوی جهانی شدن انقلاب یاری کند.

استاندار در ادامه به بازدید از منطقه شرق شهرستان اصفهان اشاره کرده و گفت:  با توجه به‌ وسعت شهرستان اصفهان و همچنین چالش‌ها، مشکلات، حواشی مسائل مناطق مختلف این شهرستان، قرار بر این بود که مسائل شهرستان اصفهان در سفرهای متعدد و به صورت منطقه‌ای مورد بررسی قرار بگیرد و در این راستا و در امتدا سفرهای شهرستانی، امروز در خدمت منطقه شرق شهرستان اصفهان بودیم و چالش‌ها و مشکلات این منطقه مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این سومین سفر منطقه‌ای به شهرستان اصفهان بود و در این راستا به  مناطق بر آن شمالی و جنوبی، کراج و شهرهای زیار، قهجاورستان سفر کرده و از برخی پروژه‌ها بازدید به عمل آوردیم‌.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در ادامه سفرهایی را به سایر مناطق اصفهان نیز خواهیم داشت تا بتوانیم چالش‌ها و مسائل سایر مناطق را هم از نزدیک بررسی کنیم.

وی در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان گفت:  از روسای دستگاهی اجرایی شهرستان و استان انتظار داریم با مساعدت و هم‌فکری راهکارهای خودشان را برای حل مشکلات ارائه دهند و این رویکرد هم‌افزا و  نگاه خیرخواهانه مدیران استان در جلسات مختلف تجلی پیدا کرده و منجر به حل موانع و مشکلات شده است و امیدوارم که امروز نیز همه کمک کنند تا اتفاق ماندگاری برای منطقه شرق اصفهان داشته باشیم.

انتهای پیام/170

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • آب مهمترین مسئله در شرق اصفهان است
  • خسارت ندیدن بناهای بافت تاریخی زواره
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • سمیرم و لنجان ۲۱ اردیبهشت ماه میزبان دور دوم انتخابات مجلس هستند
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • فرماندار جدید کاشان معارفه شد + سوابق
  • پشمینه رستنی شفابخش دشت‌های اصفهان