Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از امیدهای اصلی مدال کشور ژاپن در عین ناباوری در دور سوم حذف شد.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی المپیک، نائومی اوزاکا، تینسور رنک دو جهانی بانوان و یکی از امیدهای اصلی مدال کاروان المپیک ژاپن که تنها همین چند روز پیش در مراسم افتتاحیه مشعل المپیک را حمل کرده بود، در دور سوم مسابقات با شکست مقابل حریفی از کشور چک در عین ناباوری از گردونه مسابقات کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این بازیکن در دور سوم مسابقات مقابل مارکتا وندروسوا از کشور چک قرار گرفت و در نهایت مغلوب این بازیکن شد. اوزاکا که در ژاپن به دنیا آمده و در آمریکا بزرپ شده است. وندروسوا که رنک 42 جهان است با سرویس هایی عالی توانست اوزاکا را غافلگیر کند. 

این دومین غافلگیری بزرگ تنیس زنان در مسابقات امروز است چرا که اشلی بارتی، رنک یک تنیس جهان نیز در دور اول مسابقات حذف شده بود. در حال حاضر بهترین ورزشکار حاضر در مسابقات تنیس بانوان الینا اسوینولینا، رنک چهار جهان است.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس امیر قلعه نویی مقابل دوربین طرفداری: به دغدغه های مردم رسیدگی کنید، در حق نسل جوان جفا شده است فیروز کریمی: وقتی بیرون روی دارم، چرا باید در کنفرانس شرکت کنم؟! کیمیا علیزاده و در آغوش گرفتن ناهید کیانی پس از برد مقابل او / عکس استیون جرارد: رئال مادرید از من می خواست در لیورپول جنگ درست کنم و برای جدایی فشار بیاورم خواستگاری کردن مکس کروزه از معشوقه اش در جریان مصاحبه تلویزیونی در المپیک توکیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دور سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ در رقابت‌های تنیس گرمسار، درسا خطیبی، نیما سربازی و محمد رضا معینیان و در مسابقات تنیس شاهرود شیدانه شهدوست فر و محمد دستورانی قهرمان شدند.

این مسابقات در باشگاه‌های تنیس بهمنی و شهاب گرمسار و بارانا شاهرود برگزار شد

دیگر خبرها

  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • اظهارات سینر درباره عبور از نواک و شکست دادن نادال
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • پایان مسابقات تنیس در گرمسار و شاهرود
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • سرعت این نوجوان آمریکایی در حد برق و باد!
  • بزرگترین شگفتی مسابقات فوتسال آسیا؛ ژاپن حذف شد
  • امامی و آذرپیرا در مقابل سیداکوف و تاج الدینوف در المپیک 2024
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس