Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها- نماینده مردم همدان در مجلس گفت: درحال حاضرتنها برای ۱۵۰۰ نفر متقاضی ثبت‌نام شده طرح مسکن ملی در همدان زمین تامین شده است وبرای ۳ هزار و پانصد نفر متقاضی ثبت نام شده با وجود واریز وجوه، زمینی برای ساخت مسکن آنها در نظر گرفته نشده است. - اخبار استانها -

حجت الاسلام دکتر احمد حسین فلاحی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در همدان  با بیان اینکه مجمع نمایندگان استان مدتی است بررسی وضعیت پروژه‌های استان را در دستور کار خود قرار داده است اظهار داشت: مسئول بررسی پروژه‌های استان در مجلس دکتر مفتح هستند و ما نیز این پروژه‌ها را از طریق مجلس پیگیری می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان  بیان کرد: افتتاح پروژه های نیمه تمام و یا کلنگ زنی برخی پروژه‌ها و واگذاری آن به دولت آینده به این دلیل که در مردم ایجاد توقع می کند اخلاقا درست نیست.

فلاحی مطرح کرد: امروز برخی پروژه‌های استان نیمه تمام مانده و به دلیل عدم تخصیص اعتبار، پیشرفت فیزیکی مناسب را ندارند که باید برای آن‌ها فکری کرد.

وی ادامه داد: برخی پروژه‌های فعال در همدان نیز مانند برخی تقاطع‌های غیر هم‌سطح نیز با بودجه‌های استانی و با پول مردم در حال ساخت هستند در حالی که ساخت آنها نیازمند اعتبار ملی است.

رییس مجمع نمایندگان استان همدان ادامه داد: کنارگذر شرقی و غربی، ایستگاه راه آهن همدان، خط آهن همدان_ سنندج، ساخت ایستگاه بهار لالجین و بهبود وضعیت جاده مراد بلاغی در نهاوند از جمله پروژه‌هایی هستند که باید با تأمین اعتبار مناسب و پیگیری‌های لازم در اسرع وقت به بهره‌برداری برسند.

وی اظهار داشت: پروژه‌های اشتغالزایی استان مانند منطقه اقتصادی ویان و جهان‌آباد  نیز به دلیل عدم تخصیص پساب و محصور شدن این پساب در نیروگاه غیر فعال شده و سرمایه‌گذاران به همین دلیل حاضر به سرمایه‌گذاری در این منطقه نیستند، مشکلی که باید به زودی برطرف شود.

آیا پروژه اتصال راه‌آهن «زنجان ـ تبریز» به خط «همدان ـ سنندج» اجرایی می‌شود؟ورود دادستانی همدان به مشکلات منطقه نبوتاستاندار همدان: توسعه همه‌جانبه و هدفمند همدان نیازمند یک حرکت جمعی است

فلاحی ادامه داد: تامین زمین برای متقاضیان مسکن ملی در استان از دیگر اقداماتی است که باید مورد پیگیری قرار گیرد چرا که تنها برای 1500 نفر متقاضی ثبت‌نام شده زمین تامین شده است و 3 هزار و پانصد نفر متقاضی ثبت نام شده با وجود واریز وجوه، زمینی برای ساخت مسکن آنها در نظر گرفته نشده است.

انتهای پیام/742/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نفر متقاضی ثبت نام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۳۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: واگذاری اراضی به متقاضیان نقش موثری در اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن دارد و از سوی دیگر زمینه ساز محقق شدن شعار سال می‌شود.

به گفته وی در حال حاضر واگذاری اراضی و همچنین پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به متقاضیان می تواند زمینه ساز افزایش مشارکت مردمی در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن شود.

او اظهار کرد: تجربه نشان داده است که واگذاری اراضی و همچنین حمایت از خود متقاضیان برای اجرایی شدن این طرح ها می تواند روند ساخت و اجرای پروژه ها را تسریع کند بنابراین اعتماد به این بخش می تواند زمینه را برای ثبات بازار  مسکن فراهم می‌کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • جلسه تامین زمین متقاضیان نهضت ملی مسکن در کلات و چنار 
  • پرداخت تسهیلات ساخت افزایش مشارکت مردمی در پروژه های نهضت ملی را به همراه دارد
  • پیامبران بسترهای لازم فهم و ارتقای فکری مردم را فراهم می‌کردند
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • تعهد ساخت ۶۱ هزار واحد مسکونی در استان مرکزی
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • استاندار مرکزی: عقب افتادگی‌ حوزه مسکن باید در سال ۱۴۰۳ جبران شود
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • شتاب ساخت مسکن ملی در استان همدان
  • ۱۵۰۰ هکتار اراضی پایاب سد قشلاق زیر آبیاری تحت فشار قرار گرفت