Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-19@20:09:28 GMT

اعطای ۱۰۰ دستگاه دوچرخه به شهروندان منطقه ۸

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۰۳۳۲

اعطای ۱۰۰ دستگاه دوچرخه به شهروندان منطقه ۸

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهردارمنطقه ۸ دراین‌باره گفت: «از سال‌های گذشته تعدادی دوچرخه در شهرداری منطقه ۸ وجود داشت که نیازمند تعمیرات جزئی بود و حالا تعمیر ۱۰۰ دستگاه دوچرخه با همکاری سازمان حمایت از زندانیان به یکی از کارگاه‌های زیر نظر این سازمان سپرده شده و در نهایت قرار است این دوچرخه‌های تعمیر شده در اختیار تعدادی از شهروندان و دانش‌آموزان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» «حامد میرزابیگی» ادامه داد: «تعداد دیگری هم دوچرخه در اختیار شهرداری است که در صورت موفقیت این طرح، تعمیر خواهند شد و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرند در واقع این طرح با هدف بهره‌مندی بیشتر شهروندان از ظرفیت‌های موجود در شهرداری، تأمین اوقات فراغت شهروندان، ‌ ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه‌سواری و ترویج حمل‌ونقل پاک انجام می‌شود.»
 

کد خبر 616789 برچسب‌ها حقوق شهروندی همشهری محله منطقه ۸ دوچرخه سواری حمل و نقل شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حقوق شهروندی همشهری محله منطقه ۸ دوچرخه سواری حمل و نقل شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح سیل بندهاوایجاددیواربتنی جلوی خسارت سیل درجنوب کرمان راگرفت

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی فداکار، ظهر پنجشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان با قدردانی از همراهی دستگاه‌های دولتی و خصوصی و نیروهای نظامی برای پشتیبانی تجهیزات در بارندگی روزهای اخیر و جلوگیری از خسارت ناشی از سیل گفت: اصلاح سیل‌بندها، ایجاد دیوار بتنی برای هدایت روان‌آب‌ها و در اختیار گذاشتن تجهیزات کمک بسیاری به جلوگیری از خسارت سیل کرد.

فداکار، افزود: ۵۰۰ دستگاه لودر و بیل مکانیکی و کمرشکن از سوی دستگاه‌ها، ارتش، بسیج، شهرداری‌ها و غیره در اختیار قرار گرفت که ۳۰۰ دستگاه در جنوب استان مستقر شدند.

وی با بیان اینکه در جریان این بارندگی‌ها چهار نفر مفقودی داشتیم که به یاری خدا و دستگاه‌های امدادی زنده پیدا شدند افزود: در این بارندگی‌ها شاهد حجم بالایی از آب در رودخانه‌ها بودیم که لایروبی‌های انجام شده از قبل باعث شده بود تا آب از مسیر خود خارج نشود.

استاندار کرمان همچنین از رسانه‌ها که در حوزه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم کمک بسیاری کردند و موجب همکاری مردم در پیشگیری از سیل شدند تشکر کرد.

کد خبر 6081951

دیگر خبرها

  • اعطای کشور مستقل به فلسطینیان راه را برای صلح هموارتر می‌کند
  • توانمندسازی محلات شهر صرفا ایجاد اشتغال نیست
  • اصلاح سیل بندهاوایجاددیواربتنی جلوی خسارت سیل درجنوب کرمان راگرفت
  • ضرورت استعلام از شهرداری برای خرید و فروش املاک تجاری در پردیسان
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • آی پی امداد دیگر تنها یک تعمیر کننده لوازم خانگی نیست
  • ضرورت احیای دوچرخه سواری در تهران
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • برخورد با پیمانکاران متخلف و عوامل غیرقانونی زباله‌گردی 
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف همکار با عوامل زباله گردی