Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری فارس، سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح  در مراسم تجلیل و تکریم از فعالان عرصه سلامت و مقابله با کرونا در نیرو‌های مسلح که صبح امروز در مسجد جهاد این ستاد برگزار شد، اظهار داشت: این جلسه بنابر درخواست وزیر بهداشت جهت قدردانی از فرماندهان نیرو‌های مسلح که در عرصه مقابله با بیماری کرونا نقش مؤثری ایفا کردند، برنامه‌ریزی و برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح همواره در حوزه کمک‌رسانی به مردم پیشگام بوده‌اند، افزود: نیرو‌های مسلح در اجرای قانون اساسی و اوامر فرمانده معظم کل قوا و بر اساس وظایف اسلامی، ملی و انسانی که بر عهده دارند، همواره در تمامی مسائل و مشکلاتی که برای کشور به وجود آمده است، در عین اینکه ماموریت اصلی تأمین دفاع و امنیت را دنبال کرده‌اند در کمک به بخش کشوری نیز پیشگام شده و اقدامات مناسبی انجام داده‌اند.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح ادامه داد: نیرو‌های مسلح در حوزه مقابله با بیماری کرونا از روز‌های ابتدایی اسفند سال ۱۳۹۸ با تمام توان وارد عمل شدند و تا به امروز نیز با حداکثر توان به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت‌هایشان را در این رابطه دنبال کردند.

سردار باقری با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح جهت کمک به بخش کشوری و وزارت بهداشت در حوزه سلامت و پیشگیری و درمان، عنوان کرد: ما در این موضوع تابع درخواست‌ها و نیازمندی‌های وزارت بهداشت و درمان بوده‌ایم؛ وزارت بهداشت به‌حق در این عرصه فداکارانه و جوانمردانه حضور یافت و میدان‌داری کرد؛ ما نیز تلاش کردیم تا با توان حداکثری بدون هیچ کاستی و به نحو احسن پشتیبانی‌های لازم را از این عزیزان داشته باشیم.

وی با اشاره به پشتیبانی‌های نیروهای مسلح از بخش کشوری در حوزه مقابله با بیماری کرونا گفت: نیروهای مسلح در حوزه پذیرش بیمار در بیمارستان‌های تحت مسئولیت خود، ایجاد بیمارستان‌های سیار و صحرایی و ایجاد نقاهتگاه‌ها و انجام فعالیت‌های تحقیقاتی و پژوهش‌های گوناگون که منجر به تولید دو واکسن در نیرو‌های مسلح شده است، گام‌های مناسبی را در این رابطه و در راستای کمک به بخش کشوری و در جهت تسهیل روند پیشگیری و درمان بیماری کرونا برداشته‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: همچنین طرح شهید سلیمانی نیز که توسط نیرو‌های عزیز بسیجی کشورمان با تمام قوا در سراسر کشور در راستای کنترل عوارض بیماری و غربالگری انجام شد از دیگر فعالیت‌های مهم نیروهای مسلح در عرصه مقابله با بیماری کرونا محسوب می‌شود.

سرلشکر باقری در پایان ایجاد مراکز واکسیناسیون در تهران را از دیگر اقدامات انجام شده برشمرد و خاطرنشان کرد: همواره در جلسات گوناگون  خدمت وزیر محترم بهداشت بیان کردیم که چنانچه در هر زمینه‌ای که در توانمندی نیروهای مسلح باشد و وزارت بهداشت به آن نیاز داشته باشد، با تمام توان وارد عرصه خواهیم شد که البته تاکنون نیز همین‌گونه بوده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی مقابله با بیماری کرونا نیرو های مسلح نیروهای مسلح وزارت بهداشت بخش کشوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در حاشیه مراسم رژه ارتش اظهار کرد: نیروی زمینی سه تغییر و تحول مهم در سال‌های اخیر در خود داشته است. ابتدا تغییر در ساختار کلی نیروی زمینی با تصویب رهبر انقلاب که این نیرو به یک نیروی متحرک و هجومی و با واکنش سریع تبدیل شود و اکنون چنین نیروی زمینی‌ای را در اختیار امنیت پایدار کشور قرار داده‌ایم.

وی افزود: نیروی زمینی تسلیحاتی را وارد نیرو کرده که اکثریت آن در همین نیرو طراحی و توسط وزارت دفاع و با همکاری نیروی زمینی به شکل دارای قابلیت هوشمند و دقیق زن و دور زن باشند.

امیر حیدری درباره عملیات «وعده صادق» گفت: نیروهای مسلح ما مکمل همدیگر هستند و هم افزا عمل می‌کنند و به طور قطع رژیم صهیونیستی بداند اگر بخواهد دست از پا خطا کند، پاسخ‌هایی خواهد گرفت که پشیمان کننده و خرد کننده خواهد بود و ایران با کسی که به خاکش تعدی‌کند، مماشات نخواهد کرد. ما این را در دفاع مقدس ثابت کردیم و ۸ سال در برابر قدرت‌های دنیا ایستادیم و در پایان یک وجب خاک هم دست دشمن نماند.

فرمانده نیروی زمین در پایان گفت: رژیم صهیونیستی هم بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند و منتظرند این رژیم دست از پا خطا کند تا تعجیل در زوال آن را انجام دهند.

کد خبر 745399

دیگر خبرها

  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • رژه نیرو‌های مسلح استان بوشهر در روز ارتش
  • رژیم صهیونیستی بداند نیروهای مسلح ما آماده هستند
  • نیروی مسلح ایران از قوی‌ترین و محبوب‌ترین‌های جهان هستند
  • نیروهای مسلح تا آخرین نفس‌های خود از انقلاب دفاع می‌کنند
  • نیروی مسلح جمهوری اسلامی ایران از قوی‌ترین نیروهای مسلح جهان است
  • نمایش اقتدار و توان رزمی دفاعی ارتش در بوشهر+ تصویر
  • ببینید | تیپ زرهیِ ارتش به میدان آمد؛ تصاویری از رژه نیروهای مسلح در زنجان
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد