Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم سپاهان در مورد تقابل با ذوب آهن و نبرد قهرمانی در هفته پایانی صحبت کرد.

جلال الدین علی محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص تقابل با ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و نهم اظهار داشت: دربی اصفهان همیشه بازی جذابی بوده و چه زمانی که بازی‌های دو تیم را دنبال می‌کردم و چه زمانی که به عنوان بازیکن در این بازی حضور داشتم همیشه بازی جذاب و تماشاگر پسندی را میان دو تیم شاهد بودیم و هیچ وقت یک بازی کسل کننده میان این دو تیم اتفاق نیافتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازی هم به خاطر شرایط حساسی که هم ما و هم ذوب آهن در آن قرار داشتیم حساسیت خیلی بالایی داشت و هر دو تیم نیازمند به ۳ امتیاز این بازی بودیم و دو طرف برای برد به زمین آمده بودند. واقعاً کار سخت و دشواری در پیش داشتیم و خدا را شکر که به خواسته‌مان رسیدیم.

وی افزود: ذوب آهن تیم خوب و ریشه داری است و من به این تیم علاقه زیادی دارم و ناراحت هستم که در چنین شرایطی قرار گرفتند و امیدوارم آنها بتوانند بازی هفته آخرشان را با یک نتیجه خوب پیروز شوند و بتوانند جایگاه مناسبی در جدول برای خودشان داشته باشند و خطر سقوط از آنها عبور کند چرا که تیمی مثل ذوب آهن حیف است که چنین شرایطی داشته باشد.

هافبک تیم سپاهان در مورد رقابت‌ قهرمانی با پرسپولیس هم گفت: ما چند هفته‌ای است که با یکدیگر هم قسم شدیم که تمام بازی‌های باقی مانده را پیروز شویم و سه امتیازها را کسب کنیم و چشم به این داشته باشیم که پرسپولیس امتیاز بدهد و بتوانیم به صدر جدول برسیم. تمرکز ما روی بازی خودمان است و نیم نگاهی هم به بازی‌های پرسپولیس داریم چرا که سرنوشت قهرمانی دست این تیم است و باید امیدوار باشیم در هفته آخر امتیاز از دست بدهند.

علی‌محمدی در مورد تقابل حساس با استقلال در ورزشگاه آزادی در هفته پایانی لیگ اظهار داشت: بازی سخت و حساسی برابر استقلال در ورزشگاه آزادی داریم ولی به همان دلیلی که گفتم محکوم به پیروزی در این دیدار هستیم و باید بازی خودمان را ببریم و امیدوار باشیم که اتفاقات فوتبالی جوری رقم بخورد که در پایان بازی جشن قهرمانی بگیریم. ما مقابل استقلال چاره ای جز پیروزی نداریم و اگر هر نتیجه‌ای به جز پیروزی رقم بخورد دیگر نمی‌توانیم به خواسته مان برسیم. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان جلال الدین علی محمدی ذوب آهن اصفهان سپاهان اصفهان لیگ برتر فوتبال ذوب آهن دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و چهارم، پرسپولیس در آبادان به مصاف صنعت نفت می‌رود. با توجه به اینکه صنعت یکی از گزینه‌های سقوط است، شاگردان اوسمار کار بسیار سختی خواهند داشت.

با این حال پرسپولیس فرصت دارد با کسب پیروزی برابر صنعت نفت پس از مدت‌ها طعم صدرنشینی‌ را هرچند موقت بچشد. سرخ‌ها اکنون در نزدیک‌ترین موقعیت نسبت به استقلال هستند و تیم جواد نکونام تنها یک امتیاز بیشتر دارد.

باتوجه به اینکه بازی استقلال یک روز بعد از پرسپولیس برگزار می‌شود، سرخپوشان فرصت دارند با کسب پیروزی به صدر جدول بیایند و آن‌وقت استقلال باید برای پس گرفتن جایگاه خود شمس آذر را شکست بدهد.

معادلات قهرمانی در هفته‌های پایانی جذاب‌تر دنبال می‌شود و پرسپولیس که در نیم فصل دوم اوضاع خوبی را تجربه کرده در پی دفاع از عنوان قهرمانی خود است.

دیگر خبرها

  • مروری بر اخبار ورزشی ۳۱ فروردین استان قزوین
  • چند خبر ورزشی
  • گل‌گهر ۲-۲ استقلال خوزستان؛ جنون فوتبالی در سیرجان، کامبک پس از پایان ۹۰ دقیقه!
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • استقلال در آزادی، پرسپولیس در غربت | حمله به حال‌گیرها
  • صحبت‌های فردوسی‌پور درباره جنگ قهرمانی استقلال و پرسپولیس و بیانیه‌نویسی‌ها
  • هاشم بیک زاده: امیدوارم حاشیه‌ها در لحظه حساس به قهرمانی استقلال ضربه نزند / فیلم
  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • سپاهان- ذوب آهن؛ نبرد مورایس و ربیعی در دربی حساس اصفهان
  • احتمال برگزاری حساس‌ترین دربی تاریخ پایتخت!