Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان سرپرست آموزش و پرورش لرستان آغاز واکسیناسیون معلمان استان همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

سید عیسی سهرابی امروز پنجم مرداد ماه در حاشیه سی‌و پنجمین اجلاس روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که بصوت ویدئوکنفرانس در سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم‌آباد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این اجلاس به صورت دو روزه در سراسر کشور در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مهمترین هدفی که این اجلاس دنبال می‌کند موضوع بازگشایی مدارس در  سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ است.

سهرابی افزود: متناسب با هدف کلی با وجود مهمانان و حضور رئیس جمهور و و زیر آموزش و پرورش راهکارها و سیاست‌هایی که دستگاه تعلیم و تربیت در سال جدید دنبال می‌کند در این دو روز تشریح خواهد شد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان در خصوص واکسیناسین معلمان در استان بیان کرد: براساس اعلام وزارت بهداشت از روز عید بزرگ غدیر واکسیناسیون معلمان در سراسر کشور برای تزریق دز اول آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین دومین دز در شهریورماه برای معلمان تزریق می‌شود و هنوز برای واکسیناسیون دانش‌آموزان تصمیماتی اتخاذ نشده است.

سهرابی اضافه کرد: در لرستان ۲۷ هزار معلم را برای تزریق واکسیناسون در اولویت قرار دادیم و در فاز دوم واکسیناسیون نیز رانندگان سرویس‌های مدارس استان نیز واکسینه خواهند شد.

سرپرست آموزش و پرورش لرستان در خصوص استفاده از ظرفیت فضای مجازی در مدارس استان گفت: بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری خواهد بود و البته سناریوهایی برای استفاده از آموزش آنلاین در نظر گرفته شده و در دستگاه تعیلیم و تربیت ممکن است آموزش‌ها به صورت ترکیبی انجام شود.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی وزارت بهداشت آموزش و پرورش لرستان کروناویروس واکسیناسیون معلمان آموزش مجازی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند

امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: هفت هزار و ۳۰۰ نفر از این تعداد از طریق برگزاری آزمون و گزینش جذب و در مهر ماه سال آینده به کلاس درس می‌روند.

او افزود: هزار و ۷۰۰ نفر دیگر نیز دانشجو - معلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان هستند که وارد آموزش و پرورش خواهند شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: روند ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی برای متقاضیان، طبق برنامه اعلامی از سوی وزارتخانه در حال انجام است.

وی با بیان این که هم اکنون کلاس بدون معلم در خراسان رضوی نداریم اظهار کرد: کمبود معلم در سال تحصیلی جاری به روش کیفیت بخشی و بهره وری بیشتر از معلمان و استفاده از معلمان حق التدریس و خرید خدمات آموزشی جبران شده است و تلاش می‌شود با جذب معلمان جدید در سال آینده تحصیلی نیز شاهد ادامه رفع نیاز در این بخش باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • تغییر تقویم آموزشی مدارس؛ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • تغییر تقویم آموزشی مدارس/ امسال مدارس از شهریور باز می‌شوند؟
  • این افراد معلم می‌شوند
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • آغاز سال تحصیلی از مهر به شهریور تغییر می‌کند؟!
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • ۹ هزار معلم جدید در خراسان رضوی جذب می‌شوند