Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا ترابیان در خصوص پیروزی پرسپولیس مقابل تراکتور صحبت هایی را بیان کرده است

به گزارش طرفداری، رضا ترابیان درباره برتری سه بر یک پرسپولیس مقابل تراکتور در هفته بیست و نهم لیگ برتر به فارس گفت: 

این تیم شروع خیلی خوبی داشت و از ابتدا با انگیزه زیاد، برای کسب سه امتیاز به زمین رفت. برنامه‌‌های زیادی هم برای گلزنی داشت و خیلی خوب توپ را به حرکت درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارهای ترکیبی، تعویض منطقه بازی با ارسال از چپ و راست و استفاده از عمق دفاع حریف جزو این برنامه‌ها بود. پرسپولیس در نیمه اول موقعیت‌های عالی خلق کرد اما نتوانست از آنها استفاده کند.

او افزود:

این روند در نیمه دوم هم ادامه یافت اما همانگونه که تراکتور در نیمه اول با خلق موقعیت تک به تک پرسپولیس را غافلگیر کرد، در نیمه دوم هم با گل پیمان بابایی این موضوع را تکرار کرد. پس از آن گل حس کردم پرسپولیس به هم می‌ریزد و فقط رو به ارسال‌های مستقیم می‌آورد زیرا در بازی همزمان سپاهان یک بر صفر از ذوب‌آهن جلو بود اما خدا را شکر نظم تیمی و شرایط خوب روحی و فنی اش را حفظ کرد.

بازیکن اسبق پرسپولیس اضافه کرد:

تعویض های خوب یحیی گل‌محمدی در نیمه دوم به تیم کمک کرد تا در آرامش گل خورده را جبران کرده و با فشار آوردن به حریف و استفاد از عمق و کناره‌های تیم تراکتور 3 گل به ثمر برساند. پرسپولیس در این مسابقه مزد خوبی از حفظ نظم و تمرکز خود گرفت و اگر دقت بیشتری  در زدن ضربات نهایی داشت می‌توانست با گل‌های بیشتر حریفش را شکست بدهد. در این بازی پرفشار برخی نفرات مثل احمد نوراللهی دوندگی زیادی داشتند. هرچند این بازیکن موقعیت‌هایی از دست داد اما دلیل به دست آوردن این فرصت‌ها، دوندگی‌ زیادش و قرار گرفتن در محل مناسب بود که با نداشتن تمرکز نتوانست از آنها استفاده کند.

ترابیان در پاسخ به سوالی مبنی براینکه با وجود عطش پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی به نظر می‌رسد این تیم کار سختی مقابل پیکان که در 9 هفته اخیر شکست‌ناپذیر بوده داشته باشد گفت:

پیکان در هفته‌های اخیر تیم خیلی خوبی شده. مهدی تارتار هم از مربیان جوان و خوب کشورمان است که همیشه تیم‌های خوبی درست کرده. پرسپولیس بازی راحتی ندارد اما اگر پختگی و با برنامه بودن  دیدار با تراکتور را مقابل پیکان ادامه داده و در روزهای باقی‌مانده تا آن مسابقه به خوبی ریکاوری شود، مشکلی خاصی برای کسب 3 امتیاز برابر تیم مهدی تارتار ندارد.

او با اشاره به دلیل موفقیت یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس گفت:

وی فرد بسیار باهوشی است که در کارش خیلی آرامش و تمرکز دارد. گل‌محمدی خیلی کم وارد حاشیه می‌شود و اگر برخی مواقع هم عصبانی شده و به حاشیه برود، خود را خوب ریکاوری کرده و تیمش را جمع می‌کند. این مسائل سبب موفقیت یحیی و پرسپولیس می‌شود. گل‌محمدی همیشه سعی دارد از کمک مربیان باهوش که از لحاظ شخصیتی هم به تیم می‌خورند استفاده کند و این امر هم کمک زیادی به وی می‌کند.

دستیار سابق یحیی گل‌محمدی در تیم پرسپولیس گفت: 

پرسپولیس تیمی است که از جوانان با تجربه تشکیل شده است. نفراتی که در این تیم حضور دارند به دلیل حضور متوالی در لیگ قهرمانان آسیا و دیدارهای تیم ملی تجربه بالایی دارند. هر چند میانگین سنی تیم بیشتر از 28 سال نیست اما از لحاظ ذهنی، بدنی و تجربی بالانس خوبی دارد. از طرفی نکته‌ای که کادر فنی خیلی خوب به آن توجه می‌کند همسان‌سازی کیفیت بازیکنان روی نیمکت و نفرات اصلی با استفاد از روش شناور است.

ترابیان در پایان گفت:

نفراتی مثل سیامک نعمتی، وحید امیری، کمال کامیابی‌ نیا، میلاد سرلک، مهدی شیری، مهدی عبدی، عیسی آل‌کثیر، شهریار مغانلو، فرشاد فرجی و سیدجلال حسینی در این مدت به تناوب در ترکیب قرار گرفته یا نیمکت‌نشین بودند اما همیشه کیفیت خوبی داشته‌اند. همه بازیکنان پرسپولیس در یک سطح آمادگی هستند و هر وقت مثل دقایقی از بازی با تراکتور تیم به مشکل بخورد، با 3-2 جا به جایی روند کار تغییر می کند. این موضوع هم یکی از عوامل تاثیرگذار در موفقیت پرسپولیس بود.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس برترین های قرن با ابراهیم صادقی: بازیکنان نمی توانند فغانی را تحت تاثیر قرار دهند؛ او شیطنت را تشخیص می دهد ناگفته های شناگر المپیکی: ماساژور نداشتیم؛ پنهانی از وان یخ تیم بزریل استفاده کردیم! انتقال سردار آزمون به رم منتفی شد؛ او به بایرلورکوزن می رود/ توتو مرکاتو برابی: مربی لایپزیش را نمی شناختم، اسمش را گوگل کردم! مصدومیت 3 ماهه هافبک دربی کانتی به دلیل تکل خشن وین رونی، سرمربی این تیم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری که طی یک سال اخیر در کنار امیر قلعه‌نویی به‌عنوان مربی حضور داشته و پیشتر هم با یحیی گل‌محمدی، مجید جلالی و ... کار کرده بود، حالا در قامت مربی و مسؤول فنی از سوی باشگاه تراکتور انتخاب شده است.

باشگاه تراکتور قصد داشت یحیی گل‌محمدی را به‌عنوان سرمربی جدیدش انتخاب کند که فعلا شرایط او فراهم نشده تا تصمیم بگیرد حمید مطهری که سابقه کار با یحیی را در پرسپولیس داشته، به‌عنوان مسؤول فنی و مربی تا پایان فصل جاری انتخاب کند.

حمید مطهری که پس از مدت‌ها فعالیت در کنار یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت به‌عنوان سرمربی کارش را ادامه بدهد و هدایت نساجی مازندران را در دور رفت لیگ بیست و دوم عهده‌دار شده بود و پس از آن نیز به تیم ملی رفت و در کنار قلعه‌نویی فعالیتش را ادامه داد، اکنون دوباره به عرصه باشگاهی بازگشت.

مطهری پس از تجربه فعالیت به‌عنوان مربی در هشت باشگاه مختلف ازجمله پرسپولیس، شهرخودرو، نساجی، سایپا و .... حالا راهی تراکتور می‌شود و در شرایطی به‌عنوان مسؤول فنی سرخ پوشان تبریزی انتخاب شده که احتمالا قرار است در آینده یحیی گل‌محمدی نیز در راس کادر فنی این تیم قرار بگیرد.

باشگاه تراکتور پس از اینکه در توافقی دو جانبه به پایان همکاری با پاکو خمس رسید، در دیدار اخیرش مقابل نساجی مازندران بدون حضور این سرمربی اسپانیایی به میدان رفت ولی حالا در آستانه مسابقه جام حذفی برابر ذوب‌آهن تصمیم گرفته وضعیت نیمکت خود را مشخص کند.

تراکتور در ادامه رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر حمید مطهری را در کنار خط خواهد داشت تا اینکه شرایط حضور یحیی گل‌محمدی فراهم شود و هدایت سرخ پوشان تبریزی را برعهده بگیرد.

دیگر خبرها

  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • فوری:‌ تراکتورسازی با حمید مطهری به توافق رسید
  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • تراکتور انتخاب کرد: حمید مطهری در تبریز
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد