Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@13:31:58 GMT

بازدید صالحی‌امیری از دهکده المپیک توکیو

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۴۰۹۲۸

بازدید صالحی‌امیری از دهکده المپیک توکیو

به گزارش ایرنا، در پنجمین روز از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو «سیدرضا صالحی‌امیری» رئیس کمیته ملی المپیک ایران به همراه «سیدنصرالله سجادی» سرپرست کاروان اعزامی کشورمان از بخش‌های مختلف دهکده بازی‌های المپیک بازدید کرد.

صالحی‌امیری در این بازدید ضمن دیدار با اعضای کادر سرپرستی و برخی ورزشکاران و مربیان از شرایط و وضعیت آنان جویا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار «محسن رضوانی» رئیس فدراسیون شنا و عضو کادر سرپرستی نیز حضور داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون شنا بازی های المپیک ۲۰۲۰ توکیو سید رضا صالحی امیری فدراسیون شنا محسن رضوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، وحید امیری در حالی از اواسط نیمه اول جانشین امید عالیشاه شد که او تا پایان بازی با بازوبند کاپیتانی در ترکیب پرسپولیس حضور داشت و یک روز ویژه را پشت سر گذاشت.

امیری در این بازی به آمار 223 حضور در مسابقات رسمی پرسپولیس رسید تا به‌عنوان کاپیتان سرخپوشان به رتبه دهم باسابقه‌ترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس صعود و رکوردی جالب را به دست بیاورد.

او روی سکوی دهم کنار فرشاد پیوس قرار دارد و بالاتر از خود کریم باقری را با 231 بازی می‌بیند که احتمال دارد تا پایان فصل رکورد او در اختیار وحید امیری قرار بگیرد. همچنین در صورت صعود پرسپولیس به فینال جام حذفی، وحید همین فصل به آمار 236 بازی کمال کامیابی‌نیا هم نزدیک خواهد شد.

نکته جالب اینکه امیری از لیگ شانزدهم در پرسپولیس حضور دارد و به‌جز یک فصل که راهی سوپرلیگ ترکیه شد، تمام این مدت را در پرسپولیس حضور داشته و شاید اگر مصدومیت تلخ از ناحیه کمر و همسترینگ نبود، حالا به آمار بهتری در پرسپولیس می‌رسید.

قرارداد وحید امیری در پایان فصل با پرسپولیس به پایان خواهد رسید و سرخ‌پوشان به‌زودی باید در مورد این بازیکن 35 ساله خرم‌آبادی تصمیم بگیرند.

دیگر خبرها

  • وحید امیری، دهمین بازیکن تاریخ پرسپولیس!
  • همیشه بازی اول در تورنمنت‌های رسمی سخت است
  • خلاصه بازی بایرن مونیخ 1 - آرسنال 0
  • صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم)
  • 48 میلیون ایرانی‌ تمایل به مهاجرت از ایران دارند!
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • کیفیت میزبانی همدان در تاریخ کاراته کشور بی‌سابقه است
  • تاکید سئول و توکیو بر گسترش روابط با واشنگتن
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • تمرین تاکتیک‌های پرسپولیس برای بازی حساس آبادان