Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان رزمایش توزیع ۱۴۵۵ سری جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور قائم مقام کمیته امداد کشور، نماینده ولی فقیه در استان و فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان آغاز شد.

حجت الاسلام و المسلمین"حسن علیدادی سلیمانی" صبح امروز پنجم مردادماه در رزمایش توزیع ۱۴۵۵ سری جهیزیه بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان گفت: جنس کمیته امداد، کمک رسانی و مساعدت است و جهت آن مکتب امام راحل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به تبیین اقدامات قرارگاه امام حسن مجتبی علیه السلام در استان کرمان پرداخت و اظهار کرد: کرمان، استانی پهناور و گسترده است و در این خطه ثروت زیادی وجود دارد اما توزیع آن متوازن نبوده که برای رفع این مشکل گام هایی در حال برداشتن است.

سردار "حسین معروفی" فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این رزمایش گفت: استان کرمان جزو چهار استانی است که مشکل آب دارد که سپاه با همکاری سایر نهادها در راستای رفع مشکل آب روستاهای استان است.

وی با تبیین اقدامات صورت گرفته در راستای محرومیت زدایی در استان عنوان کرد: مددجویان کمیته امداد جزو نجیب ترین افراد هستند لذا حفظ کرامت این افراد باید در اولویت همه اقدامات قرار گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان این مطلب که نگاه ما در کمک های مومنانه ترحمی نبوده بلکه تکریم است، تصریح کرد: در تصمیم گیری هایمان نگاه سیاسی، جناحی، قومی و ... نداشتیم بلکه جامع الاطراف بوده است.

"خاکساری" قائم مقام کمیته امداد کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه مردم با وجود گرفتاری های اقتصادی به فرمان ولی فقیه خود در زمینه کمک های مومنانه لبیک گفتند، افزود: کمک های مومنانه صحنه های ارزشمندی را رقم زده است.

وی ارزش ۱۴۵۵ سری جهیزیه را حدود ۲۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: نیمی از هزینه این جهیزیه ها را مردم فراهم کرده اند.

قائم مقام کمیته امداد کشور با بیان این مطلب که نظام علوی به دنبال صیانت و تحکیم خانواده است، اظهار کرد: کمیته امداد صیانت از خانواده را به عنوان رکن اصلی قرار داده و در راستای صیانت از اساس خانواده و شکل گیری خانواده سالم گام برداشته است.

"یحیی صادقی" مدیرکل کمیته امداد استان کرمان نیز در این رزمایش نیز گفت: ۳۳۰۰ کولر آبی یک ماه قبل بین مددجویان این نهاد توزیع و به زودی ۳۴۶ کولر گازی نیز توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به مشارکت خوب نهادهای نظامی سپاه و ارتش در رزمایش کمک های مومنانه اظهار کرد: ۱۴۵۵ سری جهیزیه امروز بین مددجویان توزیع می شود که ارزش هر سری آن حدود ۱۵ میلیون تومان است گفتنی است که هر سری شامل ۱۵ قلم کالای ضروری منزل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مددجویان کمیته امداد استان کرمان جهيزيه کمک های مومنانه بین مددجویان کمیته امداد استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۴۰۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد

علیرضا ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، افزود: صبح امروز سه شنبه در راستای ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به اقشار نیازمند جامعه، ۲۹۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

وی ادامه داد: برای تهیه این تعداد جهیزیه‌ها که شامل اجاق گاز، فرش، تلویزیون رنگی، جاروبرقی، یخچال و ماشین لباسشویی هستند، ۲۹۰ میلیارد ریال هزینه صرف شده که ارزش هر سری جهیزیه یک میلیارد ریال برآورد شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز ۴۳۰ سری جهیزیه میان نوعروسان تحت پوشش این نهاد در حوزه شهرستان خاش، توزیع شده است.

کد خبر 6086182

دیگر خبرها

  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از ۱۰۰۰ مددجوی زنجانی
  • ارائه خدمات حقوقی به ۱۰۱۶ مددجوی زنجانی‌
  • ارائه خدمات حقوقی به بیش از هزار مددجوی زنجانی
  • خودکفایی ۴ هزار و ۵۹۸ مددجوی استان همدان
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • مهارت‌آموزی ۳۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • مهارت‌آموزی سه هزار و ۵۲۱ مددجوی کمیته امداد خراسان‌جنوبی
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد